Kiki “column” -het forum voorspelt

16-07-2018 20:25 39 berichten
Om de één of andere reden klik ik steeds weer op die verzonnen Viva-column https://www.viva.nl/kiki/ met alle belevenissen van Kiki, het nichtje van Floor Faber. Ik erger me wild, want het verhaal is van het niveau voor een tiener meidenblad. Ik weet niet wie de doelgroep is, maar ik kan het hele verhaal nu al uit de doeken doen.

Kiki is verliefd op een huisgenoot met bindingsangst, waarmee ze sex heeft, maar die als barman duidelijk ook andere projecten heeft lopen. Dan is er een verlegen bandlid die ze eigenlijk niet ziet staan, maar die natuurlijk beter voor haar is. Haar ex in haar oude dorp bouwt ondertussen een nieuw degelijk bestaan op met vriendin uit de buurt.

Zojuist Kiki #17 gelezen. Het eindigt met een zoen met verlegen bandlid na hun eerste optreden. Stoere huisgenoot Kees gaf op het laatst aan toch niet te komen kijken.

Mijn voorspelling is dat hij nu alsnog wél komt terwijl Kiki met bandlid staat te zoenen.

Wat denken jullie? Verzin gerust iets totaal anders!

Ergeren jullie je ook zo aan de column. Ik weet ook niet waarom ik het lees!

https://www.viva.nl/kiki/kiki-17-even-a ... n-relatie/
anoniem_350483 wijzigde dit bericht op 16-07-2018 20:37
6.03% gewijzigd
Linkje? Ik kan niet wachten om het te lezen.
Alle reacties Link kopieren
En waar kunnen we die column lezen? En wie is Floor Faber?
Iets meer info zou handig zijn....

Link is net toegevoegd zie ik
anoniem_34094 wijzigde dit bericht op 16-07-2018 20:34
14.29% gewijzigd
SallySpectra* schreef:
16-07-2018 20:28
Linkje? Ik kan niet wachten om het te lezen.
https://www.viva.nl/kiki/kiki-17-even-a ... n-relatie/

Bereid je voor op veel clichés en stereotypen over uitgaan in Amsterdam of hebt leven in dorpen in Nederland.
O ja, die geile Kiki! Kunnen ze charles_gentle28 niet in de column schrijven?
Alle reacties Link kopieren
Alles wat in de Viva staat is toch verzonnen?
Nee, ik erger me er niet aan maar dat zou zomaar kunnen komen omdat ik geen idee heb wie Floor is, laat staan haar nichtje. Linkje mss?

Ik denk dat ze ondanks trouw pilgebruik over 2 weken niet weet of ze zwanger is van de drummer, de gitarist, de melkboer of haar eigen vriendje. Spannendddd! :-[

Uiteindelijk na een paar testen van de Action (toch?) is ze niet zwanger.
Gelukkig maar!

Zoiets?

Sorry linkje stond er net nog niet, ff lezen.. wie weet zit het toch anders. Heul belangrijk.
anoniem_360241 wijzigde dit bericht op 16-07-2018 20:37
Reden: aanpassing
10.61% gewijzigd
quattro35 schreef:
16-07-2018 20:33
En waar kunnen we die column lezen? En wie is Floor Faber?
Iets meer info zou handig zijn....

Link is net toegevoegd zie ik
Ik krijg dit steeds aan de zijkant bij het Vivaforum. Het zal dan wel aan mijn klikgedrag liggen, haha!
quattro35 schreef:
16-07-2018 20:34
Alles wat in de Viva staat is toch verzonnen?
Dat sowieso. Maar kunnen ze dan niet een iets minder voorspelbare verhaallijn bedenken?
Lenn12345 schreef:
16-07-2018 20:34
Nee, ik erger me er niet aan maar dat zou zomaar kunnen komen omdat ik geen idee heb wie Floor is, laat staan haar nichtje. Linkje mss?

Ik denk dat ze ondanks trouw pilgebruik over 2 weken niet weet of ze zwanger is van de drummer, de gitarist, de melkboer of haar eigen vriendje. Spannendddd! :-[

Uiteindelijk na een paar testen van de Action (toch?) is ze niet zwanger.
Gelukkig maar!

Zoiets?

Sorry linkje stond er net nog niet, ff lezen.. wie weet zit het toch anders. Heul belangrijk.
Floor Faber was 100 jaar geleden een verzonnen column in de papieren Viva. Waarschijnlijk was dat niet meer houdbaar omdat ze te oud werd, dus blijkbaar is er dan nu het nichtje van Floor. Tadaaa. Klikte ik laatst nietsvermoedend op en nu kwel ik mezelf door steeds weer op de wekelijkse column te klikken.

En ja, zoiets ja!
Tante Anne-Wil komt toevallig net langs met een tas vol afdankertjes uit het vlotte boetiekje waar ze werkt en terwijl ze Bobbi haar hondje in de gang van de riem wil halen staat daar de barkeeper. Het is liefde op het eerste gezicht want barkeeper Kees houdt van rijpere vrouwen dan zo'n jonkie als Kiki. Ze laten er geen gras over groeien ....
Uitgaan? Ze zit in de f*cking artiestenbus en krijgt een kusje nou nou...
Wie is de bassist? Dat zijn altijd de 'rare jongens' die opeens kwijt zijn en niet zoenen met suffe nichtjes.
Hou de bassist in de gaten en vertel tegen kerst nog een keer of nichtje van Floor nóg een keer met iemand gekust heeft.
Ik denk dat het niet helemaal uitgesloten is hoor!
Lenn12345 schreef:
16-07-2018 20:49
Uitgaan? Ze zit in de f*cking artiestenbus en krijgt een kusje nou nou...
Wie is de bassist? Dat zijn altijd de 'rare jongens' die opeens kwijt zijn en niet zoenen met suffe nichtjes.
Hou de bassist in de gaten en vertel tegen kerst nog een keer of nichtje van Floor nóg een keer met iemand gekust heeft.
Ik denk dat het niet helemaal uitgesloten is hoor!
Ja, da’s deze week. Maar ze is vaak brak of zit in Amsterdam op bootjes op Koningsdag. Bij haar in het dorp gaat ze naar feestjes met haar oude vrienden.

Oh ja, ik vergat nog. Kees komt nu al een paar keer heel snel klaar. Het is elke keer voorbij voor ze er erg in heeft. Dat lost ‘ie dan wel weer op door haar te verwennen enzo, maar dat zal straks met mede bandlid vast anders zijn.
Bobby-Pin schreef:
16-07-2018 20:47
Tante Anne-Wil komt toevallig net langs met een tas vol afdankertjes uit het vlotte boetiekje waar ze werkt en terwijl ze Bobbi haar hondje in de gang van de riem wil halen staat daar de barkeeper. Het is liefde op het eerste gezicht want barkeeper Kees houdt van rijpere vrouwen dan zo'n jonkie als Kiki. Ze laten er geen gras over groeien ....
Mooi. Misschien krijgt Kees wel zijn eigen column.
LizBakker schreef:
16-07-2018 20:42
Floor Faber was 100 jaar geleden een verzonnen column in de papieren Viva. Waarschijnlijk was dat niet meer houdbaar omdat ze te oud werd, dus blijkbaar is er dan nu het nichtje van Floor. Tadaaa. Klikte ik laatst nietsvermoedend op en nu kwel ik mezelf door steeds weer op de wekelijkse column te klikken.

En ja, zoiets ja!
Dankjewel! Ik had het nog redelijk goed gegokt ook.
Ok ik doe wel een stukje, ik heb gelezen wat Bobby-Pin schreef:

'Het hondje bleef vrolijk kwispelen terwijl Kiki dacht: o nee, waarom nu... :(
Ze hield van hondjes maar alle aandacht ging naar het hondje terwijl zij zo lang had uitgekeken naar een ontmoeting met .........
Hij keek vrolijk lachend op maar toen hij haar gezicht zag betrok het zijne: 'hou je niet van honden?' vroeg hij met een niet te verbergen giga-zweem irritatie/teleurstelling/haat richting Kiki.

Kiki dacht koortsachtig na: eerlijk zeggen 'Ja, ik haat honden als baby van 3 dagen oud ben ik gebeten en blablabla' of ze glimlacht dapper om haar angst te verbergen... Het laatste maar: met een stralende lach perste ze de woorden uit haar keel: 'nee hoor, ik HOU van honden.'
Ze dacht met angst en beven aan de 7 vechthonden met gecoupeerde oren en staarten die hij thuis hield.
En niet voor de lol......

Volgende week verder jongens en meisjes! Doeiii :jump:
LizBakker schreef:
16-07-2018 20:54
Ja, da’s deze week. Maar ze is vaak brak of zit in Amsterdam op bootjes op Koningsdag. Bij haar in het dorp gaat ze naar feestjes met haar oude vrienden.

Oh ja, ik vergat nog. Kees komt nu al een paar keer heel snel klaar. Het is elke keer voorbij voor ze er erg in heeft. Dat lost ‘ie dan wel weer op door haar te verwennen enzo, maar dat zal straks met mede bandlid vast anders zijn.
O is het er zo één! Dan kom ik hier nog op terug.

Speelt tante Floor nog een rol in het geheel of is ze met haar Twinsoul afgereisd naar Bora-Bora om daar een detox-instituut mét hoge darmspoelingen over te nemen? Of is ze juist naar de kl*te en is het afwachten wanneer haar lever het begeeft?
Schrijven is een vak!! Dat zie ik nu wel weer, aan mezelf :(

Kees sla ik ff over, sorry.
Alle reacties Link kopieren
Ik voorspel dat Kiki #18 over de vraag gaat : "ik heb lopen tongen met een ander. Hoe weet ik straks wie de vader is?!"
...
Ik vind dat tante Floor ook een rol moet hebben en dat ze samen met tante Anne-Wil een narcistisch pact gaan vormen tegen Kiki.
Haal tante Floor terug uit Bora Bora.
Bobby-Pin schreef:
16-07-2018 21:16
Ik vind dat tante Floor ook een rol moet hebben en dat ze samen met tante Anne-Wil een narcistisch pact gaan vormen tegen Kiki.
Haal tante Floor terug uit Bora Bora.
Dat vind ik ook!

Ik stel voor dat tante Floor na een alarmerend appje over een zieke oom (evt. tot op heden onbekend) uit haar hangmat op Bora Bora klimt, naar het plaatselijke postkantoor gaat en daar een verkleurde maar nog net leesbare fax vind:

'Floor kom naar huis stop Tante Anne-Wil heeft je nodig stop ze heeft ruzie met Kiki stop Kom terug naar Zaandamstad we hebben je nodig Kiki is gemener dan je denkt stop app me als je vliegtuig landt stop en graag airport Eindhoven stop geen zin om helemaal naar f*kking A'dam te rijden stop schiet op Floor!! stop.'
Stop.

Terwijl Floor wat verward boven de oceaan vliegt en uitrekent hoe laat het nu in Vanuatu is valt Anne-Wil in een regenachtig Zaandamstad met een grijns op haar gezicht in slaap. So far, so good!
Niemand zal Kiki geloven, Anne-Wil houdt eigenlijk alleen maar van borduren en stijldansen al drinkt ze soms een glaasje teveel op feestjes en partijen.

Net als die nacht toen met oud en nieuw, oom Berend uit Stockholm die geen slaapplaats had en alle hotels om 8 uur 's avonds de balie sloten.
Waar moest hij nu heen, oud en nieuw.. gelukkig voor hem was daar Anne-Wil.
Die lieve Anne-Wil had aangeboden bij haar op de bank te blijven slapen. Een gloednieuwe slaapbank, hij kon zich de rel die hieruit voort zou komen nu al zien aankomen als hij er ook maar een vlekje op maakte.

Desalniettemin had hij het aanbod aangenomen, hij sliep die nacht bij Anne-Wil op de bank.

Floor schrok wakker van een stewardess die haar vriendelijk verzocht haar gordels om te doen zoals de captain al 4x had omgeroepen. Met het schaamrood op haar kaken mompelde Floor sorry maar de stewardess was al doorgelopen.
Nog even... ze zag de landingsbaan al voor zich opdoemen. Nog even en ze was tóch weer terug in Nederland, het land waar ze eigenlijk niet meer wilde zijn maar Kiki had het weer geflikt.
Altijd Kiki die roet in het eten strooide, net nu tante Floor rust en geluk had gevonden in Bora Bora :(

Het toestel raakte nauwelijks merkbaar de grond: tante Floor was weer terug in Nederland, wie had dat ooit gedacht..?

Wordt vervolgd!
Ik erger me sowieso kapot aan alle fantasieloze stukjes hier op het forum. Net zoals die seksverhaaltjes of interviews over de belevenissen van iemands vagina. En dan heb ik het nog niet eens over alle stukken fruit die je om de oren vliegen om een vagina te illustreren, hoe oud zijn we? 12? 'T is hier toch zeker de Tina niet?
Alle reacties Link kopieren
Is dat net zo iets als die malle eppo die voor metro stukjes schrijft over haar seksleven als student , en al neukend met verschillende mannen een soa oploopt en daar nogal laconiek over is ?
En bovendien enorm overduidelijk verzonnen.

Tenenkrommend.
Dus.
Alle reacties Link kopieren
Vroegâh schreven forummers zelf nog wel eens een fictief pikant vervolg op een echte OP. Ik mis het :cry: maar Booby-Pin geeft weer een beetje hoop :sun:
Een inschattingsfout kan heel snel fataal zijn bij wat wij doen
GinnyJones schreef:
16-07-2018 23:10
Ik erger me sowieso kapot aan alle fantasieloze stukjes hier op het forum. Net zoals die seksverhaaltjes of interviews over de belevenissen van iemands vagina. En dan heb ik het nog niet eens over alle stukken fruit die je om de oren vliegen om een vagina te illustreren, hoe oud zijn we? 12? 'T is hier toch zeker de Tina niet?
Nee, daarom hier ook groenten en pannenkoeken, voor elck wat wils: spinazie-speltpannenkoek met gerookte kip, tomaatjes en hüttenkäse.
Dat verzin je niet!!
:HA:

Tante Floor liep op haar slippertjes wat onwennig het vliegtuig uit, daar zag ze nog een aantrekkelijke purser staan. Shit, die heb ik gemist, dacht Floor en trok haar rugzak van gevlochten touw wat verder over haar schouder. Nog balend van het feit dat ze weer terug was in Nederland werd ze bijna omver gelopen door haastige toeristen die niet wisten hoe snel ze de eerste de beste coffeeshop konden bereiken. Ze lieten een walm van zweet gecombineerd met het slechte vliegtuigeten na.
Wat zou ze doen, de trein of toch een taxi en terwijl ze daar over nadacht ging haar mobieltje uit het jaar kruik, er zat nog net geen snoer met stekker aan.
"Lieve kind Floor van me", kakelde het aan de andere kant van de lijn,"ben je veilig en gezond aangekomen"? "Ik ben het, je tante Anne-Wil".
Tante Floor betastte snel haar dijen en nam tussen duim en wijsvinger een vetrolletje vast. "Nee, tante Anne-Wil, nog steeds niet"

De verbinding viel weg maar dat kon het goede humeur van tante Anne-Wil niet drukken, haar lievelingsnichtje Floor had ze weer naar Nederland weten te lokken.

Anne-Wil hield van bloemen en vooral narcissen, deze keer had ze uit wat schattige tuintjes in Amsterdam onderweg mooie bloemen geplukt en er een beeldig veldboeketje van gecreëerd. Een leeg appelmoespotje diende als vaas.

Om de deur kwam Kiki kijken. "Hallo, tante Anne-Wil, wie had je daar aan de telefoon"
"Je tante Floor, die kon het weer eens niet volhouden in haar eentje op dat eiland en is in een impulsieve bui op het vliegtuig gestapt hierheen, ze heeft geen onderdak dus ze zal hier moeten gaan slapen" verzuchtte Anne-Wil terwijl ze dramatisch rolde met haar ogen.

"Oh nee", jammerde Kiki uit en vroeg zich af of ze nog snel naar de bouwmarkt kon fietsen voor een hangslot op haar kast met drankvoorraad. Onderweg kwam Kiki Mieke met veel flair uit België tegen.
anoniem_327927 wijzigde dit bericht op 16-07-2018 23:33
0.29% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Kwijl.
Een inschattingsfout kan heel snel fataal zijn bij wat wij doen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven