Nieuw recept! Nieuwe formule!

19-08-2018 10:17 28 berichten
Hebben jullie daar ook zo'n hekel aan als je favoriete product ineens veranderd wordt?

Ik gebruik al 20 jaar dezelfde deodorant en nu heeft de fabrikant ineens in al haar wijsheid besloten de formule te veranderen. Nu ruik ik naar toiletverfrisser. :@
Alle reacties Link kopieren
:hug:

Ja, dat is heel vervelend...
Just because you have the emotional range of a teaspoon doesn’t mean we all have.
Eén voordeel: ik ruik nu wel maar liefst 48 uur lang naar toiletverfrisser! :cheer2:
Alle reacties Link kopieren
RikM schreef:
19-08-2018 10:19
Eén voordeel: ik ruik nu wel maar liefst 48 uur lang naar toiletverfrisser! :cheer2:
:cheer2:

En dan over 48 uur weer spuiten, dan ruik je nog langer naar toiletverfrisser! :heart:
Just because you have the emotional range of a teaspoon doesn’t mean we all have.
Alle reacties Link kopieren
Ja rete irritant! Of wanneer ze je favo product ineens uit de handel halen.... echt waarom!!!
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!
Alle reacties Link kopieren
Er zijn zoveel producten niet lekker meer door vernieuwing en aanpassingen.
Neem bijvoorbeeld de Milky way en Yoki drink, zo vaak aangepast terwijl de originele gewoon het lekkerst was.

Niet iedere verandering is een verbetering.
There's nothing fair in this world, there's nothing sure in this world, there is nothing pure, so you better look for something left in this world.
Een aantal jaar geleden veranderde Lays ineens de olie waarin ze hun chips bakken. Sindsdien vind ik het niet meer te vreten.
Alle reacties Link kopieren
biol schreef:
19-08-2018 10:23
Ja rete irritant! Of wanneer ze je favo product ineens uit de handel halen.... echt waarom!!!
Mijn favoriete pickwick thee, de citroengras brandnetel cranberry.
Of dubbelvla met peer-smaak :-[

Gelukkig komen er soms ook wel weer nieuwe lekkere producten bij
Zeker sinds de opkomst van Stevia. Ik vind dat zo vies. Ik proef het blind als het ergens in zit.
Alle reacties Link kopieren
Had ik met m'n favoriete pizza. Deden ze opeens tomaat op. Heel leuk alleen ik houd niet zo van tomaat. Kan ze er gelukkig wel afhalen voor hij de oven ingaat dus de schade valt mee
Alle reacties Link kopieren
En er zijn vast ook wel mensen die er wel blij mee zijn. :lol:
Tuc fromage - lijkt in niets meer op wat het vroeger was 😪
Alle reacties Link kopieren
Lady_Vintage schreef:
19-08-2018 16:49
Tuc fromage - lijkt in niets meer op wat het vroeger was 😪

IK vind sowieso al die tuc's opeens veels te zout.
There's nothing fair in this world, there's nothing sure in this world, there is nothing pure, so you better look for something left in this world.
pepexx schreef:
19-08-2018 17:00
IK vind sowieso al die tuc's opeens veels te zout.
Klopt, ik koop het al jaren niet meer. De veranderingen die ze doorvoeren maken het slechter en slechter. Bah.
Lady_Vintage schreef:
19-08-2018 16:49
Tuc fromage - lijkt in niets meer op wat het vroeger was 😪
Ik dacht dat dat aan mij lag!
Hij smaakt niet meer naar kaas.
Alle reacties Link kopieren
Optimel drink wordt ook steeds viezer!
Alle reacties Link kopieren
Zebra123 schreef:
19-08-2018 17:13
Optimel drink wordt ook steeds viezer!
Eens!!!

Verder heb ik het heel erg met haarmousse. Heb je net de perfecte mousse gevonden, gaat ie weer uit het assortiment en moet ik weer 10 soorten proberen om een alternatief te vinden. Nu heb ik iets gevonden, maar dat is dan weer zo'n John Frieda bus van 10 euro. Nou ja, het moet maar.
snoepjes het moet zo min mogelijk suiker in maar je proeft meteen het verschil.
Zo ook met chips.Zo min mogelijk zout maar zeer smakeloos.
Yoki is ook totaal anders dan vroeger.
De nieuwe sprite is ook niet lekkerder op geworden.
RikM schreef:
19-08-2018 10:35
Een aantal jaar geleden veranderde Lays ineens de olie waarin ze hun chips bakken. Sindsdien vind ik het niet meer te vreten.
En ik maar denken dat ik gewoon geen chips, zoute snacks en toetjes uit een pak lust omdat mijn smaak veranderd is sinds ik niet meer met pakjes kook maar alles vers maak. Of zelf kant en klare maaltijden invries en als ik iets wil snacken verse nootjes, gemarineerde olijven of Franse kaas op een toastje favoriet zijn. Smaakt altijd hetzelfde.

Pas had ik zo'n klein zakje Lays paprikachips, het leek nog niet eens op wat ik verwacht had. Leek wel zoet, en te zout én te vet tegelijk ook de smaak vond ik meer richting tomaat gaan dan paprika. De huismerk ribbelchips zijn nog wel eetbaar al koop ik ze niet voor mezelf, alleen voor visite.
Blij te lezen dat het gewoon echt anders smaakt dan ik me herinner.

In dit geval geen ramp, chips heb je niet nodig maar het is inderdaad balen als een goed product 'verbeterd' wordt. Waarom denk ik dan..
Koop ook al jarenlang deo zonder geurtje :lightbulb:
Alle reacties Link kopieren
Nu nóg lekkerder!

Uhmm mag ik dat zelf bepalen aub o_o
Alle reacties Link kopieren
Zebra123 schreef:
19-08-2018 21:36
Nu nóg lekkerder!

Uhmm mag ik dat zelf bepalen aub o_o

Vertaling; alles wat het product goedkoper maakt is vervangen zodat we zonder prijsverhoging toch extra winst hebben.


Ik had een perfect spulletje voor mijn nagels. Als ik geweten had dat ze het uit de handel zouden nemen, had ik een voorraadje gekocht.
De tand des tijds kan een antieke kast nou juist nét dat karakter geven. Zonde om over te schilderen. Avena.
Alle reacties Link kopieren
Bros chocola heeft ook niet meer de "knappende" bubbels.

Afbeelding
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
Wat zijn die nieuwe chipszakken van AH groot zeg! Daar kun je een heel weeshuis mee voeren. Gaan we Amerika achterna? :-?
Alle reacties Link kopieren
Groene fles van fa douche vernieuwd....wat een putlucht nu!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven