Waarvoor ga jij je Air Miles inwisselen?

30-06-2018 18:50 33 berichten
Air Miles van 5 jaar en ouder dienen voor 1 November ingewisseld te zijn. Anders zijn ze vervallen.
Netjes gespaard, nauwelijks ingewisseld. Nu een mooi aantal punten aanwezig.

Ik krijg spontaan keuzestress.
Heb ik altijd. Vind heel veel leuk. Gun me niet snel “zomaar” iets van dergelijke producten. Voel me als een prinses in een balzaal in haar allermooiste jurk.

Wat gaan jullie kiezen? Of wat hebben jullie gekozen?
Alle reacties Link kopieren
Ik heb geen airmiles, dus geen idee. Waar kun je uit kiezen dan?
Zooooooooooooo veel. Diverse categorieën welke vervolgens tal van mogelijkheden bieden.
Alle reacties Link kopieren
Ik koop er altijd ebooks van op bol.
Alle reacties Link kopieren
ik heb ze ingewisseld bij de boodschappen van de AH, gewoon korting.
The past may be in tatters
But today is all that matters
Ik ken verschillende mensen die er altijd kaartjes voor de Efteling van kopen. Heb zelf geen airmiles maar ik zou ze dus zowiezo niet inleveren bij de AH ofzo maar voor iets wat je jezelf eigenlijk niet snel zou gunnen omdat het te duur is zonder korting.
Alle reacties Link kopieren
Ik kies voor korting op mijn boodschappen bij de AH. Daar vraagt hij automatisch om als je de zelfscan gebruik.
Alle reacties Link kopieren
Ik gebruik de airmiles altijd voor korting bij Bol.com.
Van de week nog gedaan. Denk dat ik nu nog maar omgerekend een tientje over heb aan airmiles.
Alle reacties Link kopieren
Goguma schreef:
30-06-2018 19:06
Ik ken verschillende mensen die er altijd kaartjes voor de Efteling van kopen. Heb zelf geen airmiles maar ik zou ze dus zowiezo niet inleveren bij de AH ofzo maar voor iets wat je jezelf eigenlijk niet snel zou gunnen omdat het te duur is zonder korting.
Hoezo? Het geld wat je bespaart bij de boodschappen kun je ook aan iets leuks uitgeven en dan ben je niet gebonden aan de opties die airmiles je geeft.
Korting AH inderdaad
Alle reacties Link kopieren
Korting bij Shell
Ik kan dus echt nooit iets leuks vinden in die shop. Als ik er aan denk gebruik ik het voor korting bij AH of Praxis of zo.
Alle reacties Link kopieren
Ik lever ze ook in bij A.H..korting op de boodschappen 😁
Alle reacties Link kopieren
Ik wist helemaal niet dat ze komen te vervallen!
Zal eens even op de site kijken of ik nog airmiles heb die ouder zijn dan 5 jaar.
Mijn airmiles gaan allemaal rechtstreeks naar AAP.

https://www.aap.nl/nl
Alle reacties Link kopieren
Ik kocht er altijd potgrond van bij de praxis. Of een leuk cadeau wat ik mezelf anders niet gunde.
Ik zal ook eens kijken hoe oud m'n punten zijn, tijd de pas niet meer gebruikt en heb het mailadres niet meer wat eraan gekoppeld is
Beter.Laat schreef:
30-06-2018 19:48
Mijn airmiles gaan allemaal rechtstreeks naar AAP.

https://www.aap.nl/nl
:love:

Ik spaar ze niet, maar als ik dat zou doen dan zou ik ook voor zoiets kiezen. Of een ander dierendoel.
bol.com

Kun je echt van alles kopen.
Wat lief, een goed doel.
Dat heb ik wel eens gedaan met mijn kerst”pakket”. Inzetten voor een goed doel.

Bonnen kun je er niet voor kopen he? Of zie ik die over het hoofd?

AH is een optie idd. Niet bij stil gestaan.

Efteling vind ik leuk!
Alle reacties Link kopieren
Wij gebruiken ze al jaren voor de wasstraat. Scheelt ons soppen en boenen en kost ons dan niks. Helemaal prima.
Liefhebben
is meer
lief
dan hebben
Alle reacties Link kopieren
Door de jaren heen zoveel airmiles gespaard dat wij nu 1,5 noise cancelling koptelefoons konden kopen. Van een goed merk uiteraard en met goed reviews. Erg blij mee.
Alle reacties Link kopieren
Hier laatst ook een luchtje en nog wat andere dingen gekocht bij Bol.com. Daar hebben ze zo veel dingen dat er altijd wel wat bij zit.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
Die Airmileswinkel is duur kopen heb ik het idee. Ik lever ze af en toe in bij Bol voor korting.
Bol.com......check!
Alle reacties Link kopieren
Wij kiezen denk een bladblazer in de shop.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven