Help!!! Veroordeeld tot moord!

19-09-2018 19:32 28 berichten
Nou weten we dat je alleen mag bloggen bij Viva als je gezakt bent voor toelating tot de Pabo. Maar deze is wel heel bar:

Bizar: schrijfster how to murder your husband veroordeeld tot moord op haar eigen man.

Bizar inderdaad. Veroordeeld TOT moord? Weten ze echt het verschil niet tussen tot en voor? Of is dit hip, net als de vayjayjay (of zoiets)?

Het wachten is op het eerste officiële blog over “Me vriend zn erexy”.
Ja, en je vraagt je af waarvoor ze tot moord veroordeeld is.
Alle reacties Link kopieren
En dan ook nog "letterlijk" verkeerd gebruiken, tot twee keer toe! :-[
Alle reacties Link kopieren
Helemaal niet bizar eerder klassiek: http://bibliofilos.blogspot.com/2007/05 ... jvers.html
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Even Googelen leert bovendien dat de schrijfster helemaal nog niet veroordeeld is, maar dat haar proces nog moet beginnen...
In het stukje staan ook een paar fraaie:

… besteed ik veel tijd aan het denken over moord en, als logisch bijgevolg, de politieprocedure. (bijgevolg betekent dus).

Voor degene dichtbij mij... die dit nieuws via de telefoon hadden vernomen: je hebt gelijk.
(Voor degenen dicht bij mij...: jullie hebben gelijk.)
Alle reacties Link kopieren
Oh, dat is misschien wel leuk : verhaspel een Leesook-titel door andere vervoegingen, voorzetsels of bijwoorden, als de Viva dat zelf nog niet heeft gedaan !

Kiki #27: ‘Het voelt heel getrouwd en tegelijkertijd ook heerlijk opwindend’
nounou
Zanahoria schreef:
19-09-2018 19:38
En dan ook nog "letterlijk" verkeerd gebruiken, tot twee keer toe! :-[
:-D
Goed verhaal, lekker kort dom.
Alle reacties Link kopieren
Maar stel.. het kan toch best dat ze veroordeelt word tot het vermoorden van haar man? Ik bedoel maar, rechters uitspraken gelden niet en criminelen krijgen minder straf omdat hun vrouw zwanger is. Ik zou er echt niet meer van opkijken eigenlijk.
Alle reacties Link kopieren
Knap staaltje riooljournalistiek.
Alle reacties Link kopieren
Ze is veroordeeld tot het moorden van haar man. Dus haar straf is dat ze haar man moet vermoorden? :P
nina1966 schreef:
19-09-2018 20:27
Maar stel.. het kan toch best dat ze veroordeelt word tot het vermoorden van haar man? Ik bedoel maar, rechters uitspraken gelden niet en criminelen krijgen minder straf omdat hun vrouw zwanger is. Ik zou er echt niet meer van opkijken eigenlijk.
Daarom klikte ik ook. Ik was benieuwd wat voor bizarre taakstraf dit was.
zazamaenade schreef:
19-09-2018 20:06
Oh, dat is misschien wel leuk : verhaspel een Leesook-titel door andere vervoegingen, voorzetsels of bijwoorden, als de Viva dat zelf nog niet heeft gedaan !

Kiki #27: ‘Het voelt heel getrouwd en tegelijkertijd ook heerlijk opwindend’
Het voelt heel vertrouwd en vergelijkertijd ook heerlijk doorwindend.
stroman schreef:
19-09-2018 20:35
...vergelijkertijd...
Wat een prachtig woord! :flirting:
Mag ik die hebben?
Lenteui schreef:
19-09-2018 20:43
Wat een prachtig woord! :flirting:
Mag ik die hebben?
Voorzelfsprekend! :)
Alle reacties Link kopieren
stroman schreef:
19-09-2018 20:35
Het voelt heel vertrouwd en vergelijkertijd ook heerlijk doorwindend.

O jee, wapperen met de dekens dan maar :whip:
Zó vertrouwd is voorlopig nou ook weer niet de bedoeling O_o
nounou
stroman schreef:
19-09-2018 20:45
Voorzelfsprekend! :)
Vriendelijk bedankt
anoniem_375127 wijzigde dit bericht op 19-09-2018 21:32
Reden: flauw/minder flauw
3.77% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
afgelopen juni geleden
Nog zo'n pareltje...

Echt, tenenkrommend slecht dit.
Dulcissime, totam tibi sibdo me...
Het is trouwens wel echt mega-romantisch hoor, zo'n moord.

‘Als schrijfster van romantische boeken besteed ik veel tijd aan het denken over moord en, als logisch bijgevolg, de politieprocedure. Immers, de moord op je man moet wel bevrijdend zijn, je wilt vervolgens niet je tijd doorbrengen in de gevangenis.’
Dat moet natuurlijk zijn: Immers, de moord op je man moet wel bevrijdend zijn, mits je je tijd wilt doorbrengen in de gevangenis.
Alle reacties Link kopieren
'Ook is de kans groot dat je seksleven eraan moet geloven, zo blijkt uit recent onderzoek. In veel gevallen niet in positieve zin…'
:nut:

Maar in sommige gevallen moet je seksleven er wél in positieve zin aan/in geloven, dus ... :blond:
zazamaenade wijzigde dit bericht op 19-09-2018 21:43
1.24% gewijzigd
nounou
Alle reacties Link kopieren
Afbeelding
Ik vind hier dingen van.
Alle reacties Link kopieren
(weekend Barcelona)
'Het Spaanse likeurmerk Licor 43 komt met een limited edition original fles: Made of Spain.'
nounou
Lenteui schreef:
19-09-2018 20:52
Vriendelijk bedankt
O, ik vond vriendelelijk wel leuk. :)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven