Dingen die je irritant vindt! *luchtigtopic*

08-08-2018 16:57 77 berichten
*luchtig topic

Zijn er (rare of opmerkelijke)dingen die je irritant vindt? Zoals bijv de etensgeluiden van je tafelgenoot waar je moordneigingen van krijgt, of gezoem om je hoofd als je bijna in slaapvalt of mensen die stomme stopwoorden gebruiken tig keer in een zin die op je zenuwen gaan werken.

Ik heb er ook een paar uiteraard. Ik word bijv echt agressief van ons koffiezetapparaat. We hebben een verse bonenmaler die echt een teringherrie maakt als je hem aanzet. Zo erg dat ik inmiddels gewoon geen koffie meer hoef. Wat een kut geluid. Als mijn man hem aanzet 's morgens word ik gewoon kwaad op hem ;-)

De takke herrie die uit van die handblowers komt in oa de Ikea. Wat een rot geluid produceren die.

Sommige mensen ademen ook vreselijk irritant. Mijn tandarts bijv die ademt enorm zwaar en dan de hele behandeling door zo lekker in mijn oor. Ik kan zijn kop wel van zijn romp trekken dan.

En wat vinden jullie echt schijtirritant (besides me ;-) )
Gillende kinderen.
Alle reacties Link kopieren
Mijn man als ik niet kan slapen.
Hij laat stinkscheten en snurkt.
Apparaten die het wel zouden moeten doen maar het niet doen.
Alle reacties Link kopieren
Luchtig topic? Moordneigingen, agressie, komt van de romp trekken..

Mén, wat gebeurt er met jou als je écht geïrriteerd raakt?
Nou ja.. dat dus..
Alle reacties Link kopieren
Prijsplakkertjes op kadootjes die je er niet af krijgt.. en zo'n plaklaag achterlaten.
Nou ja.. dat dus..
Alle reacties Link kopieren
Fruitvliegjes!!!
Alle reacties Link kopieren
bloosje schreef:
08-08-2018 17:01
Moordneigingen, agressie, komt van de romp trekken..


Dat gaat inderdaad wel verder dan "irritatie".
bloosje schreef:
08-08-2018 17:01
Luchtig topic? Moordneigingen, agressie, komt van de romp trekken..

Mén, wat gebeurt er met jou als je écht geïrriteerd raakt?

:lol:
(Oude) mensen die ongevraagd aan mijn baby gaan zitten en haar proberen aan het lachen te krijgen terwijl ze dat toch niet gaat lukken.

Eén vrouw vandaag trok zelfs haar speeltje uit haar handen om haar aandacht te krijgen!! Ze gaf het snel terug toen ze mijn blik zag en ik er net wat van wilde zeggen.
Asociaal.
Alle reacties Link kopieren
Vroeger had ik dat vooral, dan was ik mijn hond aan het trainen en dan moest hij blijven liggen op een bepaalde plek en ik liep dan steeds verder weg en dan kreeg hij een beloning als ik terugwas. En dan waren er heel vaak mensen die hem dan af gingen leiden, aaien, praten, en als je dan terugkwam was hij opgestaan. Als jonge meid, puber, ging ik dan helemaal uit mijn bol.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
Theamuts schreef:
08-08-2018 17:00
Gillende kinderen.
Met stip op 1.

En muziek op het strand,park bij zwembad etc. En dan niet als het van de strandtent komt, al hoef dat van mij ook niet, maar van mensen met hun telefoon/ radio etc. Zet gewoon een koptelefoon op!
Alle reacties Link kopieren
Theamuts schreef:
08-08-2018 17:00
Gillende kinderen.
Vooral in een supermarkt en dan heb ik nog wel enig consideratie voor een moeder met een kind dat schreeuwend en gillend zijn zin probeert te krijgen, maar helemaal niet als kinderen hard gillend om de stellingen heen rennen en tikkertje aan het spelen zijn waarbij ze je haast van de sokken lopen.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
Nat haar op mijn handen dat er niet zomaar af gaat. Brrrrrr. Kan ik echt heel driftig van worden en dat moet er dan ook met geweld van af!
Alle reacties Link kopieren
Wachten en kou en mensen die binnen een half uur 38 topics openen in het Chinees...
The time is now
Alle reacties Link kopieren
Mijn zoon sloft altijd zo als hij zijn slippers aanheeft. Ik krijg zo de kriebels van dat geluid.
En wat ik ook irritant vind is dat mijn telefoon vaak gewoon niet reageert. Gelukkig viel de rekening van de APK-keuring van onze auto mee dus ik ga een andere telefoon kopen
Alle reacties Link kopieren
Alle plingeltjes wanneer iemand een berichtje op zijn/haar mobiele telefoon krijgt.
Vaak is dit erg hard. Ik hoef toch niet te weten wanneer je een berichtje krijgt ?

Vooral app gesprekjes. Pling,fjietfjiew,tuuttuut, bzzz enz :swear:
Een groep gillende pubers op een trein.

(Tegen kinderen en zeker kleine kinderen ben ik beter bestand.)
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het geluid van de stofzuiger echt niet te harden. Vroeger al vluchtte ik altijd naar m’n kamer als m’n moeder ging stofzuigen. Tegenwoordig stofzuigen man en/of de schoonmaakster en zorg ik ook dat ik elders ben.
Alle reacties Link kopieren
dolfje schreef:
08-08-2018 17:16
Met stip op 1.

En muziek op het strand,park bij zwembad etc. En dan niet als het van de strandtent komt, al hoef dat van mij ook niet, maar van mensen met hun telefoon/ radio etc. Zet gewoon een koptelefoon op!
Dít!

Het zou verboden moeten worden.
Alle reacties Link kopieren
retrostar schreef:
08-08-2018 17:13
Vroeger had ik dat vooral, dan was ik mijn hond aan het trainen en dan moest hij blijven liggen op een bepaalde plek en ik liep dan steeds verder weg en dan kreeg hij een beloning als ik terugwas. En dan waren er heel vaak mensen die hem dan af gingen leiden, aaien, praten, en als je dan terugkwam was hij opgestaan. Als jonge meid, puber, ging ik dan helemaal uit mijn bol.
Ronduit Irritant inderdaad! Mijn hond was eens voor mij uit gerend in een natuurgebied. Om de hoek was 'ie bij twee dames die zaten te eten, ze wilde hem een stuk geven van haar chocoladereep. ARE YOU KIDDING ME!?
-Nienke- schreef:
08-08-2018 18:33
Ik vind het geluid van de stofzuiger echt niet te harden. Vroeger al vluchtte ik altijd naar m’n kamer als m’n moeder ging stofzuigen. Tegenwoordig stofzuigen man en/of de schoonmaakster en zorg ik ook dat ik elders ben.
Ik kan daar ook niet tegen! Behalve als ik zelf stofzuig :nut:.
Alle reacties Link kopieren
Kinderen met van die mini-winkelwagentjes in de supermarkt. Moet eigenlijk verboden worden.
Ga je mee verdwalen? Ik weet de weg...
Ik ben vergeten wat ik irritant vind en dat vind ik heel irritant.
Alle reacties Link kopieren
Skoda Octavia. Bloed uit de oren!
Like a great eternal Klansman
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven