Leuk boek gezocht!

01-11-2018 07:17 30 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hey viva’ers

Ik moet straks 17 uur gaan vliegen, ik wil graag een leuk boek gaan lezen. Nou lees ik nooit meer boeken dus ik zie door de bomen de bos niet meer! Er zijn er zoveeeel. Vroeger heb ik alle delen van ‘hoe overleef ik’ gelezen en vond ik de boeken van Carry slee ook geweldig. Ik denk dat ik zoiets nog steeds leuk vind, alleen dan in de ‘volwassen’ versie. Ik ben nu 20, wat raden jullie mij aan?
littlelion198 wijzigde dit bericht op 01-11-2018 09:15
0.60% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Ik lees in het vliegtuig graag boeken van Suzanne Vermeer. Leest lekker makkelijk weg
Alle reacties Link kopieren
De serie eilandliefde van Jackie van Laren vond ik erg leuk!
Hemelen van Marjon Pauw
Alle reacties Link kopieren
"Kate" , "Rose" , en "Eileen" van Ineke Kraijo.
Het zijn volgens mij 'young adult-boeken', maar ik heb ze alle drie al een paar keer gelezen en ze blijven mooi.
Herinner gisteren, droom van morgen, maar leef vandaag!
Gewoon lekker filmpjes kijken op het in flight entertainment
Alle reacties Link kopieren
Storytel, eerste maand is gratis. Kan je lekker wegdoezelen met een boek. Heel veel keus. Wel de boeken downloaden op te telefoon of tablet.
I can't control the wind but I can adjust the sail
explore, dream & discover
Alle reacties Link kopieren
Voor in het vliegtuig zou ik gaan voor een luchtige chicklit.
Bijvoorbeeld de boeken van Lauren Weisberger (o.a. 'De duivel draagt Prada') of de Shopaholic serie van Sophie Kinsella.
Of als het ook iets minder vrolijk mag, dan 'PS I love you' van Cecelia Ahern.
Alle reacties Link kopieren
alles wat onder Chic Lit valt (de bridget Jones-achtige boeken), dat is zeer laagdrempelig beetje liefde, beetje misverstanden etc. (Jill Mansell bijvoorbeeld)

Liever spannend, dan B.A. Paris Saskia Noort Simone van der Vlugt
(de al genoemde) Suzanne Vermeer
Alle reacties Link kopieren
Wat een goede tip allemaal, bedankt!
Alle reacties Link kopieren
De boeken van MJ Arlidge. Is een serie. Echt steengoed en superspannend. Ik zag dat de eerste 3 delen nu gebundeld zijn in 1 boek.
Alle reacties Link kopieren
De boeken van Katie Fforde Marian Keyes en Jill Mansell lezen ook lekker weg.
Alle reacties Link kopieren
Sophie Kinsella, Jill Mansell, Liane Moriarty, Helen Fielding, Cecilia Ahern. Ik denk dat dat wel de schrijvers zijn waar je het zou kunnen vinden. Chicklit, niet te moeilijk, romantisch, veel dialoog, aansprekende hoofdpersonen.
Verder zijn de DWDD-boeken van de maand ook altijd wel interessant. Over het algemeen prima leesbaar en dan lees je ook eens wat anders dan chicklit. Of stap eens een boekwinkel binnen. Over het algemeen tref je daar altijd wel iemand die met je mee wil denken over fijn leesvoer.
Maar, hoe kun je nu nooit meer boeken lezen? Dat vind ik de vreemdste zin uit je post.
Je moet erop te vertrouwen dat als hij bij je weg wil, hij heus wel weggaat. En tot die tijd is hij vrijwillig bij je. (Murrmurr)
Alle reacties Link kopieren
ninanoname schreef:
01-11-2018 08:58

Maar, hoe kun je nu nooit meer boeken lezen? Dat vind ik de vreemdste zin uit je post.
Nou er wordt echt veel minder gelezen. Toen ik zelf van de middelbare school kwam heb ik ook een tijdje niet gelezen voor de lol dat kwam ook pas weer toen ik begin 20 was. En toen was er nog geen internet en Netflix etc.
Alle reacties Link kopieren
ninanoname schreef:
01-11-2018 08:58
Sophie Kinsella, Jill Mansell, Liane Moriarty, Helen Fielding, Cecilia Ahern. Ik denk dat dat wel de schrijvers zijn waar je het zou kunnen vinden. Chicklit, niet te moeilijk, romantisch, veel dialoog, aansprekende hoofdpersonen.
Verder zijn de DWDD-boeken van de maand ook altijd wel interessant. Over het algemeen prima leesbaar en dan lees je ook eens wat anders dan chicklit. Of stap eens een boekwinkel binnen. Over het algemeen tref je daar altijd wel iemand die met je mee wil denken over fijn leesvoer.
Maar, hoe kun je nu nooit meer boeken lezen? Dat vind ik de vreemdste zin uit je post.

Als ik één euro zou krijgen voor elke keer dat iemand zegt, ik lees eigenlijk nooit. Was ik best rijk geweest.
Veel mensen zijn te druk om te lezen, ivm het gezin, telefoon, computer, netflix ed.
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.
Alle reacties Link kopieren
Nou, dan hoop ik dat deze vakantie een keerpunt is voor littlelion. Lezen is zo fijn! Je hebt een moment helemaal voor jezelf, je zet je fantasie aan het werk, je zit in je eigen wereld waarin niemand je kan storen en je komt er echt van tot rust. Ik tenminste. Veel meer dan een avondje op m'n telefoon rondscrollen of netflixen.
Je moet erop te vertrouwen dat als hij bij je weg wil, hij heus wel weggaat. En tot die tijd is hij vrijwillig bij je. (Murrmurr)
Alle reacties Link kopieren
ninanoname schreef:
01-11-2018 08:58
Dat vind ik de vreemdste zin uit je post.
Dat vind ik deze zin:

"ik zie door het bomen de bos niet meer!"
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
Nouschi schreef:
01-11-2018 09:07
Dat vind ik deze zin:

"ik zie door het bomen de bos niet meer!"
Ik kan mij voorstellen dat als je weinig leest en het lang geleden is dat je een boek las, dat het lastig in te schatten is welk boek bij je past.
dianaf wijzigde dit bericht op 01-11-2018 11:02
0.18% gewijzigd
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.
Alle reacties Link kopieren
z-u-s schreef:
01-11-2018 07:45
Hemelen van Marjon Pauw
Ja!
Hatsjikideee...
Alle reacties Link kopieren
Kun je een e-reader van iemand lenen, dan heb je heel veel boeken bij je en kun je nog eens wisselen of lekker doorlezen.
Hatsjikideee...
Alle reacties Link kopieren
Hou je mond van Sophie Kinsella. Die begint zelfs in een vliegtuig en is super luchtig. Sowieso haar boeken wel over het algemeen.

De hongerspelen alle delen lees ik ook altijd makkelijk weg. En harry potter natuurlijk.
Liefhebben
is meer
lief
dan hebben
Ik lees graag de boeken van Esther Verhoef, Simone van der Vlugt en Saskia Noort.
Alle reacties Link kopieren
dianaf schreef:
01-11-2018 09:09
Ik kan mij voorstellen dat als je weinig leest en het lang geleden is dat je een boek last, dat het lastig in te schatten is welk boek bij je past.
Deze zin vind ik ook erg.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
vivapimpelmees schreef:
01-11-2018 08:47
De boeken van MJ Arlidge. Is een serie. Echt steengoed en superspannend. Ik zag dat de eerste 3 delen nu gebundeld zijn in 1 boek.
Ja deze zijn ECHT een aanrader! Heb ze allemaal gelezen.
Alle reacties Link kopieren
Het Rosie Project :heart: van Graeme Simsion

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven