What do you think?

03-09-2018 11:35 83 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een paar dagen geleden dit korte verhaal geschreven en ik eigenlijk wel heel erg benieuwd wat jullie hiervan vinden:

Zara

Mijn hart huilt, de pijn neemt het over. Waarom doe je me dit aan? WAAROM? Zie je dan niet dat ik trouw ben? Ik kijk naar mezelf in de spiegel, mijn verwarde haar, opgezwollen ogen, tranen die over mijn wangen lopen. Ik schreeuw tegen de spiegel: Is dit wat je wil? Zie je dan niet dat ik bang voor je ben, dat ik bang ben dat je bij me weg gaat en dat je iemand vind die wel kan praten.. Heb je dan echt niet door hoeveel pijn je mij hiermee doet? Ik kan en wil het niet meer.. Waardoor vertrouw je mij niet meer? Waarom kun je mij niet gewoon mijn gang laten gaan? Ik wil niet meer gecontroleerd worden.. Ik wil me vrij voelen en van je houden maar op de manier kan en wil ik het niet meer..

Ik wil rust..

Ik heb tijd nodig om erover na te denken, om weer sterk te kunnen zijn. Niemand mag zien hoe ik mezelf echt voel.. maar IK WIL JE NIET KWIJT ondanks alles hou ik nog steeds van je maar ik weet niet meer hoe ik met je om moet gaan.. Alles wat ik zeg voelt verkeerd.. Ik trek dit niet meer..

Het is klaar..
Eh er mist wat context neem ik aan, en wie is Zara, de winkel?
Alle reacties Link kopieren
is dit het hele verhaal?
Alle reacties Link kopieren
Beetje erg kort...
Doe niet zo vreselijk hysterisch, is mijn gedachte hierbij.
strikjemetstippels schreef:
03-09-2018 11:43
Eh er mist wat context neem ik aan, en wie is Zara, de winkel?
Dat je dat nog moet vragen. :proud:
Maar ik neem aan dat het fictie is.
I think not.

Veel clichés. Vooral dat in de spiegel kijken.
https://vimeo.com/209718434
strikjemetstippels schreef:
03-09-2018 11:43
Eh er mist wat context neem ik aan, en wie is Zara, de winkel?

Geschreven in het pashokje voor de spiegel??

Voor een kort verhaal mis ik te veel. Als inleiding op een boek is het wel oké.
elf12 schreef:
03-09-2018 12:02
Geschreven in het pashokje voor de spiegel??

Voor een kort verhaal mis ik te veel. Als inleiding op een boek is het wel oké.
Ja je kunt met een beetje fantasie Zara als winkel zien. Dus inderdaad pashokje, constante updates per e-mail en app, de H&M is tegen over de Zara maar ze gaat dan toch de Zara in, etc.
Alle reacties Link kopieren
Te kort om de context te begrijpen. Daarbij wat leesteken-issues waar ik mij aan stoor, voornamelijk in de laatste alinea. Als preview voor een boek inderdaad prima, maar als losstaand verhaal is het te kort.
The eyes are useless when the mind is blind.
Alle reacties Link kopieren
Wat warrig ...
.....
Ik snap niet zoveel van je verhaal. Ben jij Sara en gaat dit over jezelf?
Alle reacties Link kopieren
strikjemetstippels schreef:
03-09-2018 11:43
Eh er mist wat context neem ik aan, en wie is Zara, de winkel?
Een fictief persoon gebasseerd op een echt bestaand persoon.
strikjemetstippels schreef:
03-09-2018 11:43
Eh er mist wat context neem ik aan, en wie is Zara, de winkel?
Sorry maar zo leest het ineens heel anders :rofl:

Ik mis ook een paar details inderdaad. Wie is wie bijvoorbeeld. Beetje achtergrond info.
Verder leest het wel lekker.
Ana_Isabel** schreef:
03-09-2018 12:13
Sorry maar zo leest het ineens heel anders :rofl:

Ik mis ook een paar details inderdaad. Wie is wie bijvoorbeeld. Beetje achtergrond info.
Verder leest het wel lekker.
Vind je? Ik heb het eerste stuk echt 3 keer moeten lezen om het een beetje te snappen.
strikjemetstippels schreef:
03-09-2018 11:43
Eh er mist wat context neem ik aan, en wie is Zara, de winkel?
Ik dacht wel dat het over de winkelketen ging...
Alle reacties Link kopieren
Hoog dramaqueengehalte.
Ik hou er niet van als de Caps Lock blijft hangen. Verder mist e.e.a. aan inhoud om het een (kort) verhaal te kunnen noemen. Leest eerder als een emotionele flard.
Alle reacties Link kopieren
Pathetisch.

Misschien wat minder drinken?
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
Het leest als een dagboekfragment. Van een twaalfjarige welteverstaan. Ik ken Facebookposts die interessanter zijn.
Maar wat wil je TO? Dit is toch veel te kort om als 'verhaal' door het leven te gaan?
Ga op een schrijfclubje.
Oifa schreef:
03-09-2018 12:15
Vind je? Ik heb het eerste stuk echt 3 keer moeten lezen om het een beetje te snappen.
Ik kon het wel volgen.
Tikkeltje hysterisch en niet mijn smaak om vanuit de ik - vorm te schrijven, paar schhoonheidsfouten, maar verder oké.
Alle reacties Link kopieren
Ik snap het niet, maar als dit is hoe jij je voelt, wens ik je veel sterkte. :hug:
En je kunt zonder hem/haar. Zo te lezen gaat het zelfs beter, als je voor jezelf kiest.

Als dit alleen een kort verhaal is:
Ik vind in de spiegel kijken naar je verhuilde gezicht nogal .. eh.. niets. Met echt verdriet ga je niet staan kijken hoe je eruit ziet, denk ik. Ik niet tenminste.
Later is nu
Dreamer schreef:
03-09-2018 12:24
Ik snap het niet, maar als dit is hoe jij je voelt, wens ik je veel sterkte. :hug:
En je kunt zonder hem/haar. Zo te lezen gaat het zelfs beter, als je voor jezelf kiest.

Als dit alleen een kort verhaal is:
Ik vind in de spiegel kijken naar je verhuilde gezicht nogal .. eh.. niets. Met echt verdriet ga je niet staan kijken hoe je eruit ziet, denk ik. Ik niet tenminste.
Na afloop wel. Tijdens is gek. Alsof je neutraal naar jezelf staat te kijken, terwijl je de ogen uit je kop jankt. Dat kan volgens mij niet eens.
nessemeisje schreef:
03-09-2018 12:16
Hoog dramaqueengehalte.
Ja dat vind ik ook, doen mensen dat zo? Voor de spiegel?

Als ik me rot voel vloek ik en schenk ik een glas alcohol in maar ieder voor zich natuurlijk. En ik heb waterproof mascara.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven