Yves rocher in de brievenbus

01-09-2018 00:15 30 berichten
Alle reacties Link kopieren
Goedenavond,

Ik heb een folder van yves rocher in de bus gehad. Ik vraag mij af of dat te vertrouwen is.
Ik heb geen ervaring met dingen bestellen via formulieren etc maar mijn oma wil graag wat bestellen hier.
Danku
Alle reacties Link kopieren
Ja hoor, is goed. Bestel er zelf ook wel.
ik geef mn bek ook maar een douw
Alle reacties Link kopieren
Zo ging dat vroeger bij wehkamp etc.
Yves Rocher is zeker betrouwbaar.
Alle reacties Link kopieren
Ik bestel sinds een paar maanden mijn gezichtsverzorging bij yves rocher. Echt een fijn bedrijf! Ze leveren binnen 2 dagen, nog nooit problemen mee gehad. De gratis producten die je erbij krijgt zijn ook fijn😇
Ferrero Rocher, ook fijn :)
Alle reacties Link kopieren
te lekker spul verkopen ze daar, ik moet er ver met mijn portemonnee vandaan blijven anders ben ik zo weer blut
Ik heb daar honderd jaar geleden als tiener wel eens dingen besteld omdat je er toen tig cadeautjes gratis bij kreeg. Toen hadden ze ook nog fysieke winkels maar volgens mij hebben ze die niet meer?
Zal eens kijken of ze dat heerlijke product wat ik als tiener zo fijn vond nog hebben.
Alle reacties Link kopieren
Ja hoor, ken ik al vanaf klein kind. Wist niet eens dat het nog bestond.
Grappig, die eau de toilette die ik honderd jaar geleden daar heb gekocht voor nog geen 15 gulden wordt nu verkocht voor minstens 70 euro door derden omdat het blijkbaar inmiddels een zeldzame geur is. Lijkt me sterk dat die na al die jaren nog zo lekker ruikt :rofl:
Alle reacties Link kopieren
TsumTsum schreef:
01-09-2018 01:32
Ik heb daar honderd jaar geleden als tiener wel eens dingen besteld omdat je er toen tig cadeautjes gratis bij kreeg. Toen hadden ze ook nog fysieke winkels maar volgens mij hebben ze die niet meer?
Zal eens kijken of ze dat heerlijke product wat ik als tiener zo fijn vond nog hebben.
In Groningen hebben ze een fysieke winkel, dus die hebben ze nog