Bar Too Much *221*

23-10-2018 17:38 284 berichten
Afbeelding
Afbeelding

Sinterklaas Kapoentje,
gooi wat in m’n schoentje,
gooi wat in m’n laarsje.
Dank u, Sinterklaasje.

Sinterklaas Kapoentje,
gooi wat in m’n schoentje,
gooi wat in m’n laarsje.
Dank u, Sinterklaasje.
Alle reacties Link kopieren
Chocolade graag. Dank.

Slaap lekker, ik duik mijn bed in. :sheep:
Life is short. Eat dessert first.
Alle reacties Link kopieren
Sorry, het ontbijt laat nog even op zich wachten ... de vaatwasser was niet aangezet.
Alle reacties Link kopieren
En wie was daarvoor verantwoordelijk!???
Life is short. Eat dessert first.
Geen ontbijt?
Wat een armoede toch.

Ik had een leven de laatste dagen, gisteren was het leuk toen verjaardag oudste kleinkind gevierd. :cheer:

De rest was niet leuk maar daar komen we wel weer over heen denk/hoop ik.

Ik zal dan maar eens een lekker troost ontbijtje maken.

Afbeelding
Alle reacties Link kopieren
Lekker, Inkje! :hug:
Life is short. Eat dessert first.
Alle reacties Link kopieren
doornroosje9 schreef:
02-12-2018 09:58
En wie was daarvoor verantwoordelijk!???
Miniman :@
Alle reacties Link kopieren
yette schreef:
02-12-2018 12:28
Miniman :@
Laat dat niet meer gebeuren hoor! Ik word chaggerijnig als ik geen eten heb. :cry:
Life is short. Eat dessert first.
Moggûh Barrers :lips:

We bestaan als sinds 2004, hebben hier dag en nacht aan de toog gehangen met een heel vast groepje. De laatste jaren is dat groepje heel erg uitgedund om allerlei redenen.
Misschien wordt het tijd om onze Bar te gaan sluiten? Of blijft het toch gewoon leuk hier zo nu en dan wat te posten?
Voor mij geldt het laatste in elk geval!

Koffie :redrose:
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen Broek!
Ik weet het niet. De Bar is allang niet meer een plek waar je kan dollen of even je verhaal kwijt kan. Zoals ook De Nor, waar we oorspronkelijk vandaan komen. In periodes als deze, waarin er hier alleen af en toe wat eten en drinken over de toonbank wordt geschoven, vraag ik me echt af waar we mee bezig zijn.
Maar soms gaat het ook ineens weer wel ergens over. Héél soms. Zoals rond het overlijden van Jo. Dan ben ik weer blij dat De Bar er nog is.
-
anoniem_127265 wijzigde dit bericht op 07-12-2018 00:56
0.00% gewijzigd
*
anoniem_127265 wijzigde dit bericht op 06-12-2018 18:25
0.00% gewijzigd
Afbeelding
Alle reacties Link kopieren
Geniet ervan!
Life is short. Eat dessert first.
Alle reacties Link kopieren
Maar soms is het best moeilijk om real life opzij te schuiven en ahier met de barman te flirten...
Na Jo ligt nu mijn volgende vriendin haar laatste dagen uit te liggen. En net als bij Jo heb ik niet echt persoonlijk contact met de rest van de familie dus hoor je niet hoe of wat....en eigenlijk is dat verschrikkelijk.
En met mijn eigen ziektegeschiedenis vraag ik mij af wie van mijn vroendinnen er nog over is als het bij mij fout gaat....
Dit alles maakt mij verdrietig, angstig en opstandig.
Ook daar zou ruimte voor moeten zijn hier, maar zo voelt het niet meer. Vandaar mijn afwezigheid.....hier helpt geen virtuele bitterbal tegen helaas!

Ad fundum
Alle reacties Link kopieren
jooppie schreef:
06-12-2018 17:43
Maar soms is het best moeilijk om real life opzij te schuiven en ahier met de barman te flirten...
Na Jo ligt nu mijn volgende vriendin haar laatste dagen uit te liggen. En net als bij Jo heb ik niet echt persoonlijk contact met de rest van de familie dus hoor je niet hoe of wat....en eigenlijk is dat verschrikkelijk.
En met mijn eigen ziektegeschiedenis vraag ik mij af wie van mijn vroendinnen er nog over is als het bij mij fout gaat....
Dit alles maakt mij verdrietig, angstig en opstandig.
Ook daar zou ruimte voor moeten zijn hier, maar zo voelt het niet meer. Vandaar mijn afwezigheid.....hier helpt geen virtuele bitterbal tegen helaas!

Ad fundum
Daar is hier zeker ruimte voor, jooppie. Wat mij betreft toch.
Wat ongelooflijk rot allemaal. Dat begrijp ik, dat je er verdrietig, angstig en opstandig van wordt. :hug:
Life is short. Eat dessert first.
Alle reacties Link kopieren
jooppie schreef:
06-12-2018 17:43
Maar soms is het best moeilijk om real life opzij te schuiven en ahier met de barman te flirten...
Na Jo ligt nu mijn volgende vriendin haar laatste dagen uit te liggen. En net als bij Jo heb ik niet echt persoonlijk contact met de rest van de familie dus hoor je niet hoe of wat....en eigenlijk is dat verschrikkelijk.
En met mijn eigen ziektegeschiedenis vraag ik mij af wie van mijn vroendinnen er nog over is als het bij mij fout gaat....
Dit alles maakt mij verdrietig, angstig en opstandig.
Ook daar zou ruimte voor moeten zijn hier, maar zo voelt het niet meer. Vandaar mijn afwezigheid.....hier helpt geen virtuele bitterbal tegen helaas!

Ad fundum
Ow Joopp, wat verdrietig, alweer.

Kom aan mijn boezem. :hug:
De zachte krachten zullen zeker winnen.
H. Roland Holst
Alle reacties Link kopieren
Zo voel ik het ook Joopp.

Wat afschuwelijk van je vriendin :hug:

Ik vond De Bar echt waardevol. En afgelopen najaar ineens ook weer even. Dat kwam omdat we elkaar ook echt (of in elk geval beter) kenden. Het delen van lief en leed heeft de lol hier nooit in de weg gestaan. Integendeel. Maar sinds je het risico loopt dat het uiten van je zorgen wordt ontvangen alsof je zeurt, kennen we elkaar steeds minder goed. Ik kan voor mijn gevoel nu net zo goed een geintje maken bij de kassa van de buurtsuper.

Proost!
Alle reacties Link kopieren
En trouwens, een vraag waar ik na Jo's overlijden mee zat/zit ... klopt het dat ik niet wist dat Jo ziek was? En heeft ze een (half) jaar geleden voor 'old times sake' een meet willen organiseren waar ik door persoonlijke omstandigheden en de veranderde Bar voor heb bedankt? Ik meen me zoiets te herinneren, maar kan niet echt vertrouwen op mijn geheugen.
Alle reacties Link kopieren
Ik weet dat ze niet wilde dat forummers wisten dat ze ziek was. Een meet met de mensen uit de Bar? Mss voordat ik hier meeschreef, dat herinner ik me iig niet.
Life is short. Eat dessert first.
Alle reacties Link kopieren
doornroosje9 schreef:
06-12-2018 19:59
Ik weet dat ze niet wilde dat forummers wisten dat ze ziek was. Een meet met de mensen uit de Bar? Mss voordat ik hier meeschreef, dat herinner ik me iig niet.
Dit.
Ze wilde per se niet op het forum hebben dat ze ziek was.
En meets waren al jaren in kleine samenstelling: mijn jongste woont zo ongeveer bij Jo om de hoek, dus combineerde ik een bezoekje aan de een wel eens met een bezoekje aan de ander.
Grotere meets al jaren niet meer.
De zachte krachten zullen zeker winnen.
H. Roland Holst
Alle reacties Link kopieren
Geen idee hoe ik erbij kom hoor. Het zou ook niet om een echt grote meet gaan.

De Zoon gaat binnenkort trouwens bij jou om de hoek wonen.
Alle reacties Link kopieren
yette schreef:
06-12-2018 21:02
De Zoon gaat binnenkort trouwens bij jou om de hoek wonen.
Bij mij? Toch? Das een eind uit jullie buurt zeg.
Maar tis wel een goede plek denk ik.
Ik dacht alleen dat ze ook dichterbij jullie zaten?
De zachte krachten zullen zeker winnen.
H. Roland Holst
Alle reacties Link kopieren
Dichter bij ons is het veel kleiner. Naast afdelingen met kamers hebben ze daar slechts 4 appartementen (met amper verloop). En we denken dat hij uiteindelijk het gelukkigst wordt in een zo zelfstandig mogelijke woning. Dat kan bij jou in de buurt wel. Vandaar.

Maar die afstand is zeker een probleem. Zonder begeleiding reizen is een risico dat we beter niet kunnen nemen. Dus ik zal hem op moeten halen.
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen!
Ik was al om vijf uur klaarwakker. De Vader praat blijkbaar zelfs in zijn slaap tegen zijn telefoon :D 'Hello Google, what's the weather like?'

Afbeelding

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven