Druk in Toverland?

14-08-2018 15:24 20 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben van plan om morgen naar Toverland te gaan mits het niet heel druk is. Is iemand toevallig vorige week woensdag geweest? Was het toen druk?
Maar wat zegt dat over deze week?
Het is vakantietijd en mooi weer,dus het kan altijd druk zijn. Bovendien zijn al weer veel mensen terug van vakantie en gaan nu dit soort uitstapjes doen om de kids te vermaken.
Alle reacties Link kopieren
Het is vakantie en het is mooi weer dus het zal wel druk worden ja. En nu?
Zullen we proberen het een beetje gezellig te houden?!
Alle reacties Link kopieren
Je kan die woensdagen toch niet met elkaar vergelijken? Het weer is anders, er zijn meer/minder mensen op vakantie, andere landen hebben wel/geen vakantie.
Al die factoren spelen ook mee of het wel of niet druk is.
Alle reacties Link kopieren
Morgen is een feestdag in België. Dus het zal wel druk zijn ja!
Alle reacties Link kopieren
Dit is de laatste vakantieweek voor regio zuid. Alle regio’s hebben nu nog vakantie en het weer is weer goed, de kans is aanwezig dat het druk is.

Staat er geen druktekalender op hun website?
Honey, you should see me in a crown
Alle reacties Link kopieren
Ik ben vrijdag geweest. De achtbanen konden we zo doorlopen, ook bij die nieuwe. Waar het wel druk was is die bobsleebaan ,70 minuten, en de boomstam attractie, 30 minuten.
Alle reacties Link kopieren
Pijnboompitje25 schreef:
14-08-2018 15:54
Morgen is een feestdag in België. Dus het zal wel druk zijn ja!
Dit !
Alle reacties Link kopieren
Pijnboompitje25 schreef:
14-08-2018 15:54
Morgen is een feestdag in België. Dus het zal wel druk zijn ja!
Dank je, dat is zinvolle informatie!
Alle reacties Link kopieren
Maartje2016 schreef:
14-08-2018 15:46
Je kan die woensdagen toch niet met elkaar vergelijken? Het weer is anders, er zijn meer/minder mensen op vakantie, andere landen hebben wel/geen vakantie.
Al die factoren spelen ook mee of het wel of niet druk is.
Volgens mij zijn deze woensdagen prima met elkaar te vergelijken, volgens mij hebben alle scholen nog vakantie en is het weer ook vergelijkbaar. En de woensdagen is het park tot 23:00 open dus ik vroeg me af of het dan drukker dan normaal is.
Alle reacties Link kopieren
Elastiekje22 schreef:
14-08-2018 17:10
Volgens mij zijn deze woensdagen prima met elkaar te vergelijken, volgens mij hebben alle scholen nog vakantie en is het weer ook vergelijkbaar. En de woensdagen is het park tot 23:00 open dus ik vroeg me af of het dan drukker dan normaal is.
Blijkbaar zijn die woensdagen dus niet te vergelijken, want vorige week was er geen nationale feestdag in België die er morgen wel is, en dat is dus al een andere omstandigheid die vorige week niet speelde.

Maar goed, of je nu morgen gaat of op een andere dag, in elk geval veel plezier gewenst!
Alle reacties Link kopieren
Geen garantie natuurlijk, maar het is de afgelopen woensdagen niet spectaculair druk geweest in Toverland. Doordat het Midzomeravond is morgen verspreidt de drukte zich ook goed. De enige attractie waar het altijd druk is, is inderdaad de rodelbaan, maar die is elke dag druk.

Misschien idd dat de feestdag in België een klein verschil maakt, dat weet ik niet.
Adem in, adem uit, en herhaal indien nodig ;)
Alle reacties Link kopieren
Eurus schreef:
14-08-2018 15:56
Dit is de laatste vakantieweek voor regio zuid. Alle regio’s hebben nu nog vakantie en het weer is weer goed, de kans is aanwezig dat het druk is.

Staat er geen druktekalender op hun website?
Ik vraag me af hoe ze dat nu voorspellen want het hangt natuurlijk voor een (groot) gedeelte van het weer af.
Zullen we proberen het een beetje gezellig te houden?!
Alle reacties Link kopieren
Het is een algoritme wat o.a. rekening houdt met de weersvoorspelling, online kaartverkoop, bekende vakantie/feestdagen en het verleden. En dan nog blijft het een gok...
Adem in, adem uit, en herhaal indien nodig ;)
Alle reacties Link kopieren
Ik hoor net dat er nu een flinke file staat voor Toverland, dus ja het is vandaag een drukke dag. Net als oa bij De Efteling.

https://twitter.com/ANWBverkeer/status/ ... 4819694597
Alle reacties Link kopieren
Dahlia74 schreef:
15-08-2018 11:05
Ik hoor net dat er nu een flinke file staat voor Toverland, dus ja het is vandaag een drukke dag. Net als oa bij De Efteling.

https://twitter.com/ANWBverkeer/status/ ... 4819694597
Dat zijn allemaal mensen die op dit forum hebben gelezen dat het op woensdagen normaal niet druk is, dus iedereen heeft besloten om vandaag te gaan ;-)
Alle reacties Link kopieren
Ben blij dat ik dankzij jullie reacties heb besloten om volgende week te gaan, dan is iig regio zuid weer naar school
Alle reacties Link kopieren
Elastiekje22 schreef:
15-08-2018 12:19
Ben blij dat ik dankzij jullie reacties heb besloten om volgende week te gaan, dan is iig regio zuid weer naar school
Veel plezier alvast! :sun:
Alle reacties Link kopieren
Goed dat je niet bent gegaan, gister was namelijk de drukste dag ooit voor Toverland. Er waren zo'n 14.000 bezoekers, ruim 3000 meer dan het vorige record.
Alle reacties Link kopieren
swimkim schreef:
16-08-2018 10:56
Goed dat je niet bent gegaan, gister was namelijk de drukste dag ooit voor Toverland. Er waren zo'n 14.000 bezoekers, ruim 3000 meer dan het vorige record.
Dan ben ik ook heel blij dat ik niet ben gegaan, dank je voor de update!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven