Knapste man van Nederland, Bradley Zee, aandachttrekker.

23-06-2018 15:37 78 berichten
Alle reacties Link kopieren
Naar aanleiding van dit artikel over de knapste man van Nederland. en dit videofilmpje op de site van de Telegraaf waarin hij vooral benadrukt niet ijdel te zijn blijkt dus dat de realiteit inzake zijn ijdelheid iets anders ligt dan hij zo mooi weet te vertellen.

Vorige week vrijdagavond (vooravond) stond ineens deze Bradley Zee in blauw pak met zijn mr.Universe sjaal Netherlands op het buitenterras van een hele populaire uitgaansgelegenheid in Rotterdam waar met name veel Kralingse en Hilligersberg publiek/meisjes (zeg maar het Gooi van Rotterdam) komen parmantig aandacht te trekken in de hoop dat mensen hem zouden herkennen, foto's van hem zouden maken, i.i.g hem die aandacht zouden geven die hem schijnbaar eerder was gevallen tijdens de gewonnen mr.verkiezing.

Niets van dit alles. Compleet genegeerd. Nu zou je denken dat als je merkt dat je aandachttrekkerij niets oplevert jij je sjaaltje wel zou opbergen. Nee hoor. De hele avond liep Bradley Zee rond met zijn sjaaltje in de hoop alsnog die aandacht te krijgen die hij tijdens de verkiezing zo gewend was. Maar ja, dit is Rotterdam en de enige opmerking die je kon horen was: " Is hij mr. Universe van een gay verkiezing?" :rofl:

Welkom in Rotterdam waar nuchterheid en relativering de boventoon voert.
je klinkt jaloers.
Alle reacties Link kopieren
Jij klinkt als een vrouwelijke fan. En beter lezen want ik omschrijf wat ik hoorde. Niet wat ik zelf vind of vond ,laat staan zei.
gizzmo-returns schreef:
23-06-2018 15:39
je klinkt jaloers.
Ik voelde hem al van een kilometer afstand aankomen.

Een ware forum klassieker :proud:
Misgunner
Hahaha wat klink je ontzettend jaloers!
Helemaal een topic openen ook over hem, obsessed much? :rofl:
Jup, jaloers...
IWRD2018 schreef:
23-06-2018 15:41
Jij klinkt als een vrouwelijke fan. En beter lezen want ik omschrijf wat ik hoorde. Niet wat ik zelf vind of vond ,laat staan zei.
ik ken die beste man niet. En ben dus zeker geen fan.

Je besmuikt hem, dat klinkt dus jaloers.
YouWish schreef:
23-06-2018 15:45
Hahaha wat klink je ontzettend jaloers!
Helemaal een topic openen ook over hem, obsessed much? :rofl:
‘Welkom in Rotterdam waar nuchterheid en relativering de boventoon voert.‘

Denk je nou werkelijk dat een jongen als hij niet elke week minstens 1 Rotterdams breezersl*tje mee naar huis neemt? Ik ken jongens die er een stuk minder goed uit zien en dat ook makkelijk voor elkaar krijgen.

Haters gonna hate :bye:
Alle reacties Link kopieren
gizzmo-returns schreef:
23-06-2018 15:45
ik ken die beste man niet. En ben dus zeker geen fan.

Je besmuikt hem, dat klinkt dus jaloers.
Je conclusie is tenenkrommend, kortzichtig en vooral dom want je wil alleen dat zien wat je wit zien. Maar geeft niet. De wereld is er vol van en op tv zie je ze dagelijks.

Kan 1 van jullie aangeven waar staat dat ik jaloers ben. Kan 1 van jullie aantonen dat ik het hem niet gun. Want het staat en blijkt nergens uit aangezien het een situatie is die opviel en ik omschreef. Of is dat al een vorm van jaloersheid dat je een feit omschrijft en waar een ander misschien er niet zo goed vanaf komt omdat anderen (reaguurders in dit topic) fan van hem zijn en dus bevoordeelt op grond van oppervlakkigheid? :roll:
anoniem_365979 wijzigde dit bericht op 23-06-2018 15:55
28.97% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Thnx TO voor je link ! Mijn dag is weer goed door die foto's. Wat een lekkertje!

.....of wilde je liever dat we op jouw schoot gingen zitten?
Ken hem niet. Ziet er zeker niet slecht uit, echter mooiste man? Ok dan.
Fan? Ik had nog nooit van die hele kerel gehoord. De jaloezie druipt gewoon van je topic af. Waarom überhaupt een topic over hem als hij je niks doet? En ga lekker naar fok met je ‘reaguurders’. Kansloos weer dit.
Alle reacties Link kopieren
IWRD2018 schreef:
23-06-2018 15:49
Kan 1 van jullie aangeven waar staat dat ik jaloers ben. Kan 1 van jullie aantonen dat ik het hem niet gun. Want het staat en blijkt nergens uit aangezien het een situatie is die opviel en omschreef. Of is dat al een vorm van jaloersheid dat je een feit omschrijft en waar een ander misschien er niet zo goed vanaf komt omdat anderen (reaguurders in dit topic) fan van hem zijn en dus bevoordeelt op grond van oppervlakkigheid? :roll:
Je noemt hem zelf een aandachtrekker he? Het begint al in te titel! #niet slim
Alle reacties Link kopieren
Because schreef:
23-06-2018 15:51
Je noemt hem zelf een aandachtrekker he? Het begint al in te titel! #niet slim
Oh en vertel dan eens Einstein hoe je iemand noemt die alle moeite doet op een vol buitenterras aandacht te trekken? Ezel? Kan ook? Mannelijke H...? Zeg het maar hoor.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb geen flauw idee wie Bradley Zee is, en heb ook geen enkele zin om me daar in te verdiepen.
Waarom open je hier een topic over op een vrouwenforum ?
Kom je aandacht tekort ?
Zo'n topic is een garantie op heel veel spottende aandacht, waar je nog meer gefrustreerd van gaat raken. Man ga iets moois met je leven doen !

* Ik word zo langzamerhand kotsmisselijk van die schijtirritante ( :P ) mannen die gefrustreerde topics openen op dit forum *
nounou
Ik zou hem doen.
zazamaenade schreef:
23-06-2018 15:55
Ik heb geen flauw idee wie Bradley Zee is, en heb ook geen enkele zin om me daar in te verdiepen.
Waarom open je hier een topic over op een vrouwenforum ?
Kom je aandacht tekort ?
Zo'n topic is een garantie op heel veel spottende aandacht, waar je nog meer gefrustreerd van gaat raken. Man ga iets moois met je leven doen !

* Ik word zo langzamerhand kotsmisselijk van die schijtirritante ( :P ) mannen die gefrustreerde topics openen op dit forum *
Same. Wat een kansloos volk de laatste tijd.
Staat jouw vriendin soms bij die dames in de sportschool?
YouWish schreef:
23-06-2018 15:55
Ik zou hem doen.
Hij ziet eruit alsof ie een kleintje heeft.
Alle reacties Link kopieren
IWRD2018 schreef:
23-06-2018 15:53
Oh en vertel dan eens Einstein hoe je iemand noemt die alle moeite doet op een vol buitenterras aandacht te trekken? Ezel? Kan ook? Mannelijke H...? Zeg het maar hoor.
Je klinkt buiten jaloers ook nog eens ontzettend onaardig.
Sophiever schreef:
23-06-2018 15:58
Hij ziet eruit alsof ie een kleintje heeft.

Waar kunnen we dat aan zien? :-$

Voorkomt een hoop teleurstellingen in de toekomst ;)
Alle reacties Link kopieren
Kansloze TO, kansloze OP

Verder: lekkere vent, geen idee wie t is verder
En ik ben Rotterdams trouwens, en niet bepaald uit Hillegersberg afkomstig
Tjezus, wat vals
YouWish schreef:
23-06-2018 15:56
Same. Wat een kansloos volk de laatste tijd.
Geen idee of deze TO kansloos is, maar ik vind het gedrag van die Bradley eerlijk gezegd ook behoorlijk kansloos.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven