Plek om van laatste zonnestralen te genieten

18-09-2018 09:06 18 berichten
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen, vandaag speciaal vrij genomen om van de laatste zonnestralen te genieten. Wilde naar strand omgeving denhaag hoek van Holland maar daar is het bewolkt en winderig. Richting het zuiden is het warmer en mooier. Iemand tips voor plekje waar ik heen zou kunnen ongeveer max 40 min vanaf omgeving Rotterdam richting het zuiden dus. Wil alleen maar liggen in de zon en mijn boek uitlezen verder geen wensen. 😀 dank
Alle reacties Link kopieren
gewoon een terras, uit de wind, in de zon
Tip: niet nu een uur in de auto gaan zitten, nu schijnt de zon nl nog.
Lekker met dat boek naar buiten dus nu 😉, tuin, balkon, bankje in park etc.
Alle reacties Link kopieren
Ik ga zo naar de sauna.
Alle reacties Link kopieren
Lekker hoor! Wij gaan vandaag naar het strandje in Harderwijk. Hoop dat het zonnig wordt. Wil ook heel bewust nog genieten van de laatste warme dag!
Veel plezier!
Alle reacties Link kopieren
Schilders zijn hier bezig dus tuin is geen optie. Had me zo verheugd op dagje dom liggen op strandbedje. Maar anders maar terrasje ergens. Iedereen fijne dag geniet van het zonnetje!
Alle reacties Link kopieren
Is er geen park in de buurt?
Mocht je toch graag vandaag weg willen: strand: veel wind vandaag, overal. Mijn persoonlijke favoriet: zie pb
Alle reacties Link kopieren
Park of terras. Ik ga op mijn balkon zitten. Helaas kan ik niet zo goed tegen de zon.
Alle reacties Link kopieren
Ergens een stadsstrand zoeken, of een boottocht maken?
Alle reacties Link kopieren
Ja zat ook al te denken aan zandstrand. @laverneb heb geen pb ontvangen.
Kun je mij even pb en cilly, hij komt niet door
Alle reacties Link kopieren
Lekker aan een meer ergens in de buurt? Ik strek me zometeen heerlijk in de tuin met een boek en doe helemaal niks vandaag! Wat boffen we toch met dit weer.
Ik zat gisteren bij Bloemendaal in een strandtent: geen last gehad van de wind hoor. Dus gewoon gaan en een beschut plekje zoeken?
Dakterras. In Rotterdam heeft de oude Tropiquana er een?
Aan zee waait het nu heel hard. Zon is er af en toe, dat is wel lekker. Maar rustig zitten in het zonnetje is er nu niet bij: vest aan, vest uit..
Alle reacties Link kopieren
Zit inmiddels op terras in het zonnetje toch eigenwijs geweest en eerst naar strand gegaan. Na uurtje gezandstraald te zijn en de zon totaal verdween, het toch maar opgegeven, nu in woonplaats op terras. Heerlijk zo
cilly2 schreef:
18-09-2018 14:22
Zit inmiddels op terras in het zonnetje toch eigenwijs geweest en eerst naar strand gegaan. Na uurtje gezandstraald te zijn en de zon totaal verdween, het toch maar opgegeven, nu in woonplaats op terras. Heerlijk zo
Wat noorderlijker richting Noord Holland is de zon er nu volop. Wel ontzettend harde wind. De koffie waait uit mijn kopje. Het is niet koud, gelukkig.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven