Eindexamen cadeau stiefzoon

14-06-2018 21:30 37 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mijn stiefzoon is geslaagd voor zijn eindexamen. Nu heb ik pas sindskort een hele, fijne band met hem gekregen. Dus ik weet nog niet goed wat ik hem kan geven, maar ik wil wel graag wat bijzonders geven wat hem bij zal blijven/blijft houden. Heeft iemand een mooi idee voor mij?
Alle reacties Link kopieren
Wat is het budget? Wat is het voor jongen?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
ebike
Alle reacties Link kopieren
Mooi horloge
Such a beautiful place to be with Friends.
Ik kreeg ook een horloge van max 100 euro.
Alle reacties Link kopieren
was je daar blij mee meesterkees?
ik vond het zelf ook altijd leuk om horloges te geven en heb dat dan ook een aantal keer gedaan, ze waren er blij mee maar heb ze ze nooit zien dragen
Alle reacties Link kopieren
Mooie leren weekendtas ( ik weet niet of hij op kamers gaat )
Alle reacties Link kopieren
Rond 80 euro. Oh ja, vergeet dus te zeggen dat m’n vriend vorig jaar al een horloge heeft gegeven. Dus dat maakt het moeilijker
Alle reacties Link kopieren
rookt hij? anders een mooie aansteker
Alle reacties Link kopieren
Kaartjes voor concert van zn favo band/ wedstrijd van favo sportploeg waar ie met een vriend(in) heen kan gaan.
Alle reacties Link kopieren
jongens dragen tegenwoordig ook weleens oorbellen. misschien dat iets?
of een tattoo
rozamunda schreef:
14-06-2018 21:40
was je daar blij mee meesterkees?
ik vond het zelf ook altijd leuk om horloges te geven en heb dat dan ook een aantal keer gedaan, ze waren er blij mee maar heb ze ze nooit zien dragen
Ik was zeker blij om iets te krijgen. Ik droeg nooit een horloge. Heb er zelf nog wel eentje aangeschaft, maar het is gewoon niet mijn ding.

Ik ben wel van mening dat je niet altijd iets kan krijgen wat je wilt. Bovendien gaat het om het gebaar. Mijn ouders waren trots op me en hebben dat extra duidelijk gemaakt met een cadeau. Zeker als je net een goeie relatie aan het opbouwen bent, zal het misschien meer om het gebaar gaan dan om de inhoud.
Alle reacties Link kopieren
Samen met je vriend en hem gaan uit eten/high beer/game hal?
Alle reacties Link kopieren
rozamunda schreef:
14-06-2018 21:48
rookt hij? anders een mooie aansteker
Ik hoop dat je dit niet serieus meent voor 80 e 😳
Alle reacties Link kopieren
een paar mooie sneakers. al is het soms moeilijk uitkiezen voor een ander wat dat betreft
Wat zegt je partner? Geven de ouders / exen samen iets bijzonders aan hun kind?
Alle reacties Link kopieren
Yupp schreef:
14-06-2018 21:50
Ik hoop dat je dit niet serieus meent voor 80 e 😳
dan heb je wel een hele luxe he 😳
rozamunda schreef:
14-06-2018 21:48
rookt hij? anders een mooie aansteker
Tof idee, ja. Roken stimuleren bij een kind.

Zou dan eerder een grote stapel nicotinepleisters geven, maar da's zo ongezellig op een feestelijke dag.
Gaat stiefzoon verder leren? Dan een nieuwe tas? Mooie, leren messengerbag bijvoorbeeld.
Alle reacties Link kopieren
een ouderwetse stereotoren en wat elpees
Alle reacties Link kopieren
Een beleving? Samen naar zijn eerste festival? Of optreden inderdaad. Of bijdrage aan zijn eerste vakantie met vrienden? Gave zwembroek? samen shoppen? Eerste rijles?
rozamunda schreef:
14-06-2018 21:58
een ouderwetse stereotoren en wat elpees
Platenspeler dan, toch geen stereotoren.
Alle reacties Link kopieren
waarom geen stereotoren, leuk met cassettebandjes ook
Geluid van cassettebandjes is ruk, dan liever de kraakjes van een ouderwetse elpee. Leuk idee van je. Maar dan zou ik dus voor zoiets gaan:

Afbeelding
Alle reacties Link kopieren
Een game?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven