Facebook gebruikers

25-09-2018 16:12 23 berichten
Beste mensen van viva forum

Ik wil even iets vragen, hoe zet je foto op facebook zonder dat een andere reageren

Ik wil paar nieuwe foto's zetten op foto's maar ik wil geen reacties van andere

Hoe kan ik die reacties uitschakelen?

Ik wil wel dat iedereen de foto's ziet die ik plaats maar niet kan reageren als comment


Ik hoor nog van jullie
Alle reacties Link kopieren
Wat is dan het nut van Facebook, als mensen niet mogen reageren? Je 'vrienden' zijn alleen goed genoeg om te kijken?
Those who don’t believe in magic will never find it
Alle reacties Link kopieren
Niet.
¡Apagando las luces!
Alle reacties Link kopieren
Waarom wil je dat?
Alle reacties Link kopieren
Kan je beter een instagram aanmaken en daar de reacties uitschakelen.
¡Apagando las luces!
Alle reacties Link kopieren
En waarom wil je die foto's dan laten zien?
Dat zou ik hier op het forum ook wel willen, dat ik gewoon maar wat roep en dat er dan niemand kan reageren. Dan heb ik mooi het laatste woord.
Alle reacties Link kopieren
SombraOnline schreef:
25-09-2018 16:44
Kan je beter een instagram aanmaken en daar de reacties uitschakelen.

Ja dit!

Volgens mij kun je op FB alleen kiezen tussen vrienden of niet-vrienden.

Alle reacties Link kopieren
Waarom wil je eigenlijk foto's plaatsen zonder daar een reactie of like op te willen krijgen?

Het kan trouwens wel als je een groep aanmaakt. Maar dan moet je wel groepsleden hebben en zo, anders ziet niemand je foto's.
Alle reacties Link kopieren
Ik blijf het raar vinden.
Stel je gaat naar de Hema en laat foto’s afdrukken en laat ze aan bekenden zien en ze mogen niks zeggen. Wat is het dan het nut van de foto’s laten zien?
dolfje schreef:
25-09-2018 18:14
Ik blijf het raar vinden.
Stel je gaat naar de Hema en laat foto’s afdrukken en laat ze aan bekenden zien en ze mogen niks zeggen. Wat is het dan het nut van de foto’s laten zien?
Misschien wil TO graag een Punt maken, iets met zielige dieren of zo. Om de mensen aan het Denken te zetten.
Volgens mij kan het wel, maar dan stel je in bij privacy dat niemand kan reageren. Maar dat geldt dan voor alles en niet voor 1 foto. Dit was vorig jaar tenminste zo, ben al een poosje facebook-vrij :-D (ja dat vind ik nodig om blij te vermelden, niet vanwege praivusie maar omdat het teveel van mn tijd opslokte)
Alle reacties Link kopieren
Lady*Voldemort schreef:
25-09-2018 18:17
Misschien wil TO graag een Punt maken, iets met zielige dieren of zo. Om de mensen aan het Denken te zetten.
Oh ja leuk ;-D
Moezy jij begrijpt mij, want ik wil geen reacties op mijn foto's

hoe moet je bij privacy instelling zorgen dat niemand kan reageren?
Alle reacties Link kopieren
tertekan schreef:
01-10-2018 18:47
Moezy jij begrijpt mij, want ik wil geen reacties op mijn foto's

hoe moet je bij privacy instelling zorgen dat niemand kan reageren?
Maar waarom zou je ze dan plaatsen als je geen reacties wilt? Wat is de reden daar dan van?
Alle reacties Link kopieren
Verwijder je Facebook gewoon, net zo makkelijk.
¡Apagando las luces!
hey dolfje de reden is omdat ik erg ben ingesteld op mijn privacy

niet iedereen hoeft te weten wie op mijn foto's heeft gereageerd, of ze hebben gelikt.

Ik heb wel gezien bij sommige mensen dat ze wel hun foto's zetten maar dat mensen niet op kunnen reageren, alleen ik weet niet hoe dat moet en ik zou graag daardoor geholpen willen.

Weet iemand hoe? laat mij dan weten
Alle reacties Link kopieren
Ik zou ze er gewoon niet opzetten dan.
sorry spelfout ik bedoel geliked
Alle reacties Link kopieren
tertekan schreef:
17-10-2018 18:40
hey dolfje de reden is omdat ik erg ben ingesteld op mijn privacy
Dan niks op Facebook zetten. Je foto's zijn dan openbaar, ze staan dan voor altijd op internet. Ook als je je status op prive hebt staan. Print de foto's uit en laat ze fysiek aan mensen zien en vraag om niet te reageren..wat dan wel gek is.
tertekan schreef:
17-10-2018 18:40
hey dolfje de reden is omdat ik erg ben ingesteld op mijn privacy

niet iedereen hoeft te weten wie op mijn foto's heeft gereageerd, of ze hebben gelikt.

Ik heb wel gezien bij sommige mensen dat ze wel hun foto's zetten maar dat mensen niet op kunnen reageren, alleen ik weet niet hoe dat moet en ik zou graag daardoor geholpen willen.

Weet iemand hoe? laat mij dan weten
Ik zou degene die aan foto’s likt ook niet echt in het openbaar willen hebben. Maar als je zo gesteld bent op je privacy zet je natuurlijk geen foto’s online.
App ze dan naar diegene die wel mogen reageren.
tertekan schreef:
17-10-2018 18:40
Ik heb wel gezien bij sommige mensen dat ze wel hun foto's zetten maar dat mensen niet op kunnen reageren, alleen ik weet niet hoe dat moet en ik zou graag daardoor geholpen willen.
.
Volgens mij kan dit niet wat jij wil. De reden dat je dit ervaart bij anderen is waarschijnlijk omdat je geen vrienden met degene bent die de foto heeft geplaatst.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven