Bar Too Much *221*

23-10-2018 17:38 284 berichten
Afbeelding
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen.

Broek, gefeleiciteerd met je moedertje.
De zachte krachten zullen zeker winnen.
H. Roland Holst
Alle reacties Link kopieren
jooppie schreef:
30-10-2018 07:32
Getver wat vind ik dat Halloween toch stom, snap niet dat zoveel mensen dat zo geweldig vinden (6)
Ha, daar hebben we ons zonnetje in huis. :biggrin:

:lips:
De zachte krachten zullen zeker winnen.
H. Roland Holst
Goedemorgen dames. Heerlijk Jooppie dat je weer aan de vino kan :biggrin:

Ik heb ook niks met Halloween maar kan me voorstellen dat het voor een hele boel kinderen geweldig is dat verkleden.

Gefeliciteerd Broek met je moeder, die heeft het wel voor de kiezen gehad dus met 3 keer kanker. O_O
Alle reacties Link kopieren
Solomio schreef:
30-10-2018 09:44
Ha, daar hebben we ons zonnetje in huis. :biggrin:

:lips:
:P

Ik vind al dat bloederige gedoe vreslijk. Mijn hele fb staat er steeds vol mee met ogen eruit en halve gezichten open.
Kijk, carnaval....dan heddegij mij voor op hoor....vroeger dan....met Jooppmans, samen aan de zwier....maar dan bv als mooi clowntje, niet zo'n horrorgriezel....
Op het leven!

Oja en vooruit dan, ook op de liefde!

Afbeelding
Alle reacties Link kopieren
Viervoeter uitgeweest en natgeregend en modder durbij , daarna te eten gegeven dus nu is moeders aan de beurt. Ff een rooie rakker voordat we eens na gaan denken over het mensenvoer.....prosit
Ik heb kiespijn, al bijna een week nu. Maar vooruit ik geloof dat het nu wel zonder ibu kan, het klopt nog wel wat. Maar ik heb mijn geld op bij de tandarts dus ik wil het eigenlijk rekken tot volgend jaar :P
jooppie schreef:
30-10-2018 17:48
Viervoeter uitgeweest en natgeregend en modder durbij , daarna te eten gegeven dus nu is moeders aan de beurt. Ff een rooie rakker voordat we eens na gaan denken over het mensenvoer.....prosit
Natregenen is helemaal niet fijn hoor als je nog ziekjes bent :|
Alle reacties Link kopieren
_Inkie_ schreef:
31-10-2018 09:39
Ik heb kiespijn, al bijna een week nu. Maar vooruit ik geloof dat het nu wel zonder ibu kan, het klopt nog wel wat. Maar ik heb mijn geld op bij de tandarts dus ik wil het eigenlijk rekken tot volgend jaar :P
Verstandig hoor Ink. :roll:
De zachte krachten zullen zeker winnen.
H. Roland Holst
Alle reacties Link kopieren
Ink als het pijn blijft doen, gaan hoor!
Life is short. Eat dessert first.
Solomio schreef:
31-10-2018 09:50
Verstandig hoor Ink. :roll:
Ja zo ben ik :-[
Alle reacties Link kopieren
_Inkie_ schreef:
31-10-2018 09:39
Ik heb kiespijn, al bijna een week nu. Maar vooruit ik geloof dat het nu wel zonder ibu kan, het klopt nog wel wat. Maar ik heb mijn geld op bij de tandarts dus ik wil het eigenlijk rekken tot volgend jaar :P
Anders is er volgend jaar altijd nog de mogelijkheid om een kunstgebit te nemen :P

Maar iig sterkte voor nu, kiespijn is vreselijk!
Alle reacties Link kopieren
jooppie schreef:
31-10-2018 13:48
Anders is er volgend jaar altijd nog de mogelijkheid om een kunstgebit te nemen :P

Maar iig sterkte voor nu, kiespijn is vreselijk!
:proud:
Life is short. Eat dessert first.
jooppie schreef:
31-10-2018 13:48
Anders is er volgend jaar altijd nog de mogelijkheid om een kunstgebit te nemen :P

Maar iig sterkte voor nu, kiespijn is vreselijk!
Precies een klappergebitje dan ben ik er mooi vanaf. :yes:
Mijn man loopt altijd heel lang met kiespijn, vaak in de vakantie. En meestal gaat het vanzelf weer over. Dus het kan wel.
Werd ik toch ineens onverwacht getrakteerd op sushi door mijn jongste kippie. We gingen lekker uit eten in de stad. Nu plof ik :blob:

Ben iedere morgen al rond 5 uur wakker sinds de klok is teruggezet. Dat is natuurlijk de "oude" tijd 6 uur, tijd om op te staan. Dus dat moet ff heel snel uit mijn systeem zodat ik gewoon tegen 6 pas wakker word.

Slaap lekkâh, lieve maisjes :lips:
Wat lief Broek van je jongste!
Slaap lekker.
Alle reacties Link kopieren
Sterkte met je kiespijn, Ink!
Alle reacties Link kopieren
Ah broek, wat fijn!
Life is short. Eat dessert first.
Alle reacties Link kopieren
Ik pak een rooie 🍷
Proost!
Ik doe mee Yet.
:cheers: (nou ja alleen een biersmiley maar het gaat om het idee tenslotte)

Kiespijn gaat echt veel beter maar wang is wat dik, even kijken hoe het morgenochtend is en anders misschien toch ff bellen :(
Alle reacties Link kopieren
Weet je zeker dat het je kies is? Een bijholteontsteking kan ook flinke kiespijn geven en daar kom je makkelijker vanaf.
Alle reacties Link kopieren
O inkje! Dikke wang is niet goed idd. :-(
Life is short. Eat dessert first.
Alle reacties Link kopieren
Môgguh!
Rare dag gisteren. Het was al ren-je-rot tussen afspraken met hulpverleners hier thuis, een kinderarts, boodschappen, apotheek ... kreeg De Zoon tussendoor ook nog ruim twee uur lang aanvallen die veel erger waren dan normaal. Ik heb 112 gebeld.
En 's avonds werden we verrast door een enorme gift waarmee we het huis kunnen opknappen zodat het in de verkoop kan :O

Ik stuiter er nog van.

Gelukkig reageerde De Zoon goed op het infuus dat hij hier thuis kreeg, dus hij hoefde niet mee naar het ziekenhuis.

Ik neem een koffie. En verder ga ik vandaag niks doen. Alleen maar genieten! Zometeen trakteert De Zoon me op ontbijt bij Bagles&Beans. En daarna heb ik geld voor de kapper en nieuwe kleren.

(sorry als de Bar niet voor dit soort gezeur is. Moet het even kwijt, maar het kan ook weer weg als dat meer gewaardeerd wordt)
☕
Nou Yette dat is wel een dag van uitersten hoor allemachtig. Erg weer voor zoon zeg maar gelukkig geen ziekenhuis :hug:

En een gift, wat ontzettend fijn. Waarom willen jullie verhuizen dan bevalt dit huis niet? En weten jullie al waar je dan naartoe wilt? Spannend hoor het te koop zetten en het zoeken naar wat nieuws.

Veel plezier bij de B&B en geniet ervan! :lips:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven