Wat heb jij gedroomd?

21-08-2018 08:39 35 berichten
Alle reacties Link kopieren
Naar aanleiding van dit weekend waarbij mijn partner wakker werd met de mededeling dat ze naar seaworld was geweest met collega's omdat ze een presentatie moest houden over welke vis het beste bij haar paste, ben ik benieuwd naar jullie (gekke) dromen!
Alle reacties Link kopieren
Vorige week droomde ik dat RB mijn onderbuurvrouw was (ik woon niet in een flat?) en dat haar konijnen die van ons zouden opeten.

Toen wist ik dat ik te veel geforumd had ;).
Alle reacties Link kopieren
Suikerwafel schreef:
21-08-2018 08:40
Vorige week droomde ik dat RB mijn onderbuurvrouw was (ik woon niet in een flat?) en dat haar konijnen die van ons zouden opeten.

Toen wist ik dat ik te veel geforumd had ;).
:HA:
Behold, the field in which I grow my fucks. Lay thine eyes upon it.. thou shalt see that it is barren!
Alle reacties Link kopieren
Ik heb vannacht gedroomd dat ik niet meer zwanger was en superstrak / fit .. om vervolgens wakker te worden met rugpijn en een schoppende baby
Oh well, it was fun while it lasted :cry:
Behold, the field in which I grow my fucks. Lay thine eyes upon it.. thou shalt see that it is barren!
Alle reacties Link kopieren
Ik las ergens dat wanneer je je de droom nog goed herinnert, die droom of slaap onderbroken is geweest?

Dus als je volledig en goed hebt geslapen je geen dromen meer weet?

Geen idee of dat klopt, misschien weet iemand dat?
OK hou je vast.

Ik droomde dat er een invasie was van demonische beesten, echt heel groot en gevaarlijk, denk monsterlijke bezeten olifanten van 10 meter hoog. Sommigen konden ook echt enorm hoog en ver springen, chaos al om.

Simultaan had ik ook nog gewed via een Koreaans wed kantoortje op de hoek (geen idee of die uberhaupt bestaan) op voetbal wedstrijden, en ik had echt een mega bedrag gewonnen om dat ik op een bál had gewed met een uniek nummer dat in de finale gebruikt zou worden.

En toen was ik nog op een boot met een heel rijke man die zijn armen had laten vervangen door protheses met allerlei technische functies, maar in eens dus ook soort van bezeten raakte, zijn ogen kregen een zwarte waas en ik sprong van de boot af.
quattro35 schreef:
21-08-2018 08:50
Ik las ergens dat wanneer je je de droom nog goed herinnert, die droom of slaap onderbroken is geweest?

Dus als je volledig en goed hebt geslapen je geen dromen meer weet?

Geen idee of dat klopt, misschien weet iemand dat?
Klopt!

Om het te kunnen herinneren staat er nog ergens lichtje te branden in een hersen gebied dat eigenlijk in rust zou moeten zijn.

Daar om ben ik ook altijd zo moe :(
Alle reacties Link kopieren
quattro35 schreef:
21-08-2018 08:50
Ik las ergens dat wanneer je je de droom nog goed herinnert, die droom of slaap onderbroken is geweest?

Dus als je volledig en goed hebt geslapen je geen dromen meer weet?

Geen idee of dat klopt, misschien weet iemand dat?
Ah wij hebben een baby die 's nachts niet doorslaapt. Vandaar de hoeveelheid dromen die we nog weten dan ;)!
Ik ben zwanger en droomde over mijn bevalling. Maar er kwam geen baby uit, ik beviel van een debiele 18-jarige. Bah. Hoe kan ik het dromen?!
Alle reacties Link kopieren
strikjemetstippels schreef:
21-08-2018 08:52
OK hou je vast.

Ik droomde dat er een invasie was van demonische beesten, echt heel groot en gevaarlijk, denk monsterlijke bezeten olifanten van 10 meter hoog. Sommigen konden ook echt enorm hoog en ver springen, chaos al om.

Simultaan had ik ook nog gewed via een Koreaans wed kantoortje op de hoek (geen idee of die uberhaupt bestaan) op voetbal wedstrijden, en ik had echt een mega bedrag gewonnen om dat ik op een bál had gewed met een uniek nummer dat in de finale gebruikt zou worden.

En toen was ik nog op een boot met een heel rijke man die zijn armen had laten vervangen door protheses met allerlei technische functies, maar in eens dus ook soort van bezeten raakte, zijn ogen kregen een zwarte waas en ik sprong van de boot af.
Wauw! Vaak zijn dromen bij mij te herleiden naar wat ik die dag gedaan heb. Bij jou ook :lol: ?
Alle reacties Link kopieren
quattro35 schreef:
21-08-2018 08:50
Ik las ergens dat wanneer je je de droom nog goed herinnert, die droom of slaap onderbroken is geweest?

Dus als je volledig en goed hebt geslapen je geen dromen meer weet?

Geen idee of dat klopt, misschien weet iemand dat?
Daarom zijn natte dromen zo makkelijk te onthouden
Like a great eternal Klansman
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)
Suikerwafel schreef:
21-08-2018 08:57
Wauw! Vaak zijn dromen bij mij te herleiden naar wat ik die dag gedaan heb. Bij jou ook :lol: ?
Nee hahahaha, ik ben juist een saai figuur. Kan me ook niet herinneren ooit iets met bezeten olifanten te hebben gedaan lol :P
Funky29011 schreef:
21-08-2018 08:56
Ik ben zwanger en droomde over mijn bevalling. Maar er kwam geen baby uit, ik beviel van een debiele 18-jarige. Bah. Hoe kan ik het dromen?!

Toen ik zwanger was droomde ik ook altijd van die debiele dingen. Ik zal jullie de details besparen.

De droom van vannacht weet ik niet meer. Ik heb dus alles afgerond haha. Ik heb ook weleens dat ik in mijn droom achtervolgd word en ik heel bang ben en me ineens realiseer dat ik slaap en dus droom. Niemand kan me dus iets maken en dan word ik wakker.
Alle reacties Link kopieren
Funky29011 schreef:
21-08-2018 08:56
Ik ben zwanger en droomde over mijn bevalling. Maar er kwam geen baby uit, ik beviel van een debiele 18-jarige. Bah. Hoe kan ik het dromen?!
een vooruitziende blik
Like a great eternal Klansman
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)
JollyRider schreef:
21-08-2018 09:05
een vooruitziende blik
:HA:
Jake99 schreef:
21-08-2018 09:00
Toen ik zwanger was droomde ik ook altijd van die debiele dingen. Ik zal jullie de details besparen.

De droom van vannacht weet ik niet meer. Ik heb dus alles afgerond haha. Ik heb ook weleens dat ik in mijn droom achtervolgd word en ik heel bang ben en me ineens realiseer dat ik slaap en dus droom. Niemand kan me dus iets maken en dan word ik wakker.
Dat je je realiseert in je slaap dat je slaapt? Dat is best gek Hahah...

Mooi klote! Ik hoef niet steeds van die gekke dromen met bevallingen van achterlijke 18-jarigen of baby's die wegvliegen. :biggrin:
JollyRider schreef:
21-08-2018 09:05
een vooruitziende blik
Ik hoooop het niet :rofl:
Funky29011 schreef:
21-08-2018 09:12
Dat je je realiseert in je slaap dat je slaapt? Dat is best gek Hahah...

Mooi klote! Ik hoef niet steeds van die gekke dromen met bevallingen van achterlijke 18-jarigen of baby's die wegvliegen. :biggrin:

Hahaha, een collega droomde dat ze van een kat beviel. Ook leuk. Hoe lang moet je nog dromen over achterlijke 18-jarigen of wegvliegende baby’s?
Alle reacties Link kopieren
quattro35 schreef:
21-08-2018 08:50
Ik las ergens dat wanneer je je de droom nog goed herinnert, die droom of slaap onderbroken is geweest?

Dus als je volledig en goed hebt geslapen je geen dromen meer weet?

Geen idee of dat klopt, misschien weet iemand dat?
Ik was vannacht om 03:15 alweer wakker (baby) maar kan me geen enkele droom herinneren, maar erg volledig en goed zal ik niet geslapen hebben. Nou moet ik wel zeggen dat ik eigenlijk nooit dromen kan herinneren.
Alle reacties Link kopieren
Vannacht droomde ik dat ik op een meer in een roeibootje zat, het meer kende ik,het bootje niet. In het bootje zat nog iemand, we hadden geen roeispanen en de oevers waren een behoorlijk eind van het bootje af. Er zat niets anders op dan met de armen te roeien, maar we kwamen niet in beweging of de oevers weken steeds verder van ons af. Het was zo stom dat ik hysterisch begon te lachen. Het volgende moment zag ik mijn kat naast mijn gezicht zitten en lag ik weer terug in bed.
Het mooiste wat we kunnen ervaren, is het mysterie. Het is de bron van alle ware kunst en wetenschap. Einstein ♡
Suikerwafel schreef:
21-08-2018 08:40
Vorige week droomde ik dat RB mijn onderbuurvrouw was (ik woon niet in een flat?) en dat haar konijnen die van ons zouden opeten.

Toen wist ik dat ik te veel geforumd had ;).
:rofl:
Ik droomde dat we een personeelsuitje hadden. We gingen picknicken, kanovaren en wandelen. Tijdens het kanovaren sloeg mijn kano iedere keer om en tijdens het wandelen liepen we langs een heel grote begraafplaats waardoor ik me realiseerde dat ik ook een keer dood ging. Ik werd erg emotioneel maar niemand die naar me toe kwam.

Deze droom valt gelukkig mee, maar ik heb soms ook weleens periodes waarin ik heel heftig droom. Zo had ik een keer gedroomd dat ik een affaire met een BN'er had, waar hij me bedroog en ik hem probeerde te wurgen, wat mislukte. Wat later probeerde hij me met een vrachtwagen van de weg te rijden. Gezellig he?
Ik droomde vannacht dat ik 2 agenda's van mijn jeugdvriendin in de woonkamer vond. Één van heel lang geleden en één van nu. Daar bladerde ik doorheen en zag vlagen van wat ze nu allemaal doet en vroeger deed. Heel raar. Vervolgens liep ik de gang in en daar lag ze te slapen, schrok me dood. Het verhaal was dat ze dronken was en haar eigen huis te ver was geweest(andere stad). Ze had mijn sleutel nog (nooit gehad... 4x verhuisd ook) en dacht dat ze hier wel kon crashen.

Heb haar al járen niet gezien.
Funky29011 schreef:
21-08-2018 08:56
Ik ben zwanger en droomde over mijn bevalling. Maar er kwam geen baby uit, ik beviel van een debiele 18-jarige. Bah. Hoe kan ik het dromen?!
:ROFL: Lekker dan! Das lang persen!


Wat een verhalen hier, geweldig. Doorhebben dat je droomt heb ik ook regelmatig. Soms kan ik blijven dromen, soms word ik wakker.
Féline schreef:
21-08-2018 10:26
:ROFL: Lekker dan! Das lang persen!


Wat een verhalen hier, geweldig. Doorhebben dat je droomt heb ik ook regelmatig. Soms kan ik blijven dromen, soms word ik wakker.

Ik kan wel echt op zo’n moment mijn droom sturen zeg maar. Ik word alleen wel snel wakker daarna. Het duurt nooit lang. Lang genoeg om een achtervolging te stoppen en te zeggen dat het maar een droom is en ze me dus niks kunnen maken.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven