Ben ik gek, of Kiki?

19-09-2018 08:51 21 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dat vraag ik me nu juist van jou af! Jij ziet me geloof ik alleen als kut. Je kunt toch op z’n minst even vragen hoe het met me gaat in plaats van me meteen bij mijn tieten te grijpen.’
Even los van de literaire kwaliteiten van de schrijver van het Kiki-epos: deze Kiki denkt dat een kut tieten heeft. Nu ben ik net over de schok heen dat de clitoris zich goeddeels inwendig bevindt, moet ik deze wetenschap weer verwerken. Maar toch even ter verificatie: heeft Kiki gelijk?
Like a great eternal Klansman
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)
Foutje
Alle reacties Link kopieren
Ik dacht altijd dat een kut peren had :huh:
Alle reacties Link kopieren
Pffffffff.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
Doet me denken aan het raadsel: Hoe heet het vlees rond de kut?







De vrouw.

Geintje, natuurlijk :)
Alle reacties Link kopieren
max27 schreef:
19-09-2018 09:01
Doet me denken aan het raadsel: Hoe heet het vlees rond de kut?







De vrouw.

Geintje, natuurlijk :)
Hi-la-risch :frusty:
Like a great eternal Klansman
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)
Die man heeft gewoon geen richtingsgevoel. Verstoorde grove motoriek. Ik denk aan een hersentumor, maar volgens mij mogen diagnoses niet.
Alle reacties Link kopieren
strikjemetstippels schreef:
19-09-2018 09:03
Die man heeft gewoon geen richtingsgevoel. Verstoorde grove motoriek. Ik denk aan een hersentumor, maar volgens mij mogen diagnoses niet.
Dat is wel een interessante: mogen diagnoses van fictieve personages ook niet?
Like a great eternal Klansman
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)
Och, zoveel mannen beginnen bij de tieten om uiteindelijk bij de kut uit te komen.

Wat een vreselijk slecht verhaal is die Kiki. Maar voor mij een enorme click-bait, ik klik er toch steeds weer op. Clit-bate.
max27 schreef:
19-09-2018 09:01
Doet me denken aan het raadsel: Hoe heet het vlees rond de kut?







De vrouw.

Geintje, natuurlijk :)
Wow, je zou hier meer mee moeten doen.
Alle reacties Link kopieren
Een kut op pootjes ( ook wel : een wandelende kut ) heeft inderdaad ook tieten.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Boheme schreef:
19-09-2018 09:10
Wow, je zou hier meer mee moeten doen.


Ja met 80 tegen een pilaar rijden bijvoorbeeld :-*
Alle reacties Link kopieren
Heb ik iets gemist? Wie is Kiki?
Een kut heeft geen tieten.

Die zin: naar DE grote stad Amsterdam... Elke keer voel ik zoveel irritatie over die zin. Ik weet niet precies waarom, of sommige mensen uitleg nodig hebben omdat ze niet weten dat Amsterdam en een stad is en groot ofzo.
Alle reacties Link kopieren
Annelleke schreef:
19-09-2018 09:18
Heb ik iets gemist? Wie is Kiki?
Ehhhm, ja, je hebt iets gemist. Kiki is bij ons allen bekend vanuit de rechter kolom hier op het forum, waar allerlei zeer lezenswaardige artikelen over diverse onderwerpen door de redactie worden aanbevolen.

<<sarcasmemodus uit>>
Nitflex schreef:
19-09-2018 09:06
Och, zoveel mannen beginnen bij de tieten om uiteindelijk bij de kut uit te komen.

Wat een vreselijk slecht verhaal is die Kiki. Maar voor mij een enorme click-bait, ik klik er toch steeds weer op. Clit-bate.
Herkenbaar. Vind het zo een achterlijk verhaal en slecht geschreven. Maar dat opvreten trekt dan op de een of andere manier. Heel suf.
Alle reacties Link kopieren
GlitterCupcake schreef:
19-09-2018 09:13
Ja met 80 tegen een pilaar rijden bijvoorbeeld :-*

Doe eens normaal.
Alle reacties Link kopieren
toe zeg, jij bent toch een man?
je krijgt alleen toegang tot de kut via de tieten hoor!
voooooorspel heet dat
duh
Kiki is abuis. Dat weet ik, omdat de oproep voor het uitstrijkje en de oproep voor het borstkankeronderzoek in een verschillende envelop komen. Als een kut tieten zou hebben, kon dat in een moeite door en dat zou goedkoper zijn.

Overigens is bij mij alles verschrompeld door het lezen van de titels van Kiki’s stukjes. (Verder dan de titels ben ik nog niet gekomen, dus misschien is het een aangrijpend egodocument met clickbait erboven. Je weet het niet.)
Alle reacties Link kopieren
Irma3110 schreef:
19-09-2018 09:24
Ehhhm, ja, je hebt iets gemist. Kiki is bij ons allen bekend vanuit de rechter kolom hier op het forum, waar allerlei zeer lezenswaardige artikelen over diverse onderwerpen door de redactie worden aanbevolen.

<<sarcasmemodus uit>>
Ah vandaar. Op mobiel is er geen rechterkolom.

Blij dat ik het gemist heb.
Annelleke schreef:
19-09-2018 10:15
Ah vandaar. Op mobiel is er geen rechterkolom.

Blij dat ik het gemist heb.
Op mobiel zitten die artikelen onder de pijlers.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven