Exclusief feest oud&nieuw

27-08-2018 10:25 7 berichten
Ik weet het, ik ben er heeeeul vroeg bij.

Maar toch ga ik het vragen; ik wil met oud&nieuw naar een exclusief feest: een bal, gemaskerd bal, gala, extravagant, luxe, iets in die trant. Ik heb al wat rond gesnuffeld op internet, en wellicht komt dat omdat ik vroeg ben, maar ik kom weinig tegen.

Ervaringen/tips voor leuke feesten/locaties (in Nederland) zijn welkom?

Bedankt alvast ;)
Alle reacties Link kopieren
Ik ben ook benieuwd. Je ziet dit soort feesten vaak wel op tv, in het buitenland dus. Ik hoorde van een vriendin dat zij een paar maal naar een Sylvester feest is geweest, in het zuiden van NL/ Belgie en Duitsland worden deze georganiseerd, vaak in een hotel, waar je dan van te voren kaarten voor koopt en je dan de hele avond aan tafel doorbrengt, met andere mensen met verschillende soorten entertainment, een dansje waagt, nog wat eten haalt, wat babbelt en naar een show kijkt. Zij en haar man vonden dit erg leuk. Dit is eigenlijk het leukste dat ik ken, ik vroeg mij ook altijd af waar die leuke feesten nou zijn, misschien toch naar het buitenland?.
Alle reacties Link kopieren
https://www.locaties.nl/gala-locaties/
The Harbour Club of de Supperclub cruise vind ik wel passen.
Star² schreef:
27-08-2018 11:07
The Harbour Club of de Supperclub cruise vind ik wel passen.
Bedankt voor de tip. Ben je hier wel eens met oud&nieuw geweest?
Gisselle schreef:
27-08-2018 10:34
Ik ben ook benieuwd. Je ziet dit soort feesten vaak wel op tv, in het buitenland dus. Ik hoorde van een vriendin dat zij een paar maal naar een Sylvester feest is geweest, in het zuiden van NL/ Belgie en Duitsland worden deze georganiseerd, vaak in een hotel, waar je dan van te voren kaarten voor koopt en je dan de hele avond aan tafel doorbrengt, met andere mensen met verschillende soorten entertainment, een dansje waagt, nog wat eten haalt, wat babbelt en naar een show kijkt. Zij en haar man vonden dit erg leuk. Dit is eigenlijk het leukste dat ik ken, ik vroeg mij ook altijd af waar die leuke feesten nou zijn, misschien toch naar het buitenland?.
Je zou denken dat je dit ook wel in Nederland moet kunnen vinden, maar het is wat minder gebruikelijk. Als jij iets hebt gevonden hoor ik het graag!
Paradiso heeft ieder jaar een bal masque.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven