Wat je niet hardop wilt zeggen - deel 2

17-08-2018 09:48 3003 berichten
Alle reacties Link kopieren
Deel 1 is inmiddels (meer dan) vol, vandaar dat we onze agressie/irritatie/ongenoegen/... ongegeneerd kunnen spuien in deel 2.

Dus: pesthumeur? Agressieve buien, maar te fatsoenlijk om er iets mee te doen? Uitlaatklep nodig, maar geen idee waar?
Wellicht ben ik niet de enige forummer die behoefte heeft aan een topic om gewoon zonder verdere uitleg te roepen wat je dwars zit.
In this mad house we must all survive
Alle reacties Link kopieren
OMG. Het was geen meneer van Albert Heijn maar een jongen. En hij was zó knap. En heel jong, dus.

Denk dat ik volgende week op dezelfde tijd boodschappen nodig heb... :heart:
Je kunt méér.
Alle reacties Link kopieren
Kan iemand me uitleggen waarom het in de apotheek altijd zo lang duurt? (6) Gewoon een herhaalrecept.... er staan 2 mensen voor me, ik heb een half uur binnen gestaan. 5 stickers, 3 stempels, 2x collega erbij, 15 vellen bijsluiter (waarom, herhaalrecept....???).

Gelukkig hadden ze de medicijnen op voorraad, 9 van de 10 keer word ik naar een andere vestiging gestuurd omdat ze het niet op voorraad hebben.

Ps,en ik weet dat ik blij moet zijn dat we uberhaupt medicijnen krijgen, maar het lucht wel lekker op!
Het is beter een kaars aan te steken, dan de duisternis te vervloeken ~ In loving memory of AnnA.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind je verwend en je maakt verkeerde (financiële) keuzes, je kinderen worden/zijn nu ook verwend en dan vind je het gek dat ze schijt aan je hebben?
Vroeger heb je het blijkbaar finncieel heel goed gehad maar nu moet je de tering naar de nering zetten. Je bent te goed voor de Action? Je komt soms de maand niet door!
Het geld is er niet, de kinderen gaan niet dood van een nee, grow the freaking fuck up of zeur nooit meer over geen geld aub.

Oh ja, een parttime baan onder schooltijd gaat ook geen bergen geld opleveren. Dus maak keuzes!
Alle reacties Link kopieren
Ik ken het. Mijn apotheek is bijna nooit druk en toch zit ik altijd een tijd te wachten. Ze hebben van die schermen met filmpjes maar het zijn al jarenlang dezelfde filmpjes :rofl:

En idd, blij dat we apotheken hebben, dat de dames vriendelijk zijn, etc. Maar graag af en toe een ander filmpje of iets meer tempo :proud:
Je kunt méér.
Ik ben zo blij dat maandag de scholen hier weer beginnen.

Dat mag je hier op Viva echt niet hardop zeggen en ik vind het zelf ook stom als ouders met kleintjes dat zeggen. Maar nu met pubers met vakantiebaantjes ben ik echt klaar met de vakantie. Er lopen hier vijf persoonlijke ritmes dwars door elkaar heen. Elk moment wil er wel iemand iets eten, drinken, brood smeren. We eten geen avond met meer dan twee/drie tegelijk. De eerste staat om 6:00 uur op, de laatste komt soms om 0:30 thuis. Door het werk produceren ze behoorlijk wat was. Ik ben gewoon moe van het vakantie houden.
Oh en toen ben ik gisteren even lekker fanatiek gaan zwemmen en daar heb ik nu enorme spierpijn van.
Alle reacties Link kopieren
Ik twijfelde al of ik je op FB wilde. Want we zijn geen vrienden.

Ik ken je al zo lang en toch ken ik je niet. En op FB, ik vind een paar foto's van je kinderen wel leuk maar het hoeft toch niet elke keer? Foto's van je huis, van je tuin. Van een feestje met - denk ik - allemaal leuke mensen maar je schrijft er niks bij. Of er staat wel iets bij, maar niet hoe je het zélf vond. Nergens staat iets van jezelf, en al die foto's van de buitenkant gaan me vervelen. Inmiddels weet ik ook welke spullen je weg doet, waarom en voor hoeveel geld.

Ik heb mensen op FB zonder partner, zonder kinderen, zonder wooncatalogus-proof huis of dito tuin. Maar die leer ik door hun posts wel beter kennen. Wat ze bezig houdt, wat ze vinden van de wereld.

Ik dacht dat ons contact misschien zou verbeteren als we FB hadden. Maar behalve de hobby's van je kinderen, weet ik eigenlijk nog niks. Behalve dat we misschien gewoon té verschillend zijn.
Je kunt méér.
Alle reacties Link kopieren
Andersom schreef:
23-08-2018 15:27
Ik ben zo blij dat maandag de scholen hier weer beginnen.

Dat mag je hier op Viva echt niet hardop zeggen en ik vind het zelf ook stom als ouders met kleintjes dat zeggen. Maar nu met pubers met vakantiebaantjes ben ik echt klaar met de vakantie. Er lopen hier vijf persoonlijke ritmes dwars door elkaar heen. Elk moment wil er wel iemand iets eten, drinken, brood smeren. We eten geen avond met meer dan twee/drie tegelijk. De eerste staat om 6:00 uur op, de laatste komt soms om 0:30 thuis. Door het werk produceren ze behoorlijk wat was. Ik ben gewoon moe van het vakantie houden.
Lucky you.... ik moet nog een week. Zo klaar mee. Als ik een euro had gekregen voor iedere keer mama, was ik rijk geweest. Mama, ik verveel me.... mama, xxx schopt me, mama, ik mag niet meespelen, mama mama mama.... pppppffff
Het is beter een kaars aan te steken, dan de duisternis te vervloeken ~ In loving memory of AnnA.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb wel kleintjes :proud:
Het is beter een kaars aan te steken, dan de duisternis te vervloeken ~ In loving memory of AnnA.
mamavanf schreef:
23-08-2018 17:18
Ik heb wel kleintjes :proud:

Dat is dan ook wel weer gezellig soms. Hier slapen ze uit als ze thuis zijn. Ik zie ze nauwelijks. Behalve als ze iets nodig hebben, of willen douchen als ik net even lekker op de badkamer bezig ben. Schoonmaken of mijn benen scheren, maakt niks uit, als ik er ben moeten zij ook precies.
Alle reacties Link kopieren
Wat snak ik naar een dag niks...niemand om me heen in mijn eigen huis...Laat. Me. Met. Rust!!!
Ozo.
Alle reacties Link kopieren
hallekie schreef:
23-08-2018 17:47
Wat snak ik naar een dag niks...niemand om me heen in mijn eigen huis...Laat. Me. Met. Rust!!!
Helemaal idem! Even gewoon op de wc zitten zonder dat binnen no time de deur opengerukt wordt: “Maaamaaaaa, wa be je!!”! Dat spullen even een dagje op de juiste plaats blijven liggen en niet alles de hele tijd in het rond geslingerd wordt. Dat de was gevouwen in de kasten kan on plaats van een heel wasrek met natte was op de grond of een gevouwen stapel weer op zijn kop gegooid.

Aftellen naar maandag, van 9 tot halftwee geen baby en peuter in huis! Wat zal het stil zijn na zes maanden:)
Alle reacties Link kopieren
Wat ben je voor ouders als je je baby op het strand laat slapen terwijl jullie zelf wel zeker een kwartier weg zijn om te zwemmen
Alle reacties Link kopieren
Michella_1991 schreef:
23-08-2018 18:46
Wat ben je voor ouders als je je baby op het strand laat slapen terwijl jullie zelf wel zeker een kwartier weg zijn om te zwemmen
:o :(
Alle reacties Link kopieren
Hier is wat van de apotheek halen ook een uitdaging :P
Waren wel 8 wachtenden voor mij.
Zit er zo'n muts van een moeder te jemelen over een zalfje voor haar kind.
Man , wat kunnen die moeders soms zeiken.Stop het kind in een bad met zoutzuur , maak je toch niet zo druk om een paar van die plekjes op het tere huidje grr

Daarna bleek mijn oogdruppels niet meer leverbaar.
Moest wel 4 euro bijbetalen voor andere.:(

Vervolgens moest ik alles bij elkaar grabbelen, want een papieren zakje zat er niet omheen.
Zeker nieuw beleid van de zorgverzekeraar:P

En nee, ik neem de werknemers van de apotheek niks kwalijk.
Ik zie dat zij onder druk moeten werken, alles moeten checken, regels om de haverklap veranderen en dan ook nog tegen die zure gezichten in de wachtrij moeten aankijken.
Alle reacties Link kopieren
Abejoha schreef:
23-08-2018 18:24
Helemaal idem! Even gewoon op de wc zitten zonder dat binnen no time de deur opengerukt wordt: “Maaamaaaaa, wa be je!!”! Dat spullen even een dagje op de juiste plaats blijven liggen en niet alles de hele tijd in het rond geslingerd wordt. Dat de was gevouwen in de kasten kan on plaats van een heel wasrek met natte was op de grond of een gevouwen stapel weer op zijn kop gegooid.

Aftellen naar maandag, van 9 tot halftwee geen baby en peuter in huis! Wat zal het stil zijn na zes maanden:)

:-D
Femke ik ben bang dat die engnekken je wat aan doen
Alle reacties Link kopieren
Abejoha schreef:
23-08-2018 18:24
Helemaal idem! Even gewoon op de wc zitten zonder dat binnen no time de deur opengerukt wordt: “Maaamaaaaa, wa be je!!”! Dat spullen even een dagje op de juiste plaats blijven liggen en niet alles de hele tijd in het rond geslingerd wordt. Dat de was gevouwen in de kasten kan on plaats van een heel wasrek met natte was op de grond of een gevouwen stapel weer op zijn kop gegooid.

Aftellen naar maandag, van 9 tot halftwee geen baby en peuter in huis! Wat zal het stil zijn na zes maanden:)
Ik heb vandaag een dag voor mezelf, want thuis om anderhalve dag te werken terwijl man en kinderen nog vakantie vieren. Ik dacht ook: heerlijk televisie voor mezelf, eten wat ik zelf lekker vind, ongestoord forummen, overdwars in bed, geen kind wat om half 7 s morgens begint met mama, is het al ochtend?

Maar het is heel stom in huis zonder man en kinderen. De televisie doet het niet, want mijn telefoon wil niet casten. Ik hoor 's nachts rare geluiden, geen melk dus geen ontbijt, favoriete chocoladereep in de vakantiekoelkast laten liggen (die is dus op als ik morgen terugkom) en mijn favoriete salade smaakt ook niet meer zoals hij vroeger smaakte.
Het is beter een kaars aan te steken, dan de duisternis te vervloeken ~ In loving memory of AnnA.
Alle reacties Link kopieren
Gisteren uit hele betrouwbare bronnen weer meer over jou gehoord, na al die jaren. Waarom ben je toch zo? Waarom moet ik met jou omgaan terwijl ik je eigenlijk helemaal niet leuk vind? Ik zou het zo graag anders willen, maar dat gaat gewoon niet.
Grr laat mij even wakker worden. Begin niet meteen aan mijn hoofd te zeuren over jullie problemen als ik net binnen ben :furious:
Alle reacties Link kopieren
Hypocriet wijf, maak je geen zorgen. Ik ga niks over je vertellen, in ieder geval niks wat niet waar is en wat hij binnen 2 weken niet zelf uitvindt. Want het gaat niet door mij komen dat je problemen krijgt, het gaat komen door je eindeloze psycho appjes om 2 uur 's nachts, je drama om niks en het feit dat je vindt dat fysiek geweld bij een ruzie 'er nou eenmaal soms bij hoort' in een relatie.

Succes met single zijn over ongeveer een maand, ciao.
Gefeliciteerd eikel.... Door toedoen van die ziekelijk jaloerse obsessieve nieuwe partner van je ben je nu inmiddels al je oprechte levenslange vrienden kwijt.

Gaat lekker in je leven he?
Alle reacties Link kopieren
aso-collega's!!
ik heb negen uur gewerkt en wil naar huis. hoe verzinnen jullie het om nú pauze te nemen? zonder even met mij te overleggen. je hebt net 2,5 uur gewerkt.
nou dwing je mij te overwerken om jullie pauze mogelijk te maken. klotewijven!!

gelukkig is mn proeftijd bijna voorbij. daarna doe ik nml niet meer zo lief. dan ga ik dus wel gwoon naar huis aan het einde van mn dienst. dan zie je maar hoe je het regelt!!!

hoe is het mogelijk??? al mn andere collega's zijn nml wél aardig, is er wel overleg en houden we wel rekening met elkaar
'have a slutty phase, it builds character'

kerstlampjes en bloemen zijn heel verschillend - en allebei prachtig!
Alle reacties Link kopieren
Achterlijke klanten! Jullie maken jullie kinderen gek door nu al in de winkel te zeggen:
Dat vraag je maar aan Sinterklaas. Schrijf het maar vast op je lijstje voor Sinterklaas.

Ik werk dus in een speelgoedwinkel, hier duurt de vakantie nog tot en met volgende week, maar hoe vaak ik het nu al gehoord heb. Gewoon idioot vind ik het.
Alle reacties Link kopieren
Nee ik wil niet naar Essent, ik wil gewoon dat je mij in alle rust mn boodschappen laat doen. Gisteren vroeg je het ook al, en nog geen minuut later je collega nog eens. Ga toch lekker ergens anders staan. En laat mij met rust. Stomme verkoopers (6)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven