Wat je niet hardop wilt zeggen - deel 2

17-08-2018 09:48 3003 berichten
Alle reacties Link kopieren
Deel 1 is inmiddels (meer dan) vol, vandaar dat we onze agressie/irritatie/ongenoegen/... ongegeneerd kunnen spuien in deel 2.

Dus: pesthumeur? Agressieve buien, maar te fatsoenlijk om er iets mee te doen? Uitlaatklep nodig, maar geen idee waar?
Wellicht ben ik niet de enige forummer die behoefte heeft aan een topic om gewoon zonder verdere uitleg te roepen wat je dwars zit.
In this mad house we must all survive
Happy new topic! :cheer:

OT:

Hoe lang loopt die :swear: -add van Defensie nog? Elke keer als er een video in de header staat als pub duurt het een eeuwigheid voor ik de pagina zelf kan lezen. En nee, ik wil ook geen video van weet-ik-wie die met kan-me-niet-schelen over depressies/anorexia/whatever heeft gepraat.
:hamer: :mad: :furious: nieuw topic!
Alle reacties Link kopieren
Dat ik mijn vakantie in het buitenland al zat ben en ik pas over een week naar huis mag. :thunder:
Tis gewoon geen vakantie hier, alles van thuis gaat gewoon door. geen internet, geen rust, geen ruimte, man en kids hebben de tijd van hun leven...
Poeh, precies wat ik nodig had dit topic...
Don't cry, buy a bag and move on.
Alle reacties Link kopieren
Get a life. Bemoei je met je eigen zaken, zure zeurpiet!
Alle reacties Link kopieren
Sodemieter óp!!!
LAAT ME MET RUST

Zo, dat wil ik al zo lang tegen iedereen zo'n beetje zeggen.
Later is nu
:mad: :-$ :steam: :swear: :@

:popcorn:
Alle reacties Link kopieren
WANNEER GAAT DIE IMCOMPETENTE DEBIEL EENS ONTSLAGEN WORDEN ECHT HE!!!!!
Kut-opvliegers. Tot vorige week of zo, had ik wel eens een opvlieger. Ineens gaat er geen uur meer voorbij zonder.
Alle reacties Link kopieren
Tegen mijn dochter: stop met forummen en ga genieten van Lowlands, muts :whip:
Maar waar zijn dan de oren van het konijn? Die zitten nog in mijn potlood opa (vrij naar Herman van Veen)
Alle reacties Link kopieren
Wat worden de prijzen in de supermarkt hoog!
En mijn tante zal binnenkort ook wel weer beginnen over die nog niet geinde polis. En ik heb al hoofdpijn.
Alle reacties Link kopieren
Leuk hoor, een betrokken huisarts die op kraambezoek komt. Maar waarom moet zo'n afspraak zo vagelijk 'aan het eind van de ochtend' in plaats van een bepaald tijdstip. Ik haat dat onbestemde wachten, zeker omdat ik niet weet wat ik moet verwachten?
Alle reacties Link kopieren
Laat. Mij. Met. Rust.
Alle reacties Link kopieren
Hou nou eens je kop dicht en vermaak jezelf even. Laat mij nog ff liggen. Vandaag wordt al een lange dag en die wil ik wel graag wakker meemaken (hond wil spelen en maakt daarbij de nodige blafgeluiden)
Alle reacties Link kopieren
Tvp...
Het is beter een kaars aan te steken, dan de duisternis te vervloeken ~ In loving memory of AnnA.
Tvp.
Alle reacties Link kopieren
Hou. Op. Met. Dat. Harde. Hoge. Gilletje!!!!!!!!

Maar ja, om dat nou op deze toon over de schutting te roepen...
Ik zeg: ‘doe je een beetje zachtjes?’ Of ‘nu moet je echt wat zachter doen’ maar het helpt niks!
Alle reacties Link kopieren
tbl1966 schreef:
17-08-2018 11:55
Tegen mijn dochter: stop met forummen en ga genieten van Lowlands, muts :whip:
Ja mam :rofl:

:bigkiss:
¡Apagando las luces!
Alle reacties Link kopieren
SombraOnline schreef:
17-08-2018 13:33
Ja mam :rofl:

:bigkiss:
:cheer2: :cheer2:
Maar waar zijn dan de oren van het konijn? Die zitten nog in mijn potlood opa (vrij naar Herman van Veen)
Tvp
Alle reacties Link kopieren
Klotefamilie. Ik vind jullie best aardig hoor, maar moet ik nu bijna elke vakantiedag met jullie doorbrengen. Ik wil ook wel eens gewoon lekker in de tuin zitten lezen.
Alle reacties Link kopieren
Nee, ik vind onze afspraak verzetten geen enkel probleem. Ik heb je al maanden nauwelijks gezien en eigenlijk zal het me aan mijn reet roesten wat je doet. Kun je verbaasd over zijn, maar je kunt ook bij jezelf te rade gaan natuurlijk.
Alle reacties Link kopieren
Waarom zou je in godsnaam nudist willen zijn? Is toch super onhandig?
Alle reacties Link kopieren
Waarom zou je in Godinnenaam badkleding aanwilen, dat is toch super onhandig?
Later is nu
Alle reacties Link kopieren
Dreamer schreef:
17-08-2018 15:50
Waarom zou je in Godinnenaam badkleding aanwilen, dat is toch super onhandig?
Ik heb het niet over naakstranden. Maar over een rare snuiter die thuis bloot loopt en tegen iedereen predikt hoe geweldig het is.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven