Topics worden niet ''opgeslagen''

06-10-2018 13:50 14 berichten
Alle reacties Link kopieren
Sinds een paar dagen komen er geen topics meer in m'n favorieten terwijl ik ze wel aanduid als favoriet en dat dingetje gewoon roze wordt. Topics waarin ik gereageerd heb komen ook niet meer onder Gereageerd te staan.

Ik heb net bijvoorbeeld ook in een topic gereageerd en die kwam ook niet onder ''gereageerd'' te staan, meerdere mensen die daar last van hebben?
Alle reacties Link kopieren
Ik op firefox heb er geen last van.
In de wereld van vandaag lopen de domkoppen over van zelfverzekerdheid, terwijl de slimmeriken een en al twijfel zijn. B. Russell
Alle reacties Link kopieren
Ik heb er ook geen last van met explorer.
Find people who will make you better (M. Obama)
Alle reacties Link kopieren
Dat roze wordende gevalletje (wat is het eigenlijk, een poging tot een strik ?) rechts in het rijtje slaat het op naar 'bookmarks', niet naar favorieten.
'Favorieten' maak je door de ster naast de topictitel aan te klikken.
Die doet het bij mij ook niet altijd, trouwens. Schijnt een bug te zijn.
Als ik reageer komt het wel in het rijtje te staan (chrome op pc) maar eenmaal verwijderd uit het rijtje komen ze niet meer terug. Schijnt ook een bug te zijn :roll:
Misschien heb jij de allernieuwste bug gevonden ?
Heb je het al gemeld ?
nounou
Zazamaenade schreef:
06-10-2018 14:49
Dat roze wordende gevalletje (wat is het eigenlijk, een poging tot een strik ?) rechts in het rijtje slaat het op naar 'bookmarks', niet naar favorieten.
'Favorieten' maak je door de ster naast de topictitel aan te klikken.
Die doet het bij mij ook niet altijd, trouwens. Schijnt een bug te zijn.
Als ik reageer komt het wel in het rijtje te staan (chrome op pc) maar eenmaal verwijderd uit het rijtje komen ze niet meer terug. Schijnt ook een bug te zijn :roll:
Misschien heb jij de allernieuwste bug gevonden ?
Heb je het al gemeld ?
Het laatste eindje van een lintje (waarmee je in een boek de bladzijde bijhoudt).
Of zo'n paperclip met logo.
Alle reacties Link kopieren
Fragolisa schreef:
06-10-2018 14:54
Het laatste eindje van een lintje (waarmee je in een boek de bladzijde bijhoudt).
Of zo'n paperclip met logo.

Oh ja, natuurlijk, een bookmark, het woord zegt het al. Domdomdom van me :lol:
nounou
Alle reacties Link kopieren
Zazamaenade schreef:
06-10-2018 14:49
Dat roze wordende gevalletje (wat is het eigenlijk, een poging tot een strik ?) rechts in het rijtje slaat het op naar 'bookmarks', niet naar favorieten.
'Favorieten' maak je door de ster naast de topictitel aan te klikken.
Die doet het bij mij ook niet altijd, trouwens. Schijnt een bug te zijn.
Als ik reageer komt het wel in het rijtje te staan (chrome op pc) maar eenmaal verwijderd uit het rijtje komen ze niet meer terug. Schijnt ook een bug te zijn :roll:
Misschien heb jij de allernieuwste bug gevonden ?
Heb je het al gemeld ?
Ik heb het gemeld in het bugtopic, maar in hoeverre ze daar naar kijken weet ik niet, er is nog niet op gereageerd
Dat van die tekentjes wist ik, maar werk niet meer bij mij. Eerst wel
Alle reacties Link kopieren
Omdat ik het aangegeven heb en er niks mee wordt gedaan nogmaals de vraag; hebben meerdere mensen hier last van?
Alle reacties Link kopieren
Heb je al geprobeerd om al je cookies voor Viva te wissen en opnieuw te accepteren ?
Dat is een suggestie die door de nerds onder ons weleens gedaan wordt om rare bugs op te lossen.
Laatst werkte het ook voor iemand die opeens geen plaatjes meer kon zien.
Wie weet ook voor jouw 'kwaal' :)
nounou
Alle reacties Link kopieren
Zazamaenade schreef:
17-10-2018 13:13
Heb je al geprobeerd om al je cookies voor Viva te wissen en opnieuw te accepteren ?
Dat is een suggestie die door de nerds onder ons weleens gedaan wordt om rare bugs op te lossen.
Laatst werkte het ook voor iemand die opeens geen plaatjes meer kon zien.
Wie weet ook voor jouw 'kwaal' :)
Ik zal het proberen!
Alle reacties Link kopieren
Zazamaenade schreef:
17-10-2018 13:13
Heb je al geprobeerd om al je cookies voor Viva te wissen en opnieuw te accepteren ?
Dat is een suggestie die door de nerds onder ons weleens gedaan wordt om rare bugs op te lossen.
Laatst werkte het ook voor iemand die opeens geen plaatjes meer kon zien.
Wie weet ook voor jouw 'kwaal' :)
Helaas, het werkt niet.
Heb net op een topic gereageerd, maar hij komt niet in het rijtje ´gereageerd´ te staan
Alle reacties Link kopieren
inkepinkje schreef:
06-10-2018 14:25
Ik op firefox heb er geen last van.
Zie je met firefox plaatjes en avatars?
...
Alle reacties Link kopieren
Michella_1991 schreef:
18-10-2018 11:59
Helaas, het werkt niet.
Heb net op een topic gereageerd, maar hij komt niet in het rijtje ´gereageerd´ te staan

Vaag hoor, dat dit niet meer werkt.
Je zou het in het mod-topic kunnen melden, daar wordt nog wél gelezen door de mods (maar ook veel gewist als 'off-topic' :calimero: )
nounou
Alle reacties Link kopieren
Zazamaenade schreef:
18-10-2018 12:04
Vaag hoor, dat dit niet meer werkt.
Je zou het in het mod-topic kunnen melden, daar wordt nog wél gelezen door de mods (maar ook veel gewist als 'off-topic' :calimero: )
Goed idee!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven