Fjallraven kanken laptop

15-06-2018 13:17 25 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoii!!
Ik wil heel graag voor mijn nieuwe school een Fjallraven Kanken laptop tas van 13 inch kopen. Het probleem is dat mijn laptop 14 inch is. Heeft iemand enig idee of mijn laptop zou passen?
Alle reacties Link kopieren
Als de tas 13" is, en je laptop 14"... Zou dat dan passen..?
Wat denk je zelf..?
The eyes are useless when the mind is blind.
Alle reacties Link kopieren
sanjunipero schreef:
15-06-2018 13:21
Als de tas 13" is, en je laptop 14"... Zou dat dan passen..?
Wat denk je zelf..?
Haha, ik denk dat de wiskundelessen nog moeten beginnen.
TO, ik snap het wel - er zou natuurlijk wat speling in kunnen zitten. Ik zou het risico niet nemen, omdat de kans dat er teveel druk op de sluiting komt te staan vrij groot is. Waarom koop je er niet een van 15 inch? Die zijn er ook, zag ik na een snel rondje google.
"I'm gonna see if you know the words to this song. If you don't you better ask somebody!"
Alle reacties Link kopieren
Ik ben zelf maar 1.60 en dat lijkt mij best lomp staan met zo’n grote rugzak op me rug.
Niickyy2 schreef:
15-06-2018 13:27
Ik ben zelf maar 1.60 en dat lijkt mij best lomp staan met zo’n grote rugzak op me rug.

De 15 inch is 5 cm breder dan de 13 inch. Dat is alles. Zo'n groot verschil is dat toch niet?
Een 13" hoes om een 14" laptop. Nee, dat gaat niet passen he. Je komt toch, laten we zeggen, een hele inch tekort.
Alle reacties Link kopieren
Vraag dit even aan de wiskundeleraar! ;-D


Maar nu even serieus: Ik heb zelf een tas gekocht die iets te klein is voor mijn laptop en dat is echt vreselijk irritant! Hij past er wel in, maar dan zit de tas er zo strak omheen dat er nauwelijks iets meer bij past. Dus laptop, adapter en een paar pennen kunnen er wel in, maar aan flesje water o.i.d. past dan al niet meer. Miskoop!
Je hoort de vogels weer, je ruikt de regen nog
Alle reacties Link kopieren
Niickyy2 schreef:
15-06-2018 13:27
Ik ben zelf maar 1.60 en dat lijkt mij best lomp staan met zo’n grote rugzak op me rug.
Nog afgezien van het feit dat het verschil in buitenmaat kennelijk vrij klein is: functionaliteit gaat hier vóór uiterlijk, lijkt me. Als je voor die paar inch gaat lopen klooien met een tas die eigenlijk te klein is, wordt dat een dagelijkse bron van ergernis.
Alle reacties Link kopieren
Wij hadden de tas gekocht bij een 13" laptop maar die ging stuk. Nu hebben we een 14" laptop en dat past niet, want er zit ook nog een sleeve om de laptop.
Alle reacties Link kopieren
Als je een kleinere laptop koopt gaat het misschien wel passen! :idee:
Ik heb de Fjallraven Kanken 13’’ en als je laptop niet dik is dan past het. Maar dan geen sleeve/hoes/case om je laptop.

En 13" zegt niet zo veel over een laptop. Wat zijn de buitenmaten?
flipje2 schreef:
15-06-2018 13:52
Vraag dit even aan de wiskundeleraar! ;-D


Maar nu even serieus: Ik heb zelf een tas gekocht die iets te klein is voor mijn laptop en dat is echt vreselijk irritant! Hij past er wel in, maar dan zit de tas er zo strak omheen dat er nauwelijks iets meer bij past. Dus laptop, adapter en een paar pennen kunnen er wel in, maar aan flesje water o.i.d. past dan al niet meer. Miskoop!


Bij de Fjallraven zit het laptopvak apart van de rest. Dus je behoud de inhoud van de rugzak :)
Je kunt ook een stukje van de laptop afhalen. Links of rechts maakt weinig verschil.
Alle reacties Link kopieren
GlitterCupcake schreef:
15-06-2018 14:27
Ik heb de Fjallraven Kanken 13’’ en als je laptop niet dik is dan past het. Maar dan geen sleeve/hoes/case om je laptop.

En 13" zegt niet zo veel over een laptop. Wat zijn de buitenmaten?
Breedte: 32,4 cm
Lengte: 1,59 cm
Niickyy2 schreef:
15-06-2018 15:03
Breedte: 32,4 cm
Lengte: 1,59 cm
Koop een blokfluithoes.
Alle reacties Link kopieren
HuLang schreef:
15-06-2018 15:08
Koop een blokfluithoes.
:HA:
Je hoort de vogels weer, je ruikt de regen nog
Alle reacties Link kopieren
Niickyy2 schreef:
15-06-2018 13:27
Ik ben zelf maar 1.60 en dat lijkt mij best lomp staan met zo’n grote rugzak op me rug.
Ik ben kleiner dan jij en heb een tas waar mijn 15 inch laptop gewoon inpast. Staat helemaal niet lomp.
Euh, probeer gewoon of het past? Ga naar een winkel of laat hem bezorgen, als het niet past koop je hem niet of stuur je hem terug.
Ik zou ook eerder voor ietsje groter gaan dan dat het echt net past. Kan je ook nog eens documenten/losse papieren waarvan je niet wilt dat ze gaan kreukelen bij het vak voor je laptop in doen.
HuLang schreef:
15-06-2018 15:08
Koop een blokfluithoes.
:rofl:
Niickyy2 schreef:
15-06-2018 15:03
Breedte: 32,4 cm
Lengte: 1,59 cm

Ehm dat kan niet kloppen :-?
Alle reacties Link kopieren
flipje2 schreef:
15-06-2018 13:52
Vraag dit even aan de wiskundeleraar! ;-D


Maar nu even serieus: Ik heb zelf een tas gekocht die iets te klein is voor mijn laptop en dat is echt vreselijk irritant! Hij past er wel in, maar dan zit de tas er zo strak omheen dat er nauwelijks iets meer bij past. Dus laptop, adapter en een paar pennen kunnen er wel in, maar aan flesje water o.i.d. past dan al niet meer. Miskoop!
Serieus? Een flesje water in je laptoptas?
óu sont les neiges d'antan

Alle reacties Link kopieren
merano schreef:
16-06-2018 07:37
Serieus? Een flesje water in je laptoptas?
Laptop - rugtas.
De rits past maar net om de hoeken van de breedbeeld laptop heen. Met een flesje water erbij moet ik dan al (te) hard aan de ritsen gaan trekken omdat de inhoud dan te dik wordt.

Maar ik ben binnenkort aan een nieuwe, kleinere, dunnere laptop toe. :-)
Je hoort de vogels weer, je ruikt de regen nog
Alle reacties Link kopieren
merano schreef:
16-06-2018 07:37
Serieus? Een flesje water in je laptoptas?
Mijn rugzak heeft daarvoor een speciaal vakje voor aan de zijkant, gelukkig ;-D
Alle reacties Link kopieren
KyloRen schreef:
16-06-2018 12:24
Mijn rugzak heeft daarvoor een speciaal vakje voor aan de zijkant, gelukkig ;-D
Ja dat had mijn vorige tas ook, ideaal
Je hoort de vogels weer, je ruikt de regen nog

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven