Ik weet niet of ik moet lachen of huilen (puppy adopteren)

17-06-2018 17:06 18 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben bevriend met iemand die heel zijn leven op facebook gooit.
Dus ook al zijn "na-1-week-gedumpt-worden-klaagposts" en hoe hij het weer klaar heeft gespeeld om weer uit zijn appartement gezet worden (hoe kan hij trouwens een appartement hebben? Hij is 18, werkt niet en zit in het 4de.)

Nu heeft hij bekendgemaakt dat hij een puppy gaat adopteren. Een meisje reageert met "Welk ras?". Hij "Een husky of een mopshond."

Hij is niet de geduldigste dus ik denk niet dat die puppy er nog is na 2 weken..
Alle reacties Link kopieren
Huh?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Dan ontvriend je hem toch, zie je ook niet alles voorbij komen. Of je volg zijn berichten niet meer kan je zelf instellen.
dit is vast verkeerd. TO wilde dit bericht snapchatten met haar bestie en kwam per ongeluk op vivaforum
Alle reacties Link kopieren
Wat een zorgen wat een zorgen...
Alle reacties Link kopieren
OK. Bedankt.
Alle reacties Link kopieren
Ok... Wat wil je met dit topic?
Alle reacties Link kopieren
Idd, wat wil je er aan doen?
Alle reacties Link kopieren
Het wordt tijd dat je Facebook delete.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Ik moet wel lachen.
Alle reacties Link kopieren
Lullig voor de te adopteren pup.
Life is a bitch (and I'm helping her).
Alle reacties Link kopieren
Hopelijk houdt dat adopteren in dat hij jaarlijks een bedrag overmaakt, en een normaal iemand voor die puppy zorgt....
Alle reacties Link kopieren
Het is een schande!
Heeft ie een openbaar account? Dan geven wij hem hier met zijn allen even van katoen!
Is dit een feuilleton?
Alle reacties Link kopieren
Oh maar dat geeft niet hoor
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Laat hem maar een husky nemen, ik vind die platgemepte neuzen altijd zo zielig, die beesten snurken trouwens enorm hoorde ik vanmiddag.

Hoewel ik een husky ook geen goede keus vind maar ja, dat is de vraag niet geloof ik.

Wat is de vraag ookmeweer?
O ja, doe maar lachen. Kan vanzelf overgaan in een hysterische huilbui maar dat merk je vanzelf wel. Sterkte joh!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven