Even klagen, onbekende nummers

30-10-2018 15:06 11 berichten
Alle reacties Link kopieren
Super irritant, en wie heeft er tips.

Word de hele tijd gebeld (door een privé nummer) en dan worden er of eindeloos lange voicemail berichten achter gelaten (lees na 10 minuten stilte ben ik gestopt te luisteren), of de verbinding word verbroken op moment dat ik opneem, hoi zeg, maar niet mijn naam.

Wie heeft de tips,

want ik wil ervan af.

En ja, ik weet dat nummer switchen het uiterste alternatief is, maar ik hoop eigenlijk dat iemand een mysterieus appje heeft die privé nummers laat zien...
Gewoon nietopnemen dan houdt het vanzelf op.
Inderdaad, zo weinig mogelijk energie in steken. Niet opnemen en voicemail berichten niet afluisteren maar meteen verwijderen.
Ik denk eigenlijk niet dat er een manier is om het nr. te zien te krijgen.
Alle reacties Link kopieren
gewoon geen privé nummers oppakken.
Je provider bellen. Zei kunnen eventueel checken of het telkens hetzelfde nummer is aan de hand van het tijdstip geloof ik, en dan de beller alsnog blokkeren.
Logboek bijhouden voor een week en dan contact opnemen met je provider. Dat jij geen nummer(s) ziet wil niet zeggen dat er geen nummers zijn. Die kunnen geblokkeerd worden werd mij in 1997 vertelt. Dus beetje gedateerde ervaring, maar het hielp.
Alle reacties Link kopieren
ohh thanks voor de goede tip Ananas en YellowLemon,

Ga ik direct doen.
Anonieme bellers niet oppakken.
Is er wel een nummer in beeld, maar een vreemd nummer, bij voorbeeld beginnend met 0040 0010 en telefoneer je via internet?
Dan kun je het nummer blokkeren door in te toetsen *#*351*# en dan de groene beltoets gebruiken. :whistle:
Dan blokkeer je dit telefoonnummer. Je moet het dus wel direct doen nadat je gebeld bent en niet per ongeluk één beller later, want dan blokkeer je misschien een bekende....
Als je ziggo hebt kun je die nummers laten blokkeren. De beller hoort dan dat je anonieme bellers niet accepteert
Alle reacties Link kopieren
Update:

Netjes bericht gehad van de provider, dat het telkens 2 nummers waren, en dat beide nummers vanaf heden geblokkeerd zijn.

Met andere woorden. Provider bellen helpt!
Top! :yes: Nu maar hopen dat ze geen derde nummer gaan gebruiken.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven