Irritante straatverkopers

17-08-2018 17:51 75 berichten
Alle reacties Link kopieren
Waarom! Waarom bestaan er nog vacatures voor studenten die de hele dag niks anders doen dan mensen lastigvallen om ze een abonnement aan te smeren dat ze niet nodig hebben? Die geen 'nee' willen horen en je soms ook nog achtervolgen?

Waarom staan ouders toe dat hun puber zo een baan neemt?
Alle reacties Link kopieren
Ik vind ze ook vervelend maar denk echt niet dat ik mijn studentenkind kan verbieden zo’n baantje te nemen.
en me vriend die wilt ook nog wat zegge
Alle reacties Link kopieren
Omdat die ouders niet genoeg geld hebben om de studie van hun kind te kunnen betalen?
Ik neem er liever een krantenwijk bij dan dat mijn kind zon baantje neemt.
Alle reacties Link kopieren
Omdat het werkt natuurlijk. Duh.
Like a great eternal Klansman
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)
Er zijn nog steeds idioten die erin trappen. En het schijnt aardig te verdienen.
Alle reacties Link kopieren
Ja, lekker trots zijn op jezelf dat je een oud vrouwtje geld aftroggelt.

Je studie betalen kan ook in de supermarkt.
Alle reacties Link kopieren
Liever 10 irritante straatverkopers dan 1 ontzettend negatief en zeikerig persoon.
anoniem_309529 wijzigde dit bericht op 17-08-2018 18:18
18.67% gewijzigd
Blijf altijd jezelf. Het origineel is zoveel meer waard dan een kopie.
Alle reacties Link kopieren
Nemaìn’ schreef:
17-08-2018 18:03
Ik neem er liever een krantenwijk bij dan dat mijn kind zon baantje neemt.
Nou, Indd!
'I don't need an inspirational quote. I Just need coffee.
Ik snap niet waarom het niet gewoon verboden wordt. Ik kan mijn voordeur nauwelijks uit of er hangt al weer zo’n hijger aan mijn jasje. Tegen de tijd dat ik mijn boodschappen heb gedaan ben ik minstens nog 3 verschillende soorten tegen gekomen.
En nog erger: dat gezeur langs de deur.
Alle reacties Link kopieren
Ach, (vriendelijk) "nee, dank je" zeggen en doorlopen doet geen pijn toch?
Op díé fiets!
Alle reacties Link kopieren
Nemaìn’ schreef:
17-08-2018 18:18
En nog erger: dat gezeur langs de deur.
dát is wel irritant ja, komt de zoveelste langs die je plastic kozijnen wil aansmeren.

Er was er eens 1 die ik netjes afkapte, werd hij boos joh! Wat een sneuneus was dat.
Op díé fiets!
Stellafietst schreef:
17-08-2018 18:18
Ach, (vriendelijk) "nee, dank je" zeggen en doorlopen doet geen pijn toch?
Dat maakt het niet minder irritant, meerdere keren per week.
Alle reacties Link kopieren
Sticker naast de bel: verkopers niet welkom. Werkt goed.
ik geef mn bek ook maar een douw
Alle reacties Link kopieren
Nemaìn’ schreef:
17-08-2018 18:17
Ik snap niet waarom het niet gewoon verboden wordt. Ik kan mijn voordeur nauwelijks uit of er hangt al weer zo’n hijger aan mijn jasje. Tegen de tijd dat ik mijn boodschappen heb gedaan ben ik minstens nog 3 verschillende soorten tegen gekomen.
Mijn God, waar woon je dan in hemelsnaam?!

Of is het wellicht een tikkeltje overdreven?
Alle reacties Link kopieren
Nemaìn’ schreef:
17-08-2018 18:22
Dat maakt het niet minder irritant, meerdere keren per week.
Klopt, maar op straat ben je sneller van ze af dan aan je deur.
Op díé fiets!
Stellafietst schreef:
17-08-2018 18:28
Klopt, maar op straat ben je sneller van ze af dan aan je deur.
Aan je deur kan het in 3 seconden:
"Ik heb geen belangstelling, fijne dag verder!" en BAM deur dicht. Ok, het voelt de eerste keer wat onbeleefd om iemand te onderbreken, maar echt, het werkt prima.
vitamined schreef:
17-08-2018 18:28
Mijn God, waar woon je dan in hemelsnaam?!

Of is het wellicht een tikkeltje overdreven?
Nee zeker niet. Ik kom ze meerdere keren per dag tegen (woon in stadscentrum en reis naar mijn werk met de trein) en ze spreken je zelfs aan als je met koptelefoon en zonnebril probeert in je eigen wereld te blijven.
Alle reacties Link kopieren
Heeft iemand ervaring met degene die "gratis" kranten weggeven? Ik weiger altijd, hoef het ook niet, maar soms is die persoon helemaal van "hoezo niet?? Het is gratis!! Je mag het zo meepakken". Maar dat doen ze toch niet? Ze smeren je toch abonnement aan?
Alle reacties Link kopieren
Valeriana schreef:
17-08-2018 18:36
Heeft iemand ervaring met degene die "gratis" kranten weggeven? Ik weiger altijd, hoef het ook niet, maar soms is die persoon helemaal van "hoezo niet?? Het is gratis!! Je mag het zo meepakken". Maar dat doen ze toch niet? Ze smeren je toch abonnement aan?
Ik ben één keer met zo iemand in gesprek gegaan. Ik zat op iemand te wachten, dus had toch niets beters te doen. Ik beantwoordde iedere vraag met een wedervraag, en draaide het gesprek om, zodat het over hem ging. Hij gaf het al snel op. Ik vond het wel grappig. Maar inderdaad, na die gratis krant moest je een heel goedkoop abonnement nemen...
Alle reacties Link kopieren
Pelia schreef:
17-08-2018 18:45
Ik ben één keer met zo iemand in gesprek gegaan. Ik zat op iemand te wachten, dus had toch niets beters te doen. Ik beantwoordde iedere vraag met een wedervraag, en draaide het gesprek om, zodat het over hem ging. Hij gaf het al snel op. Ik vond het wel grappig. Maar inderdaad, na die gratis krant moest je een heel goedkoop abonnement nemen...
Haha leuk tijdverdrijf! Ik had laatst ook (nadat ik al nee, dankje zei) dat de verkoper heel zielig was van "neem 'm alsjeblieft, het is de laatste, dan mag ik naar huis". Ik wilde hem bijna aannemen tot ik in z'n gezicht zag dat die loog (duuhh). Maar ik vraag me toch af wat die had gedaan als ik die krant uit z'n hand had gegrist en doorgelopen was. :D
Wat moet t leven voor jou ontzettend zwaar zijn Koffiekopjes ik lees alleen maar negatieve reacties van jou.
Is t nou écht zo moeilijk om te glimlachen en “nee dank je” te zeggen terwijl je doorloopt?
Alle reacties Link kopieren
Dat gezeur aan de deur heb ik me vandaag nog aan lopen ergeren. Wij hebben de ooievaar in de tuin staan, deurbel gaat, uitgebreide felicitaties en ons vervolgens een andere energieleverancier proberen aan te smeren. Hallo, check je context eens even. Je ziet dat hier een pasgeboren baby in huis is. Waarom dan tóch aanbellen?? En hoezo denk je dat wij nu zitten te wachten op een lange discussie waarom we niet over willen stappen? Probeer je misbruik te maken van ons slaapgebrek ofzo?
Stellafietst schreef:
17-08-2018 18:28
Klopt, maar op straat ben je sneller van ze af dan aan je deur.
Nee hoor.
Ik doe open, zeg direct nee dank je terwijl ik de deur weer sluit.

Maar echt altijd als ik bezig ben.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven