Leggings tijden gym

05-09-2018 20:56 33 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dus een klein vraagje, is het slim om op school een legging te dragen tijdens gym? (Zit in 4de btw) en onze school verbied het niet maar ik wil gwn weten of ht handig is😑
Alle reacties Link kopieren
nee
Ik zou het niet doen. Ze zitten zo strak dat iedereen geheid naar je kont gaat staren de hele gymles lang, ook de gymleraar. Ik zou dat niet fijn vinden.
Alle reacties Link kopieren
Waarom zou je dat willen? Hebben jullie een schooluniform voor gym?
kit_kat wijzigde dit bericht op 05-09-2018 21:08
45.65% gewijzigd
Fragolisa schreef:
05-09-2018 21:06
Ik zou het niet doen. Ze zitten zo strak dat iedereen geheid naar je kont gaat staren de hele gymles lang, ook de gymleraar. Ik zou dat niet fijn vinden.
Waarom zou een gymdocent dat doen?

Natuurlijk kan zo’n sportlegging met een normaal vallend shirt.
Je bent 16, geen 60. Je kunt nog dragen wat je wilt.
Alle reacties Link kopieren
Waarom niet? Ik zou er persoonlijk een wat langer shirt bij dragen dan maar dat moet je zelf weten.

Wat droeg je de afgelopen 3 jaar dan met gym?
Alle reacties Link kopieren
Dat draagt toch vrijwel iedereen?
Alle reacties Link kopieren
Kit_Kat schreef:
05-09-2018 21:07
Waarom zou je dat willen? Hebben jullie een schooluniform voor gym?
Een schooluniform voor gym? Dat heb ik hier nog nooit gezien.
Ligt eraan wat voor figuur je hebt...
Alle reacties Link kopieren
Fragolisa schreef:
05-09-2018 21:06
Ik zou het niet doen. Ze zitten zo strak dat iedereen geheid naar je kont gaat staren de hele gymles lang, ook de gymleraar. Ik zou dat niet fijn vinden.

Oh, moesten wij daarvoor van die elastieken volleybalbroekjes dragen? (Verplichte gymkledingvoorschriften). Ook nog duur, bij Willy Loos moesten we die kleding kopen. Broekje+schoolshirt.
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
Nemaìn’ schreef:
05-09-2018 21:07
Waarom zou een gymdocent dat doen?

Natuurlijk kan zo’n sportlegging met een normaal vallend shirt.
Ik had vroeger zelf zo'n gymleraar. Misschien is mijn beeld wat gekleurd en zijn de tijden veranderd.

In dat geval, een vraag aan TO: zijn er meer meisjes in je klas met een legging? Zo ja, gewoon doen als je je er goed in voelt.
Alle reacties Link kopieren
Op dansscholen als Lucia Marthas draagt bijna iedereen een zwarte legging, ook de jongens.
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
Alle reacties Link kopieren
Gymdocenten hadden vroeger inderdaad wel de naam dat ze iets teveel keken, iets te behulpzaam waren bij oefeningen in de rekken bij de meisjes (koppeltje duikelen) etc.
Wintertime16 schreef:
05-09-2018 21:21
Gymdocenten hadden vroeger inderdaad wel de naam dat ze iets teveel keken, iets te behulpzaam waren bij oefeningen in de rekken bij de meisjes (koppeltje duikelen) etc.
Herken ik totaal niet.
Alle reacties Link kopieren
Als je wilt weten of het handig is, probeer je het toch gewoon een keer uit? Dan merk je zelf wel of je het wat vindt.
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
Alle reacties Link kopieren
Tiana_76 schreef:
05-09-2018 21:25
Herken ik totaal niet.
Ik ook niet.
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
Alle reacties Link kopieren
Tiana_76 schreef:
05-09-2018 21:25
Herken ik totaal niet.
Ik wel. Daarom ben ik ook gaan spijbelen bij gym op de mavo.

Jaren later zag ik die *** weer. Hij was trainer bij de mini-volleybalmeisjes. Ik dacht echt WTF, hoe kunnen ze die vent daarop loslaten.
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
Wintertime16 schreef:
05-09-2018 21:21
Gymdocenten hadden vroeger inderdaad wel de naam dat ze iets teveel keken, iets te behulpzaam waren bij oefeningen in de rekken bij de meisjes (koppeltje duikelen) etc.
En vaak vooral verzonnen door pubermeisjes met een oogje op de gymdocent.

Het zijn gewoon professionals.
Alle reacties Link kopieren
Gatinmijnsok schreef:
05-09-2018 21:16
Een schooluniform voor gym? Dat heb ik hier nog nooit gezien.
Is op mijn Belgische middelbare school nog steeds verplicht. Iedereen loopt hier in hetzelfde shirt en short.
Dus had me er wel iets bij voor kunnen stellen als je geen zin hebt om je benen te scheren, om dan een legging onder je broek aan te doen.
Nemaìn’ schreef:
05-09-2018 21:35
En vaak vooral verzonnen door pubermeisjes met een oogje op de gymdocent.

Het zijn gewoon professionals.
Pardon?
Hij keek niet naar mij, maar naar mijn beste vriendin. En de hele klas had dat door. Scheen hij ook te doen in andere klassen.
Alle reacties Link kopieren
Wij moesten vroeger ook van die spannende lycra shortjes aan + schoolshortjes! Kan me nu niet inbeelden wat anders te dragen dan een (sport)legging - die kan je trouwens gewoon aan welke maat je ook hebt.
Alle reacties Link kopieren
Bij mijn dochter van 14 op school gymmen bijna alle meisjes in een sportlegging en t-shirt. Kan prima als he het mij vraagt. Ik draag het zelf ook als ik ga sporten.
Fragolisa schreef:
05-09-2018 21:38
Pardon?
Hij keek niet naar mij, maar naar mijn beste vriendin. En de hele klas had dat door. Scheen hij ook te doen in andere klassen.
Ik heb het toch over in het algemeen, niet over jouw vrij unieke ervaring.
Het overgrote deel van de (gym)docenten geilen niet op pubermeisjes.
Nemaìn’ schreef:
05-09-2018 21:44
Ik heb het toch over in het algemeen, niet over jouw vrij unieke ervaring.
Het overgrote deel van de (gym)docenten geilen niet op pubermeisjes.
Goed om te horen :flag:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven