Wesp in huis

19-08-2018 12:26 44 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo iedereen. Ik ben nieuw hier, en ben dus allemaal even aan het uitzoeken hoe dit werkt :-D

Ik zit met een probleempje;
Ik sta in de keuken een broodje te smeren, en in mijn ooghoek zie ik iets bewegen. Draai ik me om, zie ik een wesp!

Ik ben als de dood voor die enge beesten, dus ik laat me glas kletteren en binnen 3 seconden staan ik en mijn hond (wat een held :roll: ) aan de andere kant van de kamer.

Ik ben nu naar boven gevlucht en om kwart voor zes is mijn man pas thuis, help help...

Nou ja, ik heb water en een pak koekjes hier liggen dus als het moet blijf ik hier de hele dag zitten :worship:
Alle reacties Link kopieren
Hoe het werkt? Gewoon goed Nederlands schrijven. Het is MIJN glas. Weet je dat nu nog niet?
Ga 'm te lijf met een bus haarlak.
Alle reacties Link kopieren
Pak een vliegenmepper en maak hem dood.
Alle reacties Link kopieren
Gewoon tot 6 uur wachten als je man thuis komt. Succes.
ik geef mn bek ook maar een douw
Alle reacties Link kopieren
De wesp eet jullie niet op hoor. Je gaat nu toch niet echt de hele dag jezelf opsluiten mag ik hopen? :rofl:

Ren naar beneden. Gooi ramen en deuren open. Wie weet vlieg ie weg...
Arme hond..
Alle reacties Link kopieren
Wat zielig voor de hond, wordt die nu de hele middag niet uitgelaten omdat jij uit wespenangst boven blijft?
En hoe doe je dat buiten eigenlijk, dan kunnen ze er altijd onverwacht aan komen en je ergens opwachten....
Alle reacties Link kopieren
En daar heb je ook nog speciaal een account voor aangemaakt.... :facepalm:
Well behaved women rarely make history.
Alle reacties Link kopieren
jeetje, wat een kinderachtig gedrag!
Alle reacties Link kopieren
Bobby-Pin schreef:
19-08-2018 12:57
Ga 'm te lijf met een bus haarlak.

Een bus haarlak en een aansteker - en daarna de brandweer bellen :devil:
Alle reacties Link kopieren
Ik ben voornamelijk geïnteresseerd in hoe een wesp in huis er toe leidt dat jij je eerste post op het Viva forum gaat schrijven.
Alle reacties Link kopieren
Nou, ik snap je wel een beetje, hoor. Gisteren hier voor het eerst ook een wesp die in de keuken binnenvloog, hardnekkig terugkwam ook toen ik hem naar buiten jaagde.

Ik vind ze ook eng. Neem iets langs, vliegenmepper, opgerolde krant, even goed doorademen en dan naar beneden.
Je moet je niet gek laten maken door zo'n beestje.

Je OP is wel grappig, voor een eerste bericht op Viva :D
nounou
Lol. Ik heb er al drie in huis gehad. Je wacht tot hij ergens op gaat zitten. Zet er een glas op en laat m buiten vrij. Zo doe ik het in ieder geval. Of in jouw geval laat je het glas de komende uren staan totdat je man er is. Die beesten prikken echt niet zomaar tenzij je met je armen gaat wapperen.
Alle reacties Link kopieren
Geen wesp, wel dezelfde reactie, op 'Super lucky friday' ;-D

Afbeelding
nounou
Alle reacties Link kopieren
zazamaenade schreef:
19-08-2018 13:07
Nou, ik snap je wel een beetje, hoor. Gisteren hier voor het eerst ook een wesp die in de keuken binnenvloog, hardnekkig terugkwam ook toen ik hem naar buiten jaagde.

Ik vind ze ook eng. Neem iets langs, vliegenmepper, opgerolde krant, even goed doorademen en dan naar beneden.
Je moet je niet gek laten maken door zo'n beestje.

Je OP is wel grappig, voor een eerste bericht op Viva :D

Of gewoon vangen met een glas en je raam even dichthouden.
Alle reacties Link kopieren
Of je neemt een honkbalknuppel 8-)
nounou
Alle reacties Link kopieren
pien6 schreef:
19-08-2018 13:12
Of gewoon vangen met een glas en je raam even dichthouden.

Doe ik met alle andere insecten wel, niet met wespen (6)
nounou
Huh, is dit de eerste keer in je leven dat je dit overkomt?

En je hond is nu beneden bij de glasscherven?
zazamaenade schreef:
19-08-2018 13:07
Nou, ik snap je wel een beetje, hoor. Gisteren hier voor het eerst ook een wesp die in de keuken binnenvloog, hardnekkig terugkwam ook toen ik hem naar buiten jaagde.

Ik vind ze ook eng. Neem iets langs, vliegenmepper, opgerolde krant, even goed doorademen en dan naar beneden.
Je moet je niet gek laten maken door zo'n beestje.

Je OP is wel grappig, voor een eerste bericht op Viva :D
Ja laten we de wesp agressief maken met een vliegenmepper of opgerolde krant terwijl je zelf van paniek naar boven rent. Lijkt me geen verstandige actie.

Pak een opengevouwen krant en help de wesp naar buiten. Zo word hij niet agressief en kun je jezelf wel beschermen.
Wat een overdreven reactie. Ben je weleens door een wesp gestoken? Leuk is het niet, maar ook weer geen drama.
Alle reacties Link kopieren
Die arme wesp. Zit die nu ook opgesloten tot 6 uur, maar dan zonder koekjes?
Alle reacties Link kopieren
Ze zijn anders zo agressief als de neten these days. Maar ook suffig dus gewoon rammen. Ik neem mn elektrische vliegenmepper overal mee naar toe :whip:
Alle reacties Link kopieren
Stofzuiger
Bobby-Pin schreef:
19-08-2018 12:57
Ga 'm te lijf met een bus haarlak.
Zitten in ieder geval zijn haartjes goed op weg naar buiten.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven