Leuke winkels in Apeldoorn?

28-10-2018 07:01 6 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wegens omstandigheden moet ik vandaag in Apeldoorn zijn. Daarna heb ik nog tijd om te gaan shoppen. Alle grote winkelketens zullen wel vertegenwoordigd zijn, maar weet er iemand nog leuke kleinere winkeltjes in die stad op het gebied van mode, interieur of hebbedingetjes? Of misschien wel alles gecombineerd? Gewoon leuke, hippe winkeltjes, daar hou ik van.

Alvast bedankt voor eventuele tips!
Alle reacties Link kopieren
Of zijn de kleinere winkels vandaag allemaal dicht, dat kan ook nog... o_o :cry:
Alle reacties Link kopieren
Klein Berlijn is open (geen winkeltje, maar eettentje), Artizana aan de Hoofdstraat, en vanaf 14:00 is er een bockbier&wild-festival op het Leienplein. (Sorry, maar één winkeltje. Ik heb geen idee of er veel exclusieve winkels open zijn en ben de stad zelf ook aan het ontdekken.) Casa heeft mooie spullen, maar dat zit inmiddels in veel grote steden. Central Park is schattig om koffie of iets in die geest te drinken en volgens mij rijdt de stoomtrein ook vandaag, maar ook dat vroeg je niet ;-)
PS. De meeste van deze winkels lijken vandaag dicht, maar je zou langs kunnen lopen. (Zo groot is Apeldoorn niet en wie weet kom je onderweg wat tegen...) http://www.apeldoorn-binnenstad.nl/7x-c ... -apeldoorn
Weinig
pamelacourson schreef:
28-10-2018 07:02
Of zijn de kleinere winkels vandaag allemaal dicht, dat kan ook nog... o_o :cry:
Het is wel koopzondag gelukkig
Alle reacties Link kopieren
Haha, ik heb gelezen dat Apeldoorn helemaal geen leuke stad is. Maar goed, een beetje shoppen kan altijd. Bedankt voor de tips :-)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven