Wat je niet hardop wilt zeggen - deel 2

17-08-2018 09:48 3003 berichten
Alle reacties Link kopieren
Deel 1 is inmiddels (meer dan) vol, vandaar dat we onze agressie/irritatie/ongenoegen/... ongegeneerd kunnen spuien in deel 2.

Dus: pesthumeur? Agressieve buien, maar te fatsoenlijk om er iets mee te doen? Uitlaatklep nodig, maar geen idee waar?
Wellicht ben ik niet de enige forummer die behoefte heeft aan een topic om gewoon zonder verdere uitleg te roepen wat je dwars zit.
In this mad house we must all survive
Alle reacties Link kopieren
Koffiekopjes schreef:
17-08-2018 15:52
Ik heb het niet over naakstranden. Maar over een rare snuiter die thuis bloot loopt en tegen iedereen predikt hoe geweldig het is.
Wat is er onhandig aan?
Alle reacties Link kopieren
Zeeepje schreef:
17-08-2018 15:53
Wat is er onhandig aan?
Lijkt me onhandig bij koken/schoonmaken dat er dan zo maar iets opspettert. Of als er iemand toevallig aanbelt.

Plus je de hele tijd aan en uitkleden als je even naar de winkel wil.

Geen idee ik vind het gewoon raar.
Alle reacties Link kopieren
Koffiekopjes schreef:
17-08-2018 15:52
Ik heb het niet over naakstranden. Maar over een rare snuiter die thuis bloot loopt en tegen iedereen predikt hoe geweldig het is.

Je hebt het over 'waarom wil je nudist zijn' en 'het is onhandig'.
Later is nu
Alle reacties Link kopieren
Koffiekopjes schreef:
17-08-2018 16:10
Lijkt me onhandig bij koken/schoonmaken dat er dan zo maar iets opspettert. Of als er iemand toevallig aanbelt.

Plus je de hele tijd aan en uitkleden als je even naar de winkel wil.

Geen idee ik vind het gewoon raar.

Ja, klinkt heel onhandig.


@(
Later is nu
Waarom kom je deze hele week al terug in mijn dromen. En het ergste is dat je in mijn dromen aardig bent terwijl je in werkelijkheid echt een vreselijke zak bent.
Alle reacties Link kopieren
Zeeepje schreef:
17-08-2018 15:53
Wat is er onhandig aan?
Lijkt me onhandig bij koken/schoonmaken dat er dan zo maar iets opspettert. Of als er iemand toevallig aanbelt.

Plus je de hele tijd aan en uitkleden als je even naar de winkel wil.

Geen idee ik vind het gewoon raar.
Alle reacties Link kopieren
Moet die deur nou altijd zò hard dichtgeknald worden? Er wonen hier ook mensen!
Nowadays people know the price of everything and the value of nothing.
Alle reacties Link kopieren
Dreamer schreef:
17-08-2018 16:21
Ja, klinkt heel onhandig.


@(
Ik vind het eigenlijk gewoon pervy.
Alle reacties Link kopieren
Graftak.
Hou eens op met dat infantiele: "gewoon omdat het kan". Zielig!
Alle reacties Link kopieren
Ik ben blij met mij :cheer2:
Been there, done that, got the T-shirt.
Alle reacties Link kopieren
Die kat wil aandacht prima, maar het is een bodemloze put.
Waarom gaat mijn broer met die oude auto van hem in 1 dag naar Luxemburg met zijn vriendin. En dan appt hij ook nog dat de remmen zo stinken..
Alle reacties Link kopieren
Koffiekopjes schreef:
17-08-2018 16:51
Ik vind het eigenlijk gewoon pervy.

Oké :)
Later is nu
Nou, hartstikke gezellig hoor, bezoek. Leuk kereltje hè, totdat je ziet wat er gebeurt als het bezoek vertrokken is. Brullen, gillen, krijsen, urenlang. Na 5 uur huilen is hij eindelijk stil. Hopelijk hoef ik er vannacht niet weer drie keer uit.
Alle reacties Link kopieren
Fragolisa schreef:
17-08-2018 22:33
Nou, hartstikke gezellig hoor, bezoek. Leuk kereltje hè, totdat je ziet wat er gebeurt als het bezoek vertrokken is. Brullen, gillen, krijsen, urenlang. Na 5 uur huilen is hij eindelijk stil. Hopelijk hoef ik er vannacht niet weer drie keer uit.

Pff, is het nog niet over met hem? Dikke :hug: voor jou
Nowadays people know the price of everything and the value of nothing.
Godver, te vroeg gejuicht. Hij huilt weer.
Alle reacties Link kopieren
Je moet echt alles uitspellen, zelf denken is blijkbaar te moeilijk.
Alle reacties Link kopieren
Kut!! Gewoon driewerf KUT!! :mad:
En nou is het afgelopen!
Alle reacties Link kopieren
HOU OP!!! Ik begin langzamerhand agressief te worden (6)
Alle reacties Link kopieren
Wat ben je toch een irritant persoon hier op het forum. En maar zeiken over schermpjes, opvoeding, hoofddoeken, de “jeugd van tegenwoordig”..

Zelf zit je de godganse dag ongevraagde “antwoordjes” (lees: aannames) te typen, de frustratie druipt er af.

In plaats van maar door te etteren, zou ik als ik jou was, al mijn tijd, geld en energie steken in het bewerkstelligen van de ontwikkeling van een tijdmachine, waarmee je per direct terug getransporteerd kan worden naar 1900, naar die fijne tijd zonder computers, moslims, sex & drugs.

Walgelijk mens.
anoniem_364541 wijzigde dit bericht op 18-08-2018 13:21
0.79% gewijzigd
Nowadays people know the price of everything and the value of nothing.
Waarom ben ik altijd zo slecht in enthousiast worden om iets te doen? Ik had aan het begin van de week echt zin om met jullie weg te gaan, maar nu heb ik alsnog afgezegd omdat ik niet in de mood ben en voel ik me nog schuldig ook.
Waarom, waarom, waarom is het toch zo godsonmogelijk om een echt goede kapper te vinden???
Weer een vermogen neergelegd om geknipt te worden en leuk hoor, domme doos, dat jij allerlei technieken kent om mijn haar luchtiger te maken, zodat de krullen meer ruimte krijgen. Maar van mijn mooie dikke krullenbos is alleen nog een dun laagje pieken over. Kan wel janken.
Head* schreef:
18-08-2018 12:29
Waarom, waarom, waarom is het toch zo godsonmogelijk om een echt goede kapper te vinden???
Weer een vermogen neergelegd om geknipt te worden en leuk hoor, domme doos, dat jij allerlei technieken kent om mijn haar luchtiger te maken, zodat de krullen meer ruimte krijgen. Maar van mijn mooie dikke krullenbos is alleen nog een dun laagje pieken over. Kan wel janken.
Ooo wat erg :hug:
Alle reacties Link kopieren
Dreamer schreef:
17-08-2018 16:21
Ja, klinkt heel onhandig.


@(
Ik snap niet hoe dit kan. Dit bericht wordt gequote vóór het geplaatst wordt...
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
Alle reacties Link kopieren
Koffiekopjes schreef:
17-08-2018 16:44
Lijkt me onhandig bij koken/schoonmaken dat er dan zo maar iets opspettert. Of als er iemand toevallig aanbelt.

Plus je de hele tijd aan en uitkleden als je even naar de winkel wil.

Geen idee ik vind het gewoon raar.
Hier.
Of is hij zomaar dubbel geplaatst?

En waarom dan?
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven