Wat je niet hardop wilt zeggen - deel 2

17-08-2018 09:48 3003 berichten
Alle reacties Link kopieren
Deel 1 is inmiddels (meer dan) vol, vandaar dat we onze agressie/irritatie/ongenoegen/... ongegeneerd kunnen spuien in deel 2.

Dus: pesthumeur? Agressieve buien, maar te fatsoenlijk om er iets mee te doen? Uitlaatklep nodig, maar geen idee waar?
Wellicht ben ik niet de enige forummer die behoefte heeft aan een topic om gewoon zonder verdere uitleg te roepen wat je dwars zit.
In this mad house we must all survive
Oifa schreef:
18-08-2018 12:30
Ooo wat erg :hug:
Dank je. Komt wel weer goed, maar het is nu even niet leuk.
Alle reacties Link kopieren
feow schreef:
18-08-2018 12:37
Hier.
Of is hij zomaar dubbel geplaatst?

En waarom dan?
Bij mijn forum is het bericht van koffiekop om 16.10 geplaatst en de mijne met quote een half uur later.
En anders ben ik gewoon helderziend. Dat is ook mogelijk :fortune:
Later is nu
Alle reacties Link kopieren
Hoe hard kun je je werknemers uitbuiten? En je maar afvragen waarom het verloop zo hoog is, ben je serieus
Head* schreef:
18-08-2018 12:48
Dank je. Komt wel weer goed, maar het is nu even niet leuk.
Nee dat is zeker niet leuk
Houd toch eens op met zeiken over die werkdruk. Nee wel gewoon lekker alles maar blijven doen en uren maken en dat van anderen verwachten maar verder klaag klaag klaag. Wees eens wat zakelijker.
anoniem_361269 wijzigde dit bericht op 19-08-2018 21:12
13.59% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Nee, zweefmuts, als je je niet in de wetenschap van iets wilt verdiepen, dan zul je niet serieus genomen worden als erover publiceert. En nee, dat wil niet zeggen dat iedereen kortzichtig is, maar dat mensen door je gedram heen prikken omdat je je feiten niet op orde hebt.

Jammer ook dat jouw domheid meer podium krijgt dan mensen die er decennia lang op gestudeerd hebben, die hun research hebben gedaan -zelf, met wetenschappelijke methoden- en die erin werkzaam zijn.
laylalala schreef:
17-08-2018 12:00
Leuk hoor, een betrokken huisarts die op kraambezoek komt. Maar waarom moet zo'n afspraak zo vagelijk 'aan het eind van de ochtend' in plaats van een bepaald tijdstip. Ik haat dat onbestemde wachten, zeker omdat ik niet weet wat ik moet verwachten?
Ik denk dat de reden is dat het spreekuur dan afgelopen is en voordat hij visites gaat rijden.
Wat ben je toch een lul zeg of moet ik zeggen je denkt alleen maar met je lul. Dit is al de zoveelste keer dat je een seksueel getinte opmerking naar mij maakt en dat terwijl je toch gewoon een leuke vriendin hebt. Ik hoe vaak moet ik nog zeggen dat ik er niet van gediend ben.
Oifa schreef:
18-08-2018 21:02
Wat ben je toch een lul zeg of moet ik zeggen je denkt alleen maar met je lul. Dit is al de zoveelste keer dat je een seksueel getinte opmerking naar mij maakt en dat terwijl je toch gewoon een leuke vriendin hebt. Ik hoe vaak moet ik nog zeggen dat ik er niet van gediend ben.

Irritant!
Head* schreef:
18-08-2018 21:13
Irritant!
Ja idd echt heel irritant.
Reageren hoeft echt niet altíjd!
Alle reacties Link kopieren
Stomme klootzak! Praten is moeilijk he!
Alle reacties Link kopieren
Oh ik zou zoveel willen zeggen nu maar ik doe het niet :whip:
Ja en?
Alle reacties Link kopieren
Ik mis mijn kraamhulpen :"-(
Herinner je gisteren, droom van morgen, maar leef vandaag
Alle reacties Link kopieren
Moeilijk hè, kauwgom met je mond dicht kauwen?? Dat vieze gore gesmak :mad:
Alle reacties Link kopieren
Ik vond mijn vakantie dit jaar gewoon stom. Gezeik met vervoer, eerder terug door gedoe met huisdier en net 500 km heen en toen weer terug moeten rijden voor emotioneel gedoe. Blegh, het was alleen maar gedoe dit jaar voor een vakantie die niet bijzonder genoeg was.

Ik wil echt iets heel anders volgend jaar. Ben zo klaar met bezienswaardigheden bekijken en in stadjes slenteren.
Alle reacties Link kopieren
Ik zal zo blij zijn als jullie over een paar dagen weer opgerot zijn. Echt, de vlag gaat hier uit.
Cum non tum age
Alle reacties Link kopieren
Hou je kop! Als ik commentaar wil op mn huishouden was ik wel bij mn ex gebleven. Volgende keer krijg je een poetsdoek in je handen.
Been there, done that, got the T-shirt.
Alle reacties Link kopieren
Stomme eikel. Jouw oudste is een ontzettend leuke en spontane griet. Jammer dat jij dat niet ziet. Als je de afgelopen tien jaar eens regelmatig naar haar had omgekeken had ze misschien ook nog onbetaald op jouw tweede leg willen passen. Jij hebt zo je best gedaan om haar van jou af te duwen en haar bestaan te negeren voor je ‘eerste echte liefde’ en later jouw ‘droomgezin’ dat je niet stom moet gaan lullen dat ze ‘geen echte interesse heeft’.

Jij bent haar vader niet. Je bent haar verwekker. En daar is alles mee gezegd. Ik vind het enorm voor haar spreken dat ze met 17 lentes jong zich niet meer door jou laat manipuleren. En wat een geluk dat ze sprekend een kopie van haar moeder is. Laat die meid maar schuiven. Jij bent slecht een blok beton met betonrot aan haar been. Lul.
Nee heb je, ja kun je krijgen
Nee, ik wil geen boodschappenlijstje maken.
Compleet zinloos want je leest het in de supermarkt toch niet en brengt alleen mee waar je zelf zin in hebt.

En kan je nu dan ook nooit zelf fatsoenlijk nadenken over de vraag "wat eten we vanavond?" en daar ook effectief alle ingrediënten meebrengen?
Zodat ik niet elke keer zelf kan lopen of je kan terugsturen?

En nee, ik hoef geen telefoon als je in de super staat en de uien of de confituur weer es op zijn. Bedenk zelf eens 1 keer een fatsoenlijk alternatief.
Nee, een pot choco ipv tomaten is geen fatsoenlijk alternatief om avondeten mee te maken. Kan ik die choco dan bij aardappelen serveren? Als je het antwoord zelf al kan bedenken, waarom breng je dan in 's hemelsnaam een totaal overbodige pot choco - we hebben er nog 2 in de kast staan - mee en moet ik je nog de hemel inprijzen dat je "toch iets anders dat ook lekker is" hebt meegebracht?

En ja, ik reageer chagrijnig als jij je iedere keer weer als een 16-jarige idioot gedraagt terwijl op je paspoort 30 jaar meer staat.
Doe de volgende keer gewoon die idiote boodschappen van de eerste keer goed of maak mij niet blij met een dode mus.
Alle reacties Link kopieren
In plaats van serieus aan je herstel te werken krijg jij het voor elkaar om maandenlang oneigenlijk een plaats in het revalidatiecentrum te bezetten, je elke dag - ondanks vermaningen - vol te gieten met drank, en terwijl je weet dat je een zwak hebt voor 'substanties' laaf jij je willens en wetens aan de morfine waarbij je het medisch personeel manipuleert om aan jouw dagelijkse fix te komen.
Ik heb medelijden met je, en nog meer met jouw kinderen, voor wie ik een zelfde soort toekomst in het verschiet zie, omdat ze aan jou zo'n geweldig voorbeeld hebben. Succes man. Op naar de volgende crisis.
Morgen beginnen in nieuwe baan. En ik wil niet. Heb een hele verkeerde keuze gemaakt, omdat ik werkloos was en weer aan de slag wilde. Toegegeven aan de druk. Wat ongelooflijk stom, na 2 burnouts zou ik beter moeten weten. Hoe kon ik nou zo stom zijn.
Alle reacties Link kopieren
Head* schreef:
19-08-2018 07:20
Morgen beginnen in nieuwe baan. En ik wil niet. Heb een hele verkeerde keuze gemaakt, omdat ik werkloos was en weer aan de slag wilde. Toegegeven aan de druk. Wat ongelooflijk stom, na 2 burnouts zou ik beter moeten weten. Hoe kon ik nou zo stom zijn.
:hug:

Je weet dat je in je proefperiode direct kan opzeggen he?
Like a great eternal Klansman
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)
JollyRider schreef:
19-08-2018 07:23
:hug:

Je weet dat je in je proefperiode direct kan opzeggen he?
Ja, weet ik. Dank je voor de hug!
Alleen ben ik al heel lang op zoek naar iets anders, krijg alleen maar afwijzingen. Dus toch maar terug in mijn eigen beroep. Maar goed, blijf aan het solliciteren en ooit komt er vast wel iets anders. Tot die tijd moet ik het zelf ook anders aanpakken, minder betrokken, me minder laten meeslepen door de waan van de dag. Dat is een hele uitdaging.
Alle reacties Link kopieren
Head* schreef:
19-08-2018 07:30
Ja, weet ik. Dank je voor de hug!
Alleen ben ik al heel lang op zoek naar iets anders, krijg alleen maar afwijzingen. Dus toch maar terug in mijn eigen beroep. Maar goed, blijf aan het solliciteren en ooit komt er vast wel iets anders. Tot die tijd moet ik het zelf ook anders aanpakken, minder betrokken, me minder laten meeslepen door de waan van de dag. Dat is een hele uitdaging.
Klinkt zwaar, sterkte!
Like a great eternal Klansman
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven