Cadeauinspiratie gezocht

18-09-2018 09:04 12 berichten
Ben met enige spoed op zoek naar inspiratie voor een cadeau voor een huwelijksjubileum voor m'n schoonouders :)
We zouden met broer/zus een hotelovernachting en activiteit geven, maar schoonmoeder wil dit niet (ze gaan nooit samen weg). Dus besloten nu allemaal zelf een cadeau te geven.

Maar ik ben volstrekt inspiratieloos. Ze hebben niet echt hobby's, schoonvader werkt, -moeder niet. Beiden net over de 60. Gaan niet graag samen weg dus, en ik heb gewoon totaal geen idee waar ik ze blij mee ga maken.

Man zei, dan geven we gewoon een dinerbon. Maar ja, dat valt waarschijnlijk ook onder samen weg gaan ;-)
Budget tussen de 50-75 euro denk ik.

Ben benieuwd of iemand van jullie de gouden tip heeft ;-)
Alle reacties Link kopieren
Ik heb laatst bij mijn schoonouders een ontbijt laten bezorgen. Dit vonden zij erg leuk. Misschien is dat wat voor ze?
Alle reacties Link kopieren
Drinken ze? Een goede fles cognac of zo.
Een ontbijt aan huis gebracht en opgedekt?
Een mooie potplant?
Alle reacties Link kopieren
Je hebt van die grote snij/serveerplanken. Die kun je laten branden met teksten, bijv hun namen en trouwdatum. Leuk om te geven met héél veel lekkere hapjes misschien?
Alle reacties Link kopieren
grote voordeel van SCHOONOuders, is dat het niet jouw verantwoordelijkheid is. Ik ben vanaf begin duidelijk geweest tegen man: jouw familie = jouw verantwoordelijkheid.
Kortom: wat wil je man geven??
Ik vind het niet zo erg om de cadeaus te regelen maar voor mensen die zo weinig hobby's hebben vind ik het heel lastig.

Drinken doen ze niet meer nee. Schoonvader heeft medicijnen waar hij geen alcohol bij mag.

Snijplank met hapjes is leuk, grote plant ook. Ontbijt gaat 'm niet worden want we gaan vanaf 's morgens de hele dag weg met ze (geen idee waar naartoe, heel irritant :mrgreen: )
Alle reacties Link kopieren
abonnement op maandelijks een bosbloemen voor een half jaar. Abonnement op een leuk tijdschrift

Een mooie foto van jouw gezin in een lijstje

Is er verder iets aan vervanging toe in hun huis waar ze geen geld voor willen uitgeven?

Cadeaubon voor een weekendje klussen
I can't control the wind but I can adjust the sail
explore, dream & discover
Ze gaan dus wel graag weg, alleen niet met zijn tweeen (als je morgen met hun op pad bent). kun je dan niet met zijn allen iets doen? Nachtje weg met de familie bijv?
Een foto van ons gezin had ik ook al aan gedacht, maar kreeg vorige week te horen dat we de kleding een beetje moeten afstemmen want we gaan die dag ook nog foto's maken :)

Zo'n bloemenabonnement is ook een leuk idee!
Poging3 schreef:
18-09-2018 09:15
Ze gaan dus wel graag weg, alleen niet met zijn tweeen (als je morgen met hun op pad bent). kun je dan niet met zijn allen iets doen? Nachtje weg met de familie bijv?
Eigenlijk zijn we hier al heel verbaasd over, dat we een dag weg gaan. Dat doen we dus echt nooit. We zijn 10 jaar getrouwd en zijn 1x met ze naar de dierentuin geweest toen oudste kind klein was. Verder zijn ze vooral thuis, zeg maar..
Alle reacties Link kopieren
Dat ontbijt hoeft niet op de feestdag zelf hoor. Wij kregen een ontbijt voor ons huwelijk en daar hebben we weken later van genoten.
Alle reacties Link kopieren
Ik doe in zo'n geval zelf een mand lekkere dingen samenstellen: heb je qua kostprijs volledig zelf in de hand.

Wat hier bij schoonouders ook altijd bijzonder in de smaak valt is een gerookte Serranoham oid. op staander.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven