Wie heeft er ook een hekel aan honden?

21-08-2018 16:54 289 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik zal wel weer hoop gezeik krijgen van mensen die hun hond helemaal de bom vinden maar das leuk voor jou en ook deels mijn probleem. Ik heb echt een schurft aan honden. Ze hijgen en blaffen en stinken ook al stop je die beesten elke dag in bad. Zo'n muffe geur je ruikt het gewoon altijd. Ook schijten ze overal , wordt dit vaak door hun baas niet opgeruimd en worden ze op een paar uitzonderingen daargelaten in mijn ogen gewoon vaak niet opgevoed en lopen los e.d. Ook kijken ze altijd zo sip en steken ze hun neus zomaar tussen je benen e.d. Vet irritant! Maar het aller aller irritantste vind ik de bazen. Die er maar vanuit gaan dat heel de wereld hun hond leuk en lief vind en dan roepen "hij doet niks hoor" terwijl ik dan denk 'hij doet gvd wel degelijk wat, haal dat smerige beest bij me weg' (ik vind het echt gewoon niet leuk als ze op je kwijlen/likken/springen of de eerder genoemde neus in je kruis gatverdamme.) Ook zie ik dan honden eigenaren die hun gezicht laten likken terwijl dat beest echt net 5 min ervoor een drol heeft opgevreten of zijn eigen gat gelikt. Dit is geen topic zodat honden eigenaren kunnen gaan lopen verdedigen waarom die beesten zogenaamd wél leuk zijn. Maar voor mensen die ze ook echt te stom voor woorden vinden. Ik ben vast niet de enige.
anoniem_364278 wijzigde dit bericht op 21-08-2018 16:55
0.04% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
:|
Damned if I don’t
ViezeHond schreef:
21-08-2018 16:54
:|
:hug:
Alle reacties Link kopieren
ViezeHond schreef:
21-08-2018 16:54
:|
Je naam zegt t al. VIEZE hond :rofl:
anoniem_364278 wijzigde dit bericht op 21-08-2018 16:58
1.31% gewijzigd
Ik hartje honden. :-D
Wat een tekortkoming voor je ;-)

Maar fijn dat je je gal even heb kunnen spugen.
Alle reacties Link kopieren
Ik moet altijd kotsen van mensen die van alles over honden denken maar er niets over weten. Ik haat mensen die honden haten. Laat ze maar ver uit mijn buurt blijven.

Zo. En nu heb ik mijn gal ook gespuugd!
Alle reacties Link kopieren
ViezeHond schreef:
21-08-2018 16:54
:|
:there:
Het geldt vást niet voor jou. Jij eet je eigen drollen toch niet op? Nou dan.
:popcorn:
Alle reacties Link kopieren
Ik ben niet dol op ze. Maar geen hekel. Wil zo'n beest best eens een aai geven als het moet.

Dat laten likken vind ik wel goor trouwens, hondeneigenaren denken daar niet echt bij na denk ik. En tegen me op springen hou ik ook niet van. Dat laat ik ook direct merken.
I wanna live my life with the volume full!
Alle reacties Link kopieren
Hoe zielig kun je zijn😥
Alle reacties Link kopieren
Misschien je kruis een keer goed wassen, dat schijnt te helpen
Jufjoke schreef:
21-08-2018 17:01
:there:
Het geldt vást niet voor jou. Jij eet je eigen drollen toch niet op? Nou dan.
:rofl:
Alle reacties Link kopieren
Ongesteld of zo? Ik ben meer een kattenmens dan een hondenmens maar snap nooit waarom mensen zo'n gruwelijke hekel aan dieren kunnen hebben.
Alle reacties Link kopieren
Dus ik mag hier niet zeggen dat ik van honden hou?

Oeps, toch gedaan.
Nancyyy schreef:
21-08-2018 16:54
Ook schijten ze overal , wordt dit vaak door hun baas niet opgeruimd en worden ze op een paar uitzonderingen daargelaten in mijn ogen gewoon vaak niet opgevoed en lopen los e.d.
Ligt echt niet aan de hond, die kan daar niets aan doen. Ligt aan de eigenaar.
Verder heb ik geen hond maar vooral grote vind ik mooi en lief. Labradors, rottweilers, Duitse herders :heart:
Niet mijn topic dus ;-D maar aan bovenstaande dingen kan de hond zelf echt niets doen.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben gek op honden maar realiseer me wel dat niet iedereen dat hoeft te zijn.

Wat je omschrijft heb ik met kinderen. En mensen die denken dat hun kinderen geweldig zijn en dat iedereen dat wel zal vinden. Mensen die die kinderen heel veel ruimte in laten nemen en niks corrigeren... die zijn pas erg.
Alle reacties Link kopieren
Leuk hoor dat hondenlovers zich dan melden hier. Te grappig ik kon het verwachten want het is echt een taboe heb ik gemerkt als je die beesten echt niet leuk vind.

Maar goed hier op forum kan je wel over je zwangerschap schrijven of dat je allergisch bent voor iets of dat je wil afvallen? Dan ga ik toch ook niet in een afvaltopic roepen Ha ik ben wel slank? Waarom moet dat honden zogenaamd leuk zijn zo door mensen hun strot geramd worden?

Idd dat likken vind ik super smerig en ook dat eigenaren vaak doodnormaal vinden dat ze los lopen ook in parkjes waar mensen fietsen of hardlopen en dat 'hij doet niks' het blijft een dier en een dier kan onvoorspelbaar zijn. En al helemaal richting kleine kinderen. Legio voorbeelden van bijt incidenten.

Hey als mensen desondanks hun hond helemaal de shit vinden dikke prima daar is dit topic niet voor bedoeld. Richt een hondenfanclub op t is mij om het even.
Alle reacties Link kopieren
vivinnetje schreef:
21-08-2018 17:05
Ik ben gek op honden maar realiseer me wel dat niet iedereen dat hoeft te zijn.

Wat je omschrijft heb ik met kinderen. En mensen die denken dat hun kinderen geweldig zijn en dat iedereen dat wel zal vinden. Mensen die die kinderen heel veel ruimte in laten nemen en niks corrigeren... die zijn pas erg.
Dat is ook zo, en dat is evenzo met mensen met honden die niet hun hond corrigeren. Ik vind kinderen ook niet geweldig. Maar een hekel hebben aan kinderen.... nee. Echt niet.

Zomaar hekel hebben aan wezens in het algemeen is maar raar. Nou ja.... ik heb een hekel aan muggen en wespen. Mensen zullen waarschijnlijk wel meteen de achterliggende reden begrijpen..... slapeloosheid... pijn.....
Alle reacties Link kopieren
vivinnetje schreef:
21-08-2018 17:05
Ik ben gek op honden maar realiseer me wel dat niet iedereen dat hoeft te zijn.

Wat je omschrijft heb ik met kinderen. En mensen die denken dat hun kinderen geweldig zijn en dat iedereen dat wel zal vinden. Mensen die die kinderen heel veel ruimte in laten nemen en niks corrigeren... die zijn pas erg.
+1
https://www.telegraaf.nl/nieuws/2462617 ... r-stafford

Sommige honden (en hun baasjes) zijn gewoon aggresieve klootzakken. Ik hoop dat de hond in dit nieuwsbericht dan ook wordt afgemaakt. En de baasjes een flinke straf krijgen (geldboete, nooit meer honden mogen hebben).
anoniem_189917 wijzigde dit bericht op 21-08-2018 17:08
18.80% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
vivinnetje schreef:
21-08-2018 17:05
Ik ben gek op honden maar realiseer me wel dat niet iedereen dat hoeft te zijn.

Wat je omschrijft heb ik met kinderen. En mensen die denken dat hun kinderen geweldig zijn en dat iedereen dat wel zal vinden. Mensen die die kinderen heel veel ruimte in laten nemen en niks corrigeren... die zijn pas erg.
Mee eens die mensen vind ik ook heel irritant. Niet de kinderen an sich. Bij honden werkt het anders. Ik ben nog geen enkele hond tegengekomen die ik niet vond meuren.
lila89 schreef:
21-08-2018 17:03
Ik ben meer een kattenmens dan een hondenmens maar snap nooit waarom mensen zo'n gruwelijke hekel aan dieren kunnen hebben.
En dit.
Ik. Allemaal vies. Zeker de langharige.
Nancyyy schreef:
21-08-2018 17:06
en ook dat eigenaren vaak doodnormaal vinden dat ze los lopen ook in parkjes waar mensen fietsen of hardlopen en dat 'hij doet niks' het blijft een dier en een dier kan onvoorspelbaar zijn. En al helemaal richting kleine kinderen. Legio voorbeelden van bijt incidenten.
Ligt weer bij de eigenaar die zijn of haar verantwoordelijkheid niet goed neemt. Niet bij de hond zelf.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven