Vrijmibo

22-06-2018 13:06 111 berichten
13:05, de vijf zit dus in de klok.

Wie doet er mee met een vrijmibo kletstopic?
zijn er bitterballen?
Kan geregeld worden!
Hier geen bittergarnituur :-(
Wel een koude corona. Nu de borrel is aangekondigd trek ik die wellicht uit de koeling :-)
Hoewel het meer rode wijn weer is
O bah, Corona vind ik zo vies.

Het is hier nog steeds herfstig dus ik heb trek in een sloe gin.
Alle reacties Link kopieren
Leuk! Ik ben erg aan het lanterfanteren vandaag dus eerst even snel mijn ontbijt/lunch opeten. Daarna graag een dienblad vol mocktails voor mij!
Dat vind ik van weer niet te drinken. Haha
Whiskey?
Alle reacties Link kopieren
Ik vind t weer voor warme chocolademelk met slagroom. Brrr.
Alle reacties Link kopieren
Ja! ik kan wel een vrijmibo gebruiken! Helaas hier in het revalidatie ziekenhuis alleen zonder alcohol te krijgen...

Maar dan weer wel kroketten bij de lunch.. (voor weinig)
HaPu schreef:
22-06-2018 13:27
Dat vind ik van weer niet te drinken. Haha
Whiskey?
Voor jou whiskey dan.
Revalidatie?
marjolein853 schreef:
22-06-2018 13:28
Ja! ik kan wel een vrijmibo gebruiken! Helaas hier in het revalidatie ziekenhuis alleen zonder alcohol te krijgen...

Maar dan weer wel kroketten bij de lunch.. (voor weinig)
Een alcoholvrije borrel is natuurlijk wel veel gezonder.
Sterkte met revalideren
nimue_iparis schreef:
22-06-2018 13:26
Leuk! Ik ben erg aan het lanterfanteren vandaag dus eerst even snel mijn ontbijt/lunch opeten. Daarna graag een dienblad vol mocktails voor mij!
Ik heb ook nog weinig nuttigs gedaan. Vanochtend naar de huisarts geweest, toen met koffie op de bank gaan zitten en daar is het een beetje bij gebleven vrees ik.
En een beetje op mijn laptop klooien dan.
ik ben niet vooruit te branden vandaag, leuk weekend voor de boeg maar het wordt maar geen morgen ;-)
Ik begin op mijn kinderen te lijken "gaan we al gaan we al gaan we al"
JuliaChild schreef:
22-06-2018 13:30
ik ben niet vooruit te branden vandaag, leuk weekend voor de boeg maar het wordt maar geen morgen ;-)
Ik begin op mijn kinderen te lijken "gaan we al gaan we al gaan we al"
Wat staat er op de planning?
Gisteren een zware dag gehad, dus ik kijk al de hele dag kinderfilms terwijl ik met peuters onder een dekentje zit. Straks eigenlijk nog een rondje met ze fietsen, maar pfff, misschien trek ik wel gewoon echt de fles wijn open en laat ik een pizza komen.
Past bij de rest van de dag :-D
lise1985 schreef:
22-06-2018 13:30
Wat staat er op de planning?
we gaan naar vrienden die aan de andere kant van het land wonen. Even de vakantie voorspreken (gewoon een verkapte smoes om elkaar voor de vakantie nog even te zien, we gaan met hen op vakantie)
Alle reacties Link kopieren
marjolein853 schreef:
22-06-2018 13:28
Ja! ik kan wel een vrijmibo gebruiken! Helaas hier in het revalidatie ziekenhuis alleen zonder alcohol te krijgen...

Maar dan weer wel kroketten bij de lunch.. (voor weinig)
Kan er niemand wat langs brengen? Flesje witte wijn ofzo? :kwijl:
koekies zijn lekker
Alle reacties Link kopieren
HaPu schreef:
22-06-2018 13:32
Gisteren een zware dag gehad, dus ik kijk al de hele dag kinderfilms terwijl ik met peuters onder een dekentje zit. Straks eigenlijk nog een rondje met ze fietsen, maar pfff, misschien trek ik wel gewoon echt de fles wijn open en laat ik een pizza komen.
Past bij de rest van de dag :-D
Ge lekker op de fiets een mooi flesje halen? 2 vliegen enzo
Daarna de pizza :)
koekies zijn lekker
zoetjerminder schreef:
22-06-2018 13:35
Kan er niemand wat langs brengen? Flesje witte wijn ofzo? :kwijl:
heupflacon whiskey ofzo
Alle reacties Link kopieren
Ik doe (tussen de bedrijven door) ook graag even mee. Om 5 uur stroomt hier de keet weer vol, dan ga ik echt vrijmiborrelen, maar heb enorm last van uitstelgedrag. Sleep me van klusje naar klusje, alhoewel het er bijna opzit goddank. Ik moet nog een was ophangen (maar de machine is nog niet klaar) een boodschappenlijstje maken voor morgen (maar heb geen inspiratie voor de bloemkool en wortel die ik nog in huis heb, laat staan voor de rest van de week) en de boel klaarzetten voor vanavond (maar dat duurt nog drie en een half uur, dus dat heeft geen haast). Zucht...
Man zit te stinken op Graspop en ik ben nu hélemaal alleen thuis :"-( en ik vervéél me! Zo, dat is er uit... :lol:
Your life could depend on this. Don't blink. Don't even blink. Blink and you're dead. They are fast. Faster than you can believe. Don't turn your back, don't look away, and don't blink! Good luck. - The Doctor
Vandaag gereageerd op een vacature. Na twee jaar werkloos te zijn en keer op keer afgewezen te worden voor de meest belachelijke functies ben ik een tijdje gestopt omdat je na afwijzing 100 toch ietwat minder gemotiveerd raakt.. nu dus eindelijk weer eens een stap gezet. Borrel verdient :-)
Ik ben moe en lusteloos. Vannacht slecht geslapen en nu gewoon geen puf om nog iets te doen. Ik moet mezelf ook niets verplichten, zit niet voor niets ziek thuis. Maar toch.

Nu wel een filmpje opgezet op de pc, om zodoende toch nog wat pc dingetjes te doen terwijl ik een filmpje kijk.
HaPu schreef:
22-06-2018 13:50
Vandaag gereageerd op een vacature. Na twee jaar werkloos te zijn en keer op keer afgewezen te worden voor de meest belachelijke functies ben ik een tijdje gestopt omdat je na afwijzing 100 toch ietwat minder gemotiveerd raakt.. nu dus eindelijk weer eens een stap gezet. Borrel verdient :-)
Nu duimen dat je wordt uitgenodigd!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven