Wat je niet hardop wilt zeggen - deel 2

17-08-2018 09:48 3003 berichten
Alle reacties Link kopieren
Deel 1 is inmiddels (meer dan) vol, vandaar dat we onze agressie/irritatie/ongenoegen/... ongegeneerd kunnen spuien in deel 2.

Dus: pesthumeur? Agressieve buien, maar te fatsoenlijk om er iets mee te doen? Uitlaatklep nodig, maar geen idee waar?
Wellicht ben ik niet de enige forummer die behoefte heeft aan een topic om gewoon zonder verdere uitleg te roepen wat je dwars zit.
In this mad house we must all survive
JollyRider schreef:
19-08-2018 07:50
Klinkt zwaar, sterkte!

Dank je Jolly.
Alle reacties Link kopieren
Klinkt inderdaad heftig Head. Veel succes, ik hoop dat deze baan je beter bevalt.
Head* schreef:
19-08-2018 07:20
Morgen beginnen in nieuwe baan. En ik wil niet. Heb een hele verkeerde keuze gemaakt, omdat ik werkloos was en weer aan de slag wilde. Toegegeven aan de druk. Wat ongelooflijk stom, na 2 burnouts zou ik beter moeten weten. Hoe kon ik nou zo stom zijn.
:hug:
Alle reacties Link kopieren
Aaaahhhhh..........mannen!!!!!!!!!!!!!! Stomme, stomme wezens zijn het.

Gisteren zei je nog dat je vandaag nergens naar toe wilde. Vanmorgen heb ik dus gerekend op een rustig dagje en me daar ook op gekleed (makkelijke kleding, geen make-up op, haar in een staart). En dan kom je nu opeens zullen we toch maar wat gaan doen. Waarom nu pas? Waarom niet voordat ik ging douchen en zo.

Ik kan heel slecht tegen plotselinge veranderingen en dat weet je dondersgoed. Vrijdag heb je het 4 keer geflikt en vandaag ga je gewoon weer verder, Denk verdorie nou eens na!!
Alle reacties Link kopieren
Nee collega ik ben niet blij dat je terug bent van vakantie. Zonder jou liep het een stuk gesmeerder en nu moet ik weer naar jouw gezeur luisteren......
Haal je mobieltje uit de la, laad het op, en ga het gebruiken. Het is toch niet meer van deze tijd dat je altijd onbereikbaar bent zodra je je huis verlaat.

Zo'n beetje elke bejaarde die ik ken heeft zo'n ding, dus ook jij kunt leren hoe het werkt. De tijd dat mobieltjes alleen voor patserige zakenmensen waren ligt al bijna twintig jaar achter ons, dus stop met dat argument steeds weer aan te voeren.
Alle reacties Link kopieren
tvp
Alle reacties Link kopieren
Nee,ik doe niet aan doe-vakanties. In 35 graden gaan we echt geen stadje bezoeken.wat we wel doen is 's Avonds even de buurt in, kermis bezoeken of ergens heen. Marktjes bezoeken we trouwens ook,maar vroeg in de ochtend

Dit denk ik als mensen me niet begrijpend aankijken als ik zeg dat ik elke dag op het strand ligt tijdens mijn vakantie in Zuid-Frankrijk
Shit, ik ben "geghost". Ondanks dat ik het wel aan zag komen, voelt het toch kut.
FiIee schreef:
19-08-2018 19:26
Shit, ik ben "geghost". Ondanks dat ik het wel aan zag komen, voelt het toch kut.
Dat is ook kut :hug:
Alle reacties Link kopieren
Burgertrut.
Have fun in je perfecte straatje waar alles altijd goed gaat. :bonk:
Waar mensen niet scheiden en niemand vreemd gaat. Droom verder.
Been there, done that, got the T-shirt.
Alle reacties Link kopieren
Verwacht me nou echt dat ik achter die stomme polis aanga in de smoorhete zomervakantie.
Ook al val ik bijna dood neer, dat geld zal binnengehaakt worden. Zucht.

Die katten zijn ook irritant. Duiken steeds weg als ik hun tanden wil poetsen.
Alle reacties Link kopieren
FiIee schreef:
19-08-2018 19:26
Shit, ik ben "geghost". Ondanks dat ik het wel aan zag komen, voelt het toch kut.
Off topic: wat ben je? Wat betekent het?
Alle reacties Link kopieren
Rot op, stomme mug.
Abejoha schreef:
19-08-2018 23:10
Off topic: wat ben je? Wat betekent het?
Ghosten is als de ander na een paar dates nergens meer op reageert.
Alle reacties Link kopieren
Steek die macrobiologische wortel in je reet! En hou op met je stomme posts met #veel #te #veel #hashtags #in #drie #talen #die #je #ook #nog #eens #niet #kunt #spellen # fial (ja zo schrijf je dat dus NIET)

EN ijskoffie wordt niet gemaakt met AARDBEIENIJS.. BAH!
Zeg nu eens gewoon wat je denkt, eikel. Laat me niet zo hangen. Ja, dat is wat die lul tussen je benen doet, maar dat is geen reden om maar zo onduidelijk als een wijf te zijn en tegelijk weer zo ongevoelig als een vent.

Date gewoon met me, lul! :swear:

Tot mezelf: houd die gevoelens toch eens onder controle, trut. Gooi je niet aan zijn voeten, deurmat.

:flirting:
miedo schreef:
19-08-2018 20:56
Die katten zijn ook irritant. Duiken steeds weg als ik hun tanden wil poetsen.
Poets jij de tanden van je katten?!?
Vlaginvaas schreef:
19-08-2018 10:41
Nee collega ik ben niet blij dat je terug bent van vakantie. Zonder jou liep het een stuk gesmeerder en nu moet ik weer naar jouw gezeur luisteren......
Volgens mij hebben wij dezelfde collega.
Was het maar alweer vakantie *zucht*
Alle reacties Link kopieren
Nee, je hebt je gezuip niet onder controle. Geniet van Korsakov over 5 jaar.
Wat ik niet hardop zeg maar wel graag even kwijt wil. Ik kan niet tegen jeukwoorden zoals "plastic soep". Het is gewoon plastic troep, plastic rotzooi of weet ik veel wat.
Net als dat ik vreselijke jeuk krijg als iemand het tegen mij heeft over zijn "siblings" :swear:
Als ik het alleen al lees, arghhh.
Alle reacties Link kopieren
FiIee schreef:
19-08-2018 23:26
Ghosten is als de ander na een paar dates nergens meer op reageert.
Ow, niet leuk:(:(
Alle reacties Link kopieren
prada schreef:
20-08-2018 12:27
Wat ik niet hardop zeg maar wel graag even kwijt wil. Ik kan niet tegen jeukwoorden zoals "plastic soep". Het is gewoon plastic troep, plastic rotzooi of weet ik veel wat.
Net als dat ik vreselijke jeuk krijg als iemand het tegen mij heeft over zijn "siblings" :swear:
Als ik het alleen al lees, arghhh.
Het is letterlijk dermate afgebroken en vermengd met het zeewater dat opruimen bijna onmogelijk is, maar dieren het wel in enorme hoeveelheden eten (en er vaak ook aan doodgaan). De dieren die daar niet dood aan gaan, eten wij, en zo zitten wij ook vol met microplastics. 'Soep' lijkt me in deze dus een redelijke benaming ;)
Alle reacties Link kopieren
Rot op met je t€&#s motor
Waarom dat ding binnen de woonwijk volop laten draaien? Gassen en gassen.. Schiphol is er qua lawaai niets bij. En die lucht.. ik word in mijn huis misselijk vd uitlaatgassen
Aso🤬
Alle reacties Link kopieren
Ik heb geen leven :cry:


En oooh, was het maar weer 35 graden. Dit weer en kouder, dat is wat we de komende 10 maanden weer hebben. :'-(
Later is nu

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven