Net gekocht in winkel maar product is niet goed

18-06-2018 12:31 16 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vanmorgen kocht ik een pot pindakaas bij de Aldi. Ik maak net de pot open en het lijkt wel alsof iemand er een keer met de vinger doorheen is gegaan. o_o Bah! Ik ga morgen met die pot terug maar toen vroeg ik me eigenlijk af of jullie ook eens zoiets hebben gehad?
Alle reacties Link kopieren
ja hoor
broccoli waar wormpjes in zaten. Bracht ik terug, kreeg ik een tegoedbon (geld terug deed AH niet aan)
Ja een kip nog ruim op datum stonk uren in de wind, kregen er meteen een nieuwe voor.We hadden de bon nog in de portemonnee zitten.
Alle reacties Link kopieren
'S morgens snack a jacks gekocht, 's middags pak ik er 1, hartstikke taai...bleek het paar maanden over de datum te zijn. Mee terug gegaan en kreeg geld terug.
Ja, stinkende kabeljauw bij de appie. Kreeg direct een nieuwe. Geen bon hoeven tonen.
Alle reacties Link kopieren
Jakkes!
Zo kocht ik wel eens bloemkool dat, nadat ik de bladeren had verwijderd, het huis bleek van een aantal beestjes. Ook kocht ik eens voorverpakte zuurkool waar vliegjes inzaten. Bij de winkel wilden ze me een nieuw pakje geven maar daar heb ik voor bedankt.
Alle reacties Link kopieren
Een emmertje cherrytomaatjes waarvan een aantal beschimmeld was, ik kreeg zo een nieuwe mee. Een paprika in plastic verpakt met een dikke rups erin en een kruimelvlaai die vol mieren bleek te zitten. Allemaal bij AH en zo om mogen ruilen voor een nieuwe.
Laatst een hele grote rups/worm in een mango van de Lidl. Die is meteen de container in gegaan
Alle reacties Link kopieren
Mijn product was niet over de datum, of rot of gebruikt, maar ooit kocht ik huismerk verse kaasfondue (van die geraspte) bij de AH, want vast nóg lekkerder dan die kant en klare van Eru (oid).
Nu verwacht ik geen hoogstaande echte Zwitserse smaken, maar mén, wat was dit goor! Qua smaak stelde het niet veel voor, maar qua structuur was het helemaal niet te eten.

Ben er de volgende dag ook mee terug gegaan (we hadden het niet eens opgegeten) en toen ook, zonder moeite, m'n geld terug gehad.
8102 schreef:
18-06-2018 12:49
Laatst een hele grote rups/worm in een mango van de Lidl. Die is meteen de container in gegaan
Brrrr, zat er geen zichtbaar gaatje aan de buitenkant?
Ik hou van mango's en dacht juist dat dat wel veilig fruit was i.v.m. ongedierte in het vruchtvlees
Ik had overlaatst een zak (gewassen!) spinazie bij de AH gekocht en er zat een rups in. Was alleen te lui om er mee terug te gaan.
Alle reacties Link kopieren
Ik kwam er in de winkel al achter dat het pak sap wat ik wilde kopen wel erg licht aanvoelde. Blijkbaar had er iemand dorst gehad want was open geweest. Medewerker van AH heeft het direct naar achteren gebracht.
Bobby-Pin schreef:
18-06-2018 12:54
Brrrr, zat er geen zichtbaar gaatje aan de buitenkant?
Ik hou van mango's en dacht juist dat dat wel veilig fruit was i.v.m. ongedierte in het vruchtvlees
Hij zat in plastic verpakt.
Alle reacties Link kopieren
Irish_Wasser_Woman schreef:
18-06-2018 12:50
Mijn product was niet over de datum, of rot of gebruikt, maar ooit kocht ik huismerk verse kaasfondue (van die geraspte) bij de AH, want vast nóg lekkerder dan die kant en klare van Eru (oid).
Nu verwacht ik geen hoogstaande echte Zwitserse smaken, maar mén, wat was dit goor! Qua smaak stelde het niet veel voor, maar qua structuur was het helemaal niet te eten.

Ben er de volgende dag ook mee terug gegaan (we hadden het niet eens opgegeten) en toen ook, zonder moeite, m'n geld terug gehad.
Misschien was er toch wel wat mee aan de hand, als het zo smerig is...
Ik had eens een doosje spekreepjes, was nog lang niet over datum maar de verpakking stond bol dus die heb ik ook maar weggegooid.
Alle reacties Link kopieren
Zo’n emmertje cherrytomaatjes. De volgende dag was de helft ineens beschimmeld :-? Konden gelukkig gratis een nieuwe halen.

Ook wel eens een pakje kaas bij de Lidl. Bleek schimmel op te zitten, pakje was nog niet open geweest. Gelukkig loopt daar een top filiaalmanager :)
Gisteren een bakje aardbeien gekocht bij de Jumbo. Lijkt nu op aardbeien met slagroom. Ik ga eigenlijk nooit met iets terug.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven