Rustig en relax strand in de buurt van HIA

27-06-2018 10:42 10 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik zoek....een strandje waar je kan zwemmen en lekker kan louchen en lekker kan borrelen. Voor kids van 8 tot en met 11 dus leuk zwemmen. En waar wij kunnen liggen en relaxen. Niet een mega druk zwembad maar gewoon rustig relaxen. Wie weet iets in de buurt van Hendrik Ido Ambacht.

Kom zelf niet uit die buurt nl maar zondag zijn we wel daar.
Alle reacties Link kopieren
Het wordt zondag enorm warm dus het zal overal wel druk zijn.
Je kan naar de sandelingen. Daar is een strandje. Dit is in HIA zelf.
Als je over de dijk naar Barendrecht rijdt kan je naar de oude Maas ( in de omgeving beter bekend als de pannenkoekenplaat)
Verder is er niet veel buiten het zwembad om idd
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!
Alle reacties Link kopieren
Biesbosch mogelijk wel je eigen drank meenemen: https://www.biesboschcentrumdordrecht.n ... -biesbosch

De banaan in Willemstad

En anders wat verder: Hoek van Holland heeft leuke strandtenten en een mooi strand.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
Als je lekker wil louchen, moet je toch in zandvoort of bloemendaal zijn :proud:
.
Alle reacties Link kopieren
Lingebos in Gorinchem.
Merwelanden in Dordrecht.
ik geef mn bek ook maar een douw
Alle reacties Link kopieren
impala schreef:
27-06-2018 11:00
Als je lekker wil louchen, moet je toch in zandvoort of bloemendaal zijn :proud:
Ja maar daar is het druk..ze wil leuk loungen op een plek die andere mensen niet leuk vinden of niet hebben ontdekt.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
viva-amber schreef:
27-06-2018 11:46
Ja maar daar is het druk..ze wil leuk loungen op een plek die andere mensen niet leuk vinden of niet hebben ontdekt.
Die bestaan niet.
ik geef mn bek ook maar een douw
Alle reacties Link kopieren
viva-amber schreef:
27-06-2018 11:46
Ja maar daar is het druk..ze wil leuk loungen op een plek die andere mensen niet leuk vinden of niet hebben ontdekt.
Je bent niet op je scherpst :)
.
viva-amber schreef:
27-06-2018 11:46
Ja maar daar is het druk..ze wil leuk loungen op een plek die andere mensen niet leuk vinden of niet hebben ontdekt.

Louchen wil ze :proud:
Verder lijkt het me zondag met de weersvoorspelling erg lastig iets rustis te vinden.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven