Verjaardag vriend

17-07-2018 20:33 30 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoii,

Mijn vriend wordt bijna 19 jaar en zou hem graag een cadeautje geven waar hij echt versteld van staat.

Mijn vriend houdt van voetbal en is fanatieke Feyenoord supporter. Ook gaat hij vaak naar FC Eindhoven.

Iemand tips??
Alle reacties Link kopieren
Seizoenskaart van feyenoord.
ik geef mn bek ook maar een douw
Wat is je budget?
Alle reacties Link kopieren
Ongeveer rond de € 30 á € 40
Ik zou een verjaardagswens in laten spreken door zijn favoriete voetballer.
Voicemail of videoboodschap.
Madeliefjees schreef:
17-07-2018 20:36
Seizoenskaart van feyenoord.
Met 19 jaar is ze geen grootverdiener
Alle reacties Link kopieren
Zijn er ook andere dingen waar hij van houdt? En van welke dingen houdt hij om samen met jou te doen (behalve seks dan)?
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!
Avondje naar een pizzeria met twee.
Alle reacties Link kopieren
Welke interesses delen jullie?
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!
Alle reacties Link kopieren
pejeka schreef:
17-07-2018 20:38
Zijn er ook andere dingen waar hij van houdt? En van welke dingen houdt hij om samen met jou te doen (behalve seks dan)?
Hij houdt er van om lekker te eten en gezellig samen zijn. Alleen gaan we 8 augustus al uiteten en dat is net voor zijn verjaardag dus 2x uiteten leek me een beetje te ;-)
Alle reacties Link kopieren
Daphne_x_x schreef:
17-07-2018 20:40
Hij houdt er van om lekker te eten en gezellig samen zijn. Alleen gaan we 8 augustus al uiteten en dat is net voor zijn verjaardag dus 2x uiteten leek me een beetje te ;-)
Beetje vaag. Lekker uit eten vindt bijna iedereen leuk, en gezellig samen zijn, wat houdt dat in? Waar praten jullie over, welke interesses delen jullie, wat vinden jullie allebei interessant?

Of is zijn enige gespreksonderwerp voetbal en komt de rest neer op handje vasthouden en toewerken naar de volgende wip? Sorry dat ik het zo plastisch zeg, maar op de lange duur moet je toch samen meer delen dan dat?
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!
pejeka schreef:
17-07-2018 20:43
Beetje vaag. Lekker uit eten vindt bijna iedereen leuk, en gezellig samen zijn, wat houdt dat in? Waar praten jullie over, welke interesses delen jullie, wat vinden jullie allebei interessant?

Of is zijn enige gespreksonderwerp voetbal en komt de rest neer op handje vasthouden en toewerken naar de volgende wip? Sorry dat ik het zo plastisch zeg, maar op de lange duur moet je toch samen meer delen dan dat?
Je hebt het tegen een 19 jarige hoor.
Alle reacties Link kopieren
pejeka schreef:
17-07-2018 20:43
Beetje vaag. Lekker uit eten vindt bijna iedereen leuk, en gezellig samen zijn, wat houdt dat in? Waar praten jullie over, welke interesses delen jullie, wat vinden jullie allebei interessant?

Of is zijn enige gespreksonderwerp voetbal en komt de rest neer op handje vasthouden en toewerken naar de volgende wip? Sorry dat ik het zo plastisch zeg, maar op de lange duur moet je toch samen meer delen dan dat?
We gaan allebei graag naar een andere stad in Nederland bijvoorbeeld. En hij heeft het vaak over voetbal ja omdat dat zijn grootse passie is. Maar we hebben pas 5 maanden een relatie dus...
Alle reacties Link kopieren
8102 schreef:
17-07-2018 20:46
Je hebt het tegen een 19 jarige hoor.
Ja, wat is het nou. Als ik de verhalen hier moet geloven, is het heel normaal tegenwoordig dat meiden op hun 14e aan de pil beginnen en met hun vriendje de nacht doorbrengen, en hebben ze er op hun 18e al 3 versleten.

En nu wordt er net gedaan door jou alsof deze meid van 19 een onnozele maagd is die nog nooit een jongen van dichtbij heeft gezien en die nog in de volledige onschuld van haar jeugd verkeert.

Wat is het nou?
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!
Alle reacties Link kopieren
Daphne_x_x schreef:
17-07-2018 20:48
We gaan allebei graag naar een andere stad in Nederland bijvoorbeeld. En hij heeft het vaak over voetbal ja omdat dat zijn grootse passie is. Maar we hebben pas 5 maanden een relatie dus...
Met 40 euro kom je niet ver voor een uitje naar een andere stad. Ik zou een mooie brunch doen, gevolgd door een drankje op een terrasje, Trek thuis een sexy PSV-outfit aan en maak hem gek :)
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!
Alle reacties Link kopieren
Daphne_x_x schreef:
17-07-2018 20:40
Hij houdt er van om lekker te eten en gezellig samen zijn. Alleen gaan we 8 augustus al uiteten en dat is net voor zijn verjaardag dus 2x uiteten leek me een beetje te ;-)
Een beetje te wat? Soms komt het zo uit dat je vaker uit eten gaat.

Wij gaan voor verjaardagen vaak iets doen, bios, festival, concert etc.
Alle reacties Link kopieren
Daphne_x_x schreef:
17-07-2018 20:40
Hij houdt er van om lekker te eten en gezellig samen zijn. Alleen gaan we 8 augustus al uiteten en dat is net voor zijn verjaardag dus 2x uiteten leek me een beetje te ;-)
Je kunt niet vaak genoeg uit eten gaan :biggrin:
"De cursus rietdekken is afgelast".

"Riet is ziek"
Alle reacties Link kopieren
Nou zeg, wat wordt hier lullig gedaan door sommigen. Alsof het echt niet te snappen valt wat ze bedoelt.. :facepalm:

Misschien kun je hem merchandise geven van zijn faborite club, een t-shirt of iets anders? Geen idee of hij dat leuk vindt. Wat ook leuk is met dit weer is een (romantische) picknick, met zijn favoriete eten.

Ik weet niet of hij gamed, maar anders een voetbal game? Valt volgens mij net binnen je budget.
Alle reacties Link kopieren
Appel24 schreef:
17-07-2018 21:05
Nou zeg, wat wordt hier lullig gedaan door sommigen. Alsof het echt niet te snappen valt wat ze bedoelt.. :facepalm:

Misschien kun je hem merchandise geven van zijn faborite club, een t-shirt of iets anders? Geen idee of hij dat leuk vindt. Wat ook leuk is met dit weer is een (romantische) picknick, met zijn favoriete eten.

Ik weet niet of hij gamed, maar anders een voetbal game? Valt volgens mij net binnen je budget.
Inderdaad een heel leuk idee !
Alle reacties Link kopieren
Appel24 schreef:
17-07-2018 21:05
Nou zeg, wat wordt hier lullig gedaan door sommigen. Alsof het echt niet te snappen valt wat ze bedoelt.. :facepalm:

Misschien kun je hem merchandise geven van zijn faborite club, een t-shirt of iets anders? Geen idee of hij dat leuk vindt. Wat ook leuk is met dit weer is een (romantische) picknick, met zijn favoriete eten.

Ik weet niet of hij gamed, maar anders een voetbal game? Valt volgens mij net binnen je budget.
Inderdaad een heel leuk idee !
Alle reacties Link kopieren
Daphne_x_x schreef:
17-07-2018 20:48
We gaan allebei graag naar een andere stad in Nederland bijvoorbeeld. En hij heeft het vaak over voetbal ja omdat dat zijn grootse passie is. Maar we hebben pas 5 maanden een relatie dus...
Huur dan een gezellig B&B in een leuke stad. Of een RBNB in een leuke stad waar jullie beide nog nooit zijn geweest.
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Je kan ook een escape room boeken. Kan vaak al vanaf twee personen en is - volgens velen - hartstikke leuk. Past leuk bij jullie leeftijd, is spannend, niet heel duur, en je vriend kan zich een beetje uitsloven voor jou (of andersom natuurlijk, voordat ik het forum over me heen krijg ;-) ).
anoniem_63ff409a1944d wijzigde dit bericht op 17-07-2018 21:56
Reden: Spelfout
1.03% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
JackyBee schreef:
17-07-2018 21:56
Je kan ook een escape room boeken. Kan vaak al vanaf twee personen en is - volgens velen - hartstikke leuk. Past leuk bij jullie leeftijd, is spannend, niet heel duur, en je vriend kan zich een beetje uitsloven voor jou (of andersom natuurlijk, voordat ik het forum over me heen krijg ;-) ).
Is inderdaad wel een leuk idee ! Hahaha
Alle reacties Link kopieren
Een Feyenoord tattoo op je borsten
Alle reacties Link kopieren
quattro35 schreef:
17-07-2018 22:48
Een Feyenoord tattoo op je borsten
Vraag me af of hij dat zou willen :-P

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven