Yves rocher in de brievenbus

01-09-2018 00:15 30 berichten
Alle reacties Link kopieren
Goedenavond,

Ik heb een folder van yves rocher in de bus gehad. Ik vraag mij af of dat te vertrouwen is.
Ik heb geen ervaring met dingen bestellen via formulieren etc maar mijn oma wil graag wat bestellen hier.
Danku
Alle reacties Link kopieren
Ja hoor, is goed. Bestel er zelf ook wel.
ik geef mn bek ook maar een douw
Alle reacties Link kopieren
Zo ging dat vroeger bij wehkamp etc.
Yves Rocher is zeker betrouwbaar.
Alle reacties Link kopieren
Ik bestel sinds een paar maanden mijn gezichtsverzorging bij yves rocher. Echt een fijn bedrijf! Ze leveren binnen 2 dagen, nog nooit problemen mee gehad. De gratis producten die je erbij krijgt zijn ook fijn😇
Ferrero Rocher, ook fijn :)
Alle reacties Link kopieren
te lekker spul verkopen ze daar, ik moet er ver met mijn portemonnee vandaan blijven anders ben ik zo weer blut
Ik heb daar honderd jaar geleden als tiener wel eens dingen besteld omdat je er toen tig cadeautjes gratis bij kreeg. Toen hadden ze ook nog fysieke winkels maar volgens mij hebben ze die niet meer?
Zal eens kijken of ze dat heerlijke product wat ik als tiener zo fijn vond nog hebben.
Alle reacties Link kopieren
Ja hoor, ken ik al vanaf klein kind. Wist niet eens dat het nog bestond.
Grappig, die eau de toilette die ik honderd jaar geleden daar heb gekocht voor nog geen 15 gulden wordt nu verkocht voor minstens 70 euro door derden omdat het blijkbaar inmiddels een zeldzame geur is. Lijkt me sterk dat die na al die jaren nog zo lekker ruikt :rofl:
Alle reacties Link kopieren
TsumTsum schreef:
01-09-2018 01:32
Ik heb daar honderd jaar geleden als tiener wel eens dingen besteld omdat je er toen tig cadeautjes gratis bij kreeg. Toen hadden ze ook nog fysieke winkels maar volgens mij hebben ze die niet meer?
Zal eens kijken of ze dat heerlijke product wat ik als tiener zo fijn vond nog hebben.
In Groningen hebben ze een fysieke winkel, dus die hebben ze nog
Alle reacties Link kopieren
Marietje2018 schreef:
01-09-2018 02:04
In Groningen hebben ze een fysieke winkel, dus die hebben ze nog
Hu? Waar dan in Groningen?
Alle reacties Link kopieren
Marietje2018 schreef:
01-09-2018 02:04
In Groningen hebben ze een fysieke winkel, dus die hebben ze nog
In Zwolle ook.
Pipistrello schreef:
01-09-2018 00:57
Ferrero Rocher, ook fijn :)
Ik heb meteen trek :blob:
Alle reacties Link kopieren
lucky82 schreef:
01-09-2018 04:35
Hu? Waar dan in Groningen?
Herestraat 6

https://m.yves-rocher.nl/store/search

Er zijn er nog meer in Nederland.
duizel wijzigde dit bericht op 01-09-2018 07:43
Reden: Zinsbouw
5.01% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Utrecht heeft ook een winkel. Tegenover Baskin & Robbins. :biggrin:
“They slipped briskly into an intimacy from which they never recovered.” ― F. Scott Fitzgerald, This Side of Paradise
Alle reacties Link kopieren
Ik deed dat als tiener ook wel eens (lang geleden). Grappig dat dat nog steeds bestaat!
Alle reacties Link kopieren
Mijn moeder bestelde daar vroeger altijd :-D
Alle reacties Link kopieren
Ik heb als kind weleens een hele zak met mini lippenstiftjes gekregen. Dat was leuk!
Die testers gebruikte ik op mijn kennerkop. :proud:
Ja en?
Alle reacties Link kopieren
Ow grappig ken ik idd van vroeger! Mijn moeder bestelde er regelmatig en ik soms ook wel. Je kreeg er in mijn herinnering heel veel dingen gratis bij.

Is zeker te vertrouwen in ieder geval.
Liefhebben
is meer
lief
dan hebben
Alle reacties Link kopieren
Oh ja die mini lippenstiftjes. Wat was ik daar trots op, nog te jong voor echte maar deze kreeg ik van mijn moeder als ze daar besteld had.
Alle reacties Link kopieren
Ze hebben een winkel in de koopgoot in Rotterdam.
woelmuisje schreef:
01-09-2018 09:51
Ze hebben een winkel in de koopgoot in Rotterdam.
Echt waar? Dat is me nog nooit opgevallen. Zal de volgende keer eens beter opletten :)
Alle reacties Link kopieren
Ja hoor, bestaat al heel langen ze hebben goed spul. Toevallig laatst nog wat besteld en er een geinig klein bluetoothspeakertje en toilettas gratis bij gekregen :biggrin:
Yves Rocher is een zeer slecht werkgever, en al die claims van natuurlijk en dierproefvrij moet je ook met een korrel zout nemen.
Alles of ooit wel voor de helft van de prijs dus betaal nooit full price.

Voor de rest, als je bestelt krijg je producten. Ze hebben ook winkels, o.a. in Utrecht en Amsterdam.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven