"Welkom thuis"-slingers en andere ideeën

19-10-2018 17:42 26 berichten
Mijn nichtje en vriend komen maandagnacht terug van een lange reis. Ik heb de sleutel van hun huis voor de planten en de post etc. Bedacht me net dat het misschien leuk is om een slinger op te hangen met "Welkom thuis", maar waar kan ik dat vinden?

Ik wil er geen feesttent van maken, maar misschien iets lekkers op tafel/koelkast, wat bloemen (welke bloemen blijven het langst mooi?) en dus die slinger.

Mijn nichtje is nl altijd erg attent voor iedereen dus hoop ik dat iemand leuke ideeën heeft die haar even blij maken.
Alle reacties Link kopieren
Ik zou blij worden van lekker brood, wat beleg, eieren, wat drinken. Dus dat ze niet meteen boodschappen hoeven doen die ochtend.

Verder lief idee!! :heart:
Bij de hema oid zo'n slinger waar je met krijt zelf iets op kunt schrijven. Bloemen een dag van te voren neerzetten en zelfs die van de supermarkt beloven 7 dagen goed te blijven. En idd iets in de koelkast zodat ze kunnen ontbijten. Of als ze in de stad wonen een bon van het dichtstbijzijnde ontbijttentje.
https://www.hema.nl/vrije-tijd-kantoor/ ... 00036.html

Krijt kun je weg poetsen dus hebben ze later ook nog zelf wat aan.
anoniem_370152 wijzigde dit bericht op 19-10-2018 17:52
25.76% gewijzigd
Als je een feestwinkel in de buurt hebt:
http://www.liroz.nl/hulde-schild-welkom-thuis.html
Alle reacties Link kopieren
Je kan ook op 11 a4'tjes de letters W E L K O M T H U I S tekenen en aan een koordje hangen. Zo gedaan.
Het mooiste wat we kunnen ervaren, is het mysterie. Het is de bron van alle ware kunst en wetenschap. Einstein ♡
Gewoon wat lekkers in de koelkast: vers geperste jus, kaas, eieren, vleeswaren, aardbeien, afbakbroodjes. Bloemetje op tafel.
Wat een super leuke ideeën! Heb er al helemaal zin in :-D

Had morgen en overmorgen al gereserveerd voor het op orde maken van het huis, en kan ik gelijk gericht boodschappen doen. Alle verdere ideeën zijn nog welkom!

(Helaas hier geen feestwinkel trouwens, wel dr standaard ketens)
gyda schreef:
19-10-2018 17:52
Je kan ook op 11 a4'tjes de letters W E L K O M T H U I S tekenen en aan een koordje hangen. Zo gedaan.
Dat is wel een goede voor als ik toevallig alles uitverkocht is!
Als ze van een borrel houden een flesje bubbels! En een kaartje. Verder niet teveel versiering die ze op moeten ruimen. Als je ergens geen zin hebt bij thuiskomst....
Alle reacties Link kopieren
Weet niet hoe laat maandagnacht is, maar als ik thuiskom na een lange reis, glaasje wijn en zak chips ook lekker. Of een ontbijtbroodje extra zodat ze zovast aan het ontbijt kunnen beginnen. Ik was altijd behoorlijk gammel bij thuiskomst.
Een slinger zou ik zo voorbij lopen
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
zijn ze echt lang weggeweest? Voor 3 weken vakantie zou ik het overdreven vinden.
Cafetière schreef:
19-10-2018 18:05
Als ze van een borrel houden een flesje bubbels! En een kaartje.
Verder niet teveel versiering die ze op moeten ruimen. Als je ergens geen zin hebt bij thuiskomst....
Dit!
Alle reacties Link kopieren
Denk bij de boodschappen ook even aan koffie/thee!

Verder: ik zou brood, beschuit, yoghurt, sap, fruit, beleg, muesli, melk, eieren en dus koffie/thee regelen. En misschien iets van ontbijtkoek. Op die manier hoeven ze pas rond de lunch (of nog later) aan boodschappen te denken.
Koffie en thee is toch gewoon iets wat iedereen op voorraad in huis heeft? Net als houdbare dingen als muesli en beschuit indien men dat soort dingen eet. Mogelijk wel melk en yoghurt in dat geval.
Alle reacties Link kopieren
Ik zou een ontbijtje laten bezorgen. Ik neem aan dat ze dinsdag zelf weer boodschappen kunnen doen.
Alle reacties Link kopieren
Een bos bloemen op tafel en een bakje eten in de koelkast zodat ze de dag erna zelf niet hoeven koken.

Leuk dat je dit doet.
Bedankt voor alle reacties! Ze zijn een aantal maanden weggeweest.

Zojuist de hema-slingers aangeschaft. Super leuk! Maandag haal ik bloemen en wat verse dingen.

En voor de mensen die zich zorgen maken: ik had al gezegd dat het geen feesttent zou worden :)
Alle reacties Link kopieren
Lief van je!
lucky82 schreef:
19-10-2018 18:39
Lief van je!
Dankjewel :)!
Alle reacties Link kopieren
Heel leuk!!
Als het nou koud is zondag, lekker de verwarming aanzetten!
"Even if I knew that tomorrow the world would go to pieces, I would still plant my apple tree."
Alle reacties Link kopieren
Lekker schoon bed opmaken
"Even if I knew that tomorrow the world would go to pieces, I would still plant my apple tree."
Mijn buurvrouw had een keer een kaartje en chocolade klaargelegd. Vond ik geweldig!
Bed is al een tijdje ontkleed. Ze gaan zeker slapen in een versgewassen beddengoed :flirting:
Tamago schreef:
19-10-2018 19:02
Mijn buurvrouw had een keer een kaartje en chocolade klaargelegd. Vond ik geweldig!
Zo lief, hè! Kleine gebaren die zo binnenkomen :). Ik ga zeker een kaartje neerleggen. Zij hebben mij nl een kaartje gestuurd tijdens hun reis.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven