Inspiratie voor activiteit in leeftijd 1,5-70

15-08-2018 21:40 12 berichten
Alle reacties Link kopieren
In september hebben we met twee gezinnen een middagje samen gepland. Voor de volwassenen vooral bedoeld om bij te praten (we zien het andere gezin compleet slechts 1-2x per jaar), maar we hebben ook een paar kinderen. 1 (ondernemende) dreumes van 1,5, 1 van 5 en 2 van 9.

We zijn van plan om s avonds sowieso ergens te gaan eten met zijn allen, maar zoeken nog naar een leuke activiteit voor de (na)middag. Ik kom niet verder dan naar een speeltuin met daarbij een terras. Op zich kan dit, maar wellicht hebben anderen inspiratie? Geen pretparken oid, of activiteiten die ontzettend veel geld kosten, niet iedereen heeft evenveel te besteden. Het liefst een activiteit in de omgeving van Eindhoven of Den Bosch. Heeft iemand van jullie tips?
Alle reacties Link kopieren
Minigolf!
Als is het lastig voor de allerkleinsten ...
Alle reacties Link kopieren
Een heel groot aquarium waar je naast de vissen kan lopen.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
-wandelen in de Loonse-Drunense Duinen of bij de Moerputten
-kamelenboerderij
-alpacaboerderij
-huifkartocht
-rondvaart Binnendieze en daarna Bossche bol
-Zoo Veldhoven (nu bij socialdeal)
chentolove schreef:
15-08-2018 21:49
Minigolf!
Als is het lastig voor de allerkleinsten ...
De golfclub is groter dan de anderhalf jarige :biggrin:
Alle reacties Link kopieren
Een trampolinepark? Zou voor de twee van 9 jaar leuk zijn. Met een kind van 5 lukt het ook wel, als het maar niet al te druk is.
En kind van 1,5 onder begeleiding van een volwassene. En in die parken zijn misschien ook wel speelgelegenheden voor de kleinsten, weet ik niet.
Dierentuin.
Alle reacties Link kopieren
Dierenrijk Nuenen is heel leuk, veel speeltuinen en dieren zijn heel goed te zien. Kinderen mogen ook voeren.

Billy Bird park Hemelrijk in Volkel? Spelen binnen en buiten, volwassenen lekker op het terras. Overzichtelijk ook voor de grotere kinderen.
Alle reacties Link kopieren
https://www.kidsproof.nl/DenBosch/eropuit
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
https://www.kidsproof.nl/DenBosch/blog/ ... -speeltuin
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Prehistorisch dorp Eindhoven
Alle reacties Link kopieren
Dierentuin/park is een goede. Prehistorisch dorp had ik ook nog niet aan gedacht, zeker ook leuk. Het liefst ga ik ergens heen waar de kinderen (behalve de 1,5 jarige) zichzelf goed kunnen vermaken en de volwassenen kunnen koffie drinken/eten.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven