Wat je niet hardop wilt zeggen - deel 2

17-08-2018 09:48 3003 berichten
Alle reacties Link kopieren
Deel 1 is inmiddels (meer dan) vol, vandaar dat we onze agressie/irritatie/ongenoegen/... ongegeneerd kunnen spuien in deel 2.

Dus: pesthumeur? Agressieve buien, maar te fatsoenlijk om er iets mee te doen? Uitlaatklep nodig, maar geen idee waar?
Wellicht ben ik niet de enige forummer die behoefte heeft aan een topic om gewoon zonder verdere uitleg te roepen wat je dwars zit.
In this mad house we must all survive
Foechoer schreef:
10-01-2019 21:52
Ik heb in de kerstvakantie zo'n puzzel gemaakt waar je een ander deel moet puzzelen van de scene die op de doos staat. Jouw aanpak voor de gemixte puzzel lijkt veel op hoe ik het heb gedaan. Je komt er vast uit, en het geeft misschien nog een leuke twist aan je puzzel(s)!

Tof trouwens dat jij en je zoon de uitdaging samen aan gaan :-)
Bedoel je de Wasgij puzzels? Die doe ik ook, zijn tof!
Alle reacties Link kopieren
PhiIae & Nectarinepit :bigkiss: :hug:

opgeven is zeker geen optie, ben over een paar maanden mijn baan kwijt en wil liever niet wachten tot dan.
ik ga volgende week weer ff kijken
Relax we're all crazy, it's not a competition
Alle reacties Link kopieren
GroenTuintje schreef:
10-01-2019 11:46
+1, incl die belachelijke verhoging van de btw op voeding etc :hamer:
Waaronder GEZONDE voeding. Echt belachellijk! Ik was in december in een land waar in de supermarkt bleek geen tax op groente en fruit zit maar wel extra op vlees, vis, snoep, chips e.d. zoiets zou nederland goed doen. Gezonder en beter voor milieu.
Alle reacties Link kopieren
Foechoer schreef:
10-01-2019 21:52
Ik heb in de kerstvakantie zo'n puzzel gemaakt waar je een ander deel moet puzzelen van de scene die op de doos staat. Jouw aanpak voor de gemixte puzzel lijkt veel op hoe ik het heb gedaan. Je komt er vast uit, en het geeft misschien nog een leuke twist aan je puzzel(s)!

Tof trouwens dat jij en je zoon de uitdaging samen aan gaan :-)
Jou puzzel klinkt ook erg lastig! Maar als jij eruit bent gekomen,dan lukt ons dat ook wel. En het hoeft natuurlijk niet in één dag. Ja,misschien bedenken wij een nieuwe puzzel aangezien er soms stukjes passen op meerdere plekken. XD

Dank je! :-D

Zoon was het uitzoeken van de puzzelstukjes gister even zat (wat ik heel goed snap) en is begonnen met het maken van de andere puzzel. We hebben van beide puzzels de randjes al gelegd,dus dat is al een mooi begin! :cheer:
Alle reacties Link kopieren
Flut verkoper op Ali, ik wacht al 3 maanden op een pakketje en steeds verleng je de datum weer. Snap je dan echt niet dat het pakketje ook kwijt geraakt kan zijn en dat ik geen zin meer heb om te wachten? Ik wil gewoon mn geld terug i.p.v. alleen naar smoesjes van jouw kant te horen. Het is wel geen wereldbedrag maar zo lang wachten slaat natuurlijk nergens op. Stort gewoon mn geld terug dan schrijf ik misschien nog een aardige review. (6)
BowGirl35 schreef:
11-01-2019 07:28
Flut verkoper op Ali, ik wacht al 3 maanden op een pakketje en steeds verleng je de datum weer. Snap je dan echt niet dat het pakketje ook kwijt geraakt kan zijn en dat ik geen zin meer heb om te wachten? Ik wil gewoon mn geld terug i.p.v. alleen naar smoesjes van jouw kant te horen. Het is wel geen wereldbedrag maar zo lang wachten slaat natuurlijk nergens op. Stort gewoon mn geld terug dan schrijf ik misschien nog een aardige review. (6)
Misschien ligt het op het strand?
als je een disput opent krijg je altijd je geld terug
God wat lopen er toch een losers op dat online dating gebeuren. En wat kunnen ze beroerd lezen!

Er staat letterlijk met koeielettes in mijn profieltekst dat ik geen kinderen wil of een man die al kids heeft. Twee keer zelfs. Gisteren een leuk gesprek gehad met een jongen over van alles, klikte goed, was echt gezellig. Zat ik even op zijn instagram te kijken, zie ik een foto voorbij komen van een kindje. Dus ik vragen of dat zijn neefje was of iets dergelijks. Nee hoor dat is zijn kind, hij is net gescheiden. Even serieus man?
Ik vroeg of hij wel kon lezen, ja hoor hij had mijn tekst wel gelezen maar dacht: ach waarom zou ik het niet proberen. En hij vond me zo leuk dat hij het erop waagde. Vreemd genoeg heeft hij dat kind niet een keer genoemd tijdens het gesprek. Omdat hij dus wist dat ik erop af zou knappen vermoed ik. Hij leek nog wel echt beledigd ook dat ik er geen zin in had.
Tja helaas, meer dan vriendschap zit er dus niet in.

Hoe moeilijk is het nou te snappen zeg? Ik wil geen kinderen en al helemaal geen kinderen die niet van mij zijn. Het is nog best lastig daten als je 31 bent, veel mannen hebben al kids blijkbaar.
Prima als je die hebt maar zeg dat dan meteen en niet als je denkt dat je me al binnengehaald hebt met je mooie praatjes.
Pff een gesprek en ik ben er alweer klaar mee dat hele online date gezeik.
Wat een ontzettend onaardige en beledigende feedback. Ik weet dat ik dit niet persoonlijk moet opvatten, maar het komt toch hard binnen. Wie zijn jullie om mij te vertellen hoe ik mijn werk moet doen? Jullie zijn klanten, ik ben de professional en ik heb deze baan gekregen omdat ik goed ben ik wat doe. Wat een lef om mijn werk te vergelijken met Google Translate als jullie zelf niet eens fatsoenlijk Nederlands kunnen schrijven. Jullie feedback wordt gewaardeerd maar jullie hebben niet het laatste woord over wat er uiteindelijk gebruikt wordt.
Alle reacties Link kopieren
Ik word zo ongelooflijk doodmoe van dat gezeik van jou iedere dag. Niks is goed, iedereen doet het fout. Alsof jij zo fantastisch bent en je werk zo goed doet. Maar dat zeg je niet tegen hen, nee, je komt weer bij mij zeuren.

Ook dat gezucht en gesteun iedere keer, voor het geval we misschien vergeten dat je je niet lekker voelt, maar toch bent komen werken. Wil je een schouderklopje ofzo? Moeten we er blij mee zijn? Meld je ziek en ga naar huis, doe ik je werk er wel bij, zoveel is het niet, ondanks dat je ons anders wil doen geloven.
Alle reacties Link kopieren
Ben je nou alweer ziek? *zucht*
Eat glitter for breakfast and shine all day
Alle reacties Link kopieren
Oplader schreef:
11-01-2019 10:41
Ik word zo ongelooflijk doodmoe van dat gezeik van jou iedere dag. Niks is goed, iedereen doet het fout. Alsof jij zo fantastisch bent en je werk zo goed doet. Maar dat zeg je niet tegen hen, nee, je komt weer bij mij zeuren.

Ook dat gezucht en gesteun iedere keer, voor het geval we misschien vergeten dat je je niet lekker voelt, maar toch bent komen werken. Wil je een schouderklopje ofzo? Moeten we er blij mee zijn? Meld je ziek en ga naar huis, doe ik je werk er wel bij, zoveel is het niet, ondanks dat je ons anders wil doen geloven.
Klinkt als mijn collega. maar die zucht en steunt omdat ze het zo ''druk'' heeft
kak de wasmachine kan nog gemaakt worden ik wilde wel een nieuwe op jullie kosten eigenlijjk
Alle reacties Link kopieren
:cencored:
Rotoorlog, ik zeg NEE tegen deze OORLOG.
Ja, dat was inderdaad lang geleden dat we elkaar zagen. Dat is omdat ik je probeer te ontwijken, doos. Ik laat me expres zoveel mogelijk inroosteren buiten jouw uren. Lastig he, hints oppakken? Dat ik toen je binnenkwam gewoon bleef zitten met een stug gezicht was zeker ook al zo'n lastige hint, begrijp best dat je me dan gewoon zo ongeveer van mijn stoel omhoog sleurt om je omhelzing alsnog te geven. Het draait immers alleen maar om wat JIJ wil. Hoe IK me daarbij voel maakt helemaal niets uit, welnee joh, dat hoef je uiteraard helemaal niet serieus te nemen!
:wtf: :nope: :sarcastic:
Jaaaa wel ja joh! Neem iedere onbekende maar mee naar dat uitje. Ooit gehoord van overleggen? Niet iedereen kan het met diegene vinden. En geef mijn nummer niet aan anderen! Echt klaar ermee. Vind je het gek dat je niemand meer overhoudt op deze manier.
Alle reacties Link kopieren
Net weer een aardbeving...
OMG ik ben zo lui en ik moet eigenlijk heel hard aan de slag want over 2,5 uur staan mijn schoonouders hier op de stoep :facepalm:
Alle reacties Link kopieren
Opgeruimd staat netjes :yes:
Alle reacties Link kopieren
Ik hoop zó erg dat het goed gaat komen. Ik weet dat ik op een heleboel dingen geen invloed heb, maar lieve schat... Ik ben er voor je. Altijd. Ook als dingen moeilijk zijn.
Alle reacties Link kopieren
Ik weet dat ik je leuk vind, maar nu je zo afstandelijk doet ga ik je steeds minder leuk vinden. Ik wil je aandacht...…….
I am not perfect but i am limited edition.
oh, for fuck's sake!!! Nee mensen, als ik iets gratis aanbied op facebook ga ik me niet in allerlei bochten wringen om het bij jou te krijgen en daar heel veel moeite voor doen. Zet er niet voor niets bij dat het opgehaald moet worden.
En werkgevers: wanneer halen jullie die ontzettend dikke plank eens voor jullie koppen weg en houden op met iedereen boven de 45 af te schrijven. Ik wil werken!!
Alle reacties Link kopieren
Vriendin, hou eens op met opscheppen, het gaat nu een beetje eigenaardig worden. Je legt het er te dik bovenop.
Alle reacties Link kopieren
Mens, kies gewoon voor een huis, en loop niet zo te zeuren en moeilijk te doen! Ik snap dat je het liefst in een winkel wilt wonen, want je doet niets anders dan de hele dag winkelen.
Aaarg wat een luxe problemen hebben sommige mensen toch :facepalm:
Voor iedereen een groene tuin

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven