Privebericht sturen

12-10-2018 16:15 15 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi,

Ik heb van de week iemand van het forum een privebericht gestuurd. Ik zie het bericht wel in postvak uit staan maar niet in verzonden. Wat doe ik verkeerd?
Alle reacties Link kopieren
Niks, is een bug.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
Wat is een bug?
Alle reacties Link kopieren
Google stuk?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
Heb net gegoogled. Heb het gezien :facepalm:
Het PB-systeem op dit forum functioneert niet zo goed. De ontvanger krijgt geen melding dat er een nieuw bericht is dus dat kun je het beste zelf even kenbaar maken ergens in een topic waar diegene meeleest.
Alle reacties Link kopieren
roosje1976 schreef:
12-10-2018 16:20
Wat is een bug?
Een bijtend beest in bed.
Alle reacties Link kopieren
Dat had ik al gedaan maar kreeg daar geen reactie op. Of hij/zij heeft dat niet gezien
Alle reacties Link kopieren
roosje1976 schreef:
12-10-2018 16:24
Heb net gegoogled. Heb het gezien :facepalm:
:thumbsup:
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
roosje1976 schreef:
12-10-2018 16:27
Dat had ik al gedaan maar kreeg daar geen reactie op. Of hij/zij heeft dat niet gezien

Meer kun je helaas niet doen.
Alle reacties Link kopieren
Maar dan vraag ik me nog af of het bericht wel verzonden is. Ook omdat het niet in verzonden berichten staat. Wel in postvak uit.
Alle reacties Link kopieren
Zet het bericht hier even, dan sturen wij het wel door! :)
Alle reacties Link kopieren
:proud:
roosje1976 schreef:
12-10-2018 16:30
Maar dan vraag ik me nog af of het bericht wel verzonden is. Ook omdat het niet in verzonden berichten staat. Wel in postvak uit.

Dat hoort zo. Het bericht gaat pas naar Verzonden berichten als de ontvanger het heeft gelezen. Maar dan moet diegene dus wel weten dat hij/zij een bericht heeft.
Alle reacties Link kopieren
roosje1976 schreef:
12-10-2018 16:30
Maar dan vraag ik me nog af of het bericht wel verzonden is. Ook omdat het niet in verzonden berichten staat. Wel in postvak uit.

Pas als de geadresseerde het bericht leest komt het bij je verzonden berichten.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven