Dutrouxbrillen, gezichtstattoos en andere afschuwelijke trem

23-08-2018 16:05 103 berichten
Alle reacties Link kopieren
Welke trends vind jij nou echt lelijk? Ik heb afgelopen jaar onder mijn leerlingen twee trends gespot waarvan ik denk; heb jij een spiegel? De eerste is het champignonkapsel. Kaal van beneden en dan krullen bovenop.

Het tweede is de jaren 80 bril, of wat ik erin zie, de Dutrouxbril. Ik moet altijd denken aan vieze mannetjes als ik het zie en snap niet waarom iemand dat xou dragen.

Het derde wat ik afschuwelijk vind, en wat vooral bij studenten voorkomt is de gezichtstattoo. Vaak nog lelijk ook. Ik ben van mening dat een tattoo een mooi kunstwerk moet zijn en niet zelfgezet het woord 'bitch' of iets anders. In je gezicht ook nog.

Laatste vind ik nepsproeten. Je ziet het er meteen aan af. Ik heb zelf sproeten maar had ik ze niet ging ik ze niet zetten, behoorlijk overdreven...
anoniem_370967 wijzigde dit bericht op 23-08-2018 16:12
2.47% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Trends moet het zijn. Raar.
Alle reacties Link kopieren
Dutrouxbril, echt? Wat een term.
Lange, spitse nepnagels. Vreselijk.
Al die trends die jij noemt zijn volledig aan me voorbij gegaan, dus ik denk dat het of wel mee valt, of regio gebonden is ;-)
.
anoniem_327927 wijzigde dit bericht op 23-08-2018 16:10
98.18% gewijzigd
Ik hoop dat je geen wiskunde geeft want tellen is niet je sterkste kant.
Alle reacties Link kopieren
HaPu schreef:
23-08-2018 16:08
Al die trends die jij noemt zijn volledig aan me voorbij gegaan, dus ik denk dat het of wel mee valt, of regio gebonden is ;-)
Voornanelijk bij pubers en begin 20-ers.
Alle reacties Link kopieren
Dutrouxbrillen? Huh?
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
Brillen en kapsels, die veranderen continue. Daarom trends.

Tatoeages zijn er eigenlijk voor altijd, en geen modegril. Helaas realiseert niet iedereen zich dit.
I can't control the wind but I can adjust the sail
explore, dream & discover
Alle reacties Link kopieren
ik vind trends bij de jeugd (jouw leerlingen, mijn pubers) wel lollig. Rare bril, stom kapsel, kan prima, als je 16 bent.
Vind het eigenlijk pas 'stom' al volwassenen iets aantrekken (omdat een trend is?), wat echt niet staat.
Jumpsuits bijvoorbeeld, dat staat echt niemand (boven de 13 jaar)
lilalinda wijzigde dit bericht op 23-08-2018 16:11
0.34% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Gatinmijnsok schreef:
23-08-2018 16:07
Dutrouxbril, echt? Wat een term.
Ja, zo'n bril die Dutroux had. Geen idee hoe zij het noemen. Ik ben bijna 30 en moet steeds aan die zaak denken als ik het zie. Voor mij is het net zo iets als een Hitlersnor, gewoon ongepast.
Weer zo'n gezellig topic TO :heart:
febag schreef:
23-08-2018 16:10
Ik hoop dat je geen wiskunde geeft want tellen is niet je sterkste kant.
:proud:
Alle reacties Link kopieren
lilalinda schreef:
23-08-2018 16:11
ik vind trends bij de jeugd (jouw leerlingen, mijn pubers) wel lollig. Rare bril, stom kapsel, kan prima, als je 16 bent.
Vind het eigenlijk pas 'stom' al volwassenen iets aantrekken (omdat een trend is?), wat echt niet staat.
Jumpsuits bijvoorbeeld, dat staat echt niemand (boven de 13 jaar)
Die staan niemand. En je kan er niet eens mee plassen.
hamerhaai schreef:
23-08-2018 16:10
Brillen en kapsels, die veranderen continue. Daarom trends.

Tatoeages zijn er eigenlijk voor altijd, en geen modegril. Helaas realiseert niet iedereen zich dit.
Trends maken vaak juist een comeback, eerst die uilebrillen en nu dan die andere brillen ( toch niet met die meekleurende glazen, brrr) net zoals dat champignonkapsel, dat was weer trendy in de jaren 80.
Alle reacties Link kopieren
ik heb even foto's van Dutroux gekeken, maar die had vrijwel nooit ene bril. Als hij er eentje droeg, was het een onopvallend modelletje.
Volgens mij anno nu geen trend maar zo'n moedervlek bij de bovenlip. Als ik zoiets had gehad had ik dat chirurgisch laten verwijderen terwijl sommige vrouwen expres zo'n stip tatoeëren.
Alle reacties Link kopieren
Star² schreef:
23-08-2018 16:11
Weer zo'n gezellig topic TO :heart:
Ik dacht hetzelfde. ;-D

Ik ken niemand met zo’n bril of kapsel of met gezichtstattoos. Hier gewoon normale mensen. De een mooi, de ander minder mooi en de een vriendelijk en de ander minder vriendelijk.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb die champignon nooit gezien op oude foto's. In de jaren 80 was echt alles lelijk. Zou gewoon niet meer terug mogen komen.
Alle reacties Link kopieren
ik zag een tiener met een echt klassiek 'matje' laatst. Kort bovenop en dunne slierten van achteren tot onder zijn schouderbladen. Natuurlijk staat dat stom, maar ik vond het toch leuk
Alle reacties Link kopieren
Nectarinepit schreef:
23-08-2018 16:08
Lange, spitse nepnagels. Vreselijk.
Bah ja. Kylie Jennernagels. Blijft vast ook vanalles onder plakken. 🤮🤮🤮
Alle reacties Link kopieren
lilalinda schreef:
23-08-2018 16:14
ik zag een tiener met een echt klassiek 'matje' laatst. Kort bovenop en dunne slierten van achteren tot onder zijn schouderbladen. Natuurlijk staat dat stom, maar ik vond het toch leuk
Er is ook een voetballer die dat heeft. En zijn zoon ook. Zoek maar op Nathan Rutjes en zoon :D
Trends interesseren mij niet, uiterlijk sowieso niet dus zal mij een worst wezen wat iedereen aantrekt of iemand wel of geen tatoo's heeft of piercings of wat dan ook.
Alle reacties Link kopieren
https://www.google.nl/amp/s/www.urbandi ... s&amp=true

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven