Fonq levering volgende dag?

07-11-2018 11:18 16 berichten
Sinds jaar en dag bestel ik wel eens wat bij Fonq. Ik reken gelijk af met iDeal en meestal overdag dus ruim vóór 23.00 uur. Producten zijn ook altijd op voorraad. Na de bestelling ontvang ik een bevestiging van betaling en enkele uren later een track & trace mail voor PostNL.

De levering staat standaard voor de dag erop gepland. Maar tot op heden wordt er nooit de volgende dag geleverd.

Zijn er meer klanten van Fonq die dit hebben? Of zou het louter toeval zijn en is de belofte van volgende dag levering geen marketingtruc?

Kreeg jij je bestelling de volgende dag geleverd van Fonq?

Totaal aantal stemmen: 5

Ja (60%)
Nee (40%)
Altijd de volgende dag in huis tot nu toe.
Alle reacties Link kopieren
Star² schreef:
07-11-2018 11:22
Altijd de volgende dag in huis tot nu toe.
Ik ook.
Alle reacties Link kopieren
Een bedrijf kan het dezelfde dag aan een pakketservice afgeven. Daarna hangt het toch echt af wanneer deze bezorgen. Hoe snel wordt het gesorteerd, afgeleverd op een distributiepunt en wanneer wordt er bij jou in de straat bezorgd.

Je kan toch zien wanneer ze het pakket afgegeven is aan de pakketservice? Is het dezelfde dag, dan licht het probleem niet bij het bedrijf.
I can't control the wind but I can adjust the sail
explore, dream & discover
Alle reacties Link kopieren
Ik probeer bij dat soort bedrijven, dus ook Wehkamp waar Fonq bijhoort of ander concern zoals Bol, er wel voor te waken dat ik niet laat op de avond bestel om de volgende dag bezorgd te krijgen. De medewerkers moeten anders daardoor meer nachturen draaien wat slecht is voor hun gezondheid. Dat wil ik niet op mijn geweten hebben, dus ik selecteer dan niet de volgende werkdag maar nog een dag later. Gisteren was het op nieuwsuur en vandaag is er ook een uitzending op NPO over de gevolgen van nachtarbeid voor de betrokken mensen die als slaven worden uitgebuit voor de 24-uurs economie.
Ligt denk ik eerder aan de bezorgdienst.
Alle reacties Link kopieren
real_tweety schreef:
07-11-2018 11:33
Ik probeer bij dat soort bedrijven, dus ook Wehkamp waar Fonq bijhoort of ander concern zoals Bol, er wel voor te waken dat ik niet laat op de avond bestel om de volgende dag bezorgd te krijgen. De medewerkers moeten anders daardoor meer nachturen draaien wat slecht is voor hun gezondheid. Dat wil ik niet op mijn geweten hebben, dus ik selecteer dan niet de volgende werkdag maar nog een dag later.
Ik heb gewerkt bij meerdere grote webshops die leveringsvoorwaarden hadden als voor zolaat besteld volgende dag in huis maar het maakt niet zoveel uit hoelaat je besteld. Bij de avonddiensten werd altijd gewoon op volgorde bestellingen afgewerkt. Dus ookal bestel je maandag om 22u en wil je het woensdag bezorgd hebben dan wordt dat toch gewoon maandagavond alvast in orde gemaakt, pakket wordt opgeslagen en dinsdag pas meegegeven aan de pakketdienst
real_tweety schreef:
07-11-2018 11:33
Ik probeer bij dat soort bedrijven, dus ook Wehkamp waar Fonq bijhoort of ander concern zoals Bol, er wel voor te waken dat ik niet laat op de avond bestel om de volgende dag bezorgd te krijgen. De medewerkers moeten anders daardoor meer nachturen draaien wat slecht is voor hun gezondheid. Dat wil ik niet op mijn geweten hebben, dus ik selecteer dan niet de volgende werkdag maar nog een dag later. Gisteren was het op nieuwsuur en vandaag is er ook een uitzending op NPO over de gevolgen van nachtarbeid voor de betrokken mensen die als slaven worden uitgebuit voor de 24-uurs economie.

Ze worden in NL gewoon betaald hoor..
Alle reacties Link kopieren
Ik krijg het zelden de dag daarna binnen. Ook niet bij bol of andere winkels. Blijft altijd bij postnl hangen. Of die geven aan dat hij komt en dan is er niets bezorgd. Vind het ook heel irritant, maak er dan geen reclame mee!
Koettie schreef:
07-11-2018 12:36
Ik krijg het zelden de dag daarna binnen. Ook niet bij bol of andere winkels. Blijft altijd bij postnl hangen. Of die geven aan dat hij komt en dan is er niets bezorgd. Vind het ook heel irritant, maak er dan geen reclame mee!

Daar kunnen zij niks aan doen dat het bij PostNL blijft hangen.
Alle reacties Link kopieren
Star² schreef:
07-11-2018 12:38
Daar kunnen zij niks aan doen dat het bij PostNL blijft hangen.
Jawel. Ze weten dat postnl het niet altijd (hier serieus nooit) de volgende dag bezorgd. Dus andere bezorger kiezen. Je kan wel zeggen "Voor 23:00 besteld, met mazzel/mogelijk/hopelijk/in het beste geval/bij 80% morgen in huis!" Maar niet morgen in huis, want dat is niet zo.
Alle reacties Link kopieren
gizzmo-returns schreef:
07-11-2018 12:30
Ze worden in NL gewoon betaald hoor..
Ze krijgen een mager loontje, dus het is maar wat je gewoon vindt. Maar daarbuiten zeggen wetenschappers dat de werknemers daardoor onnodig gezondheidsrisico lopen.
Voor degene die commentaar hebben op wat ik verwoord, ik heb het ook van de media. Kijk anders nieuwsuur van gisteren terug. Heb verder geen zin in discussie over wat ik niet onderzocht heb.
real_tweety schreef:
07-11-2018 13:58
Ze krijgen een mager loontje, dus het is maar wat je gewoon vindt. Maar daarbuiten zeggen wetenschappers dat de werknemers daardoor onnodig gezondheidsrisico lopen.
Voor degene die commentaar hebben op wat ik verwoord, ik heb het ook van de media. Kijk anders nieuwsuur van gisteren terug. Heb verder geen zin in discussie over wat ik niet onderzocht heb.
Plemp het dan ook niet neer
real_tweety schreef:
07-11-2018 13:58
Ze krijgen een mager loontje, dus het is maar wat je gewoon vindt. Maar daarbuiten zeggen wetenschappers dat de werknemers daardoor onnodig gezondheidsrisico lopen.
Voor degene die commentaar hebben op wat ik verwoord, ik heb het ook van de media. Kijk anders nieuwsuur van gisteren terug. Heb verder geen zin in discussie over wat ik niet onderzocht heb.
Plemp het dan ook niet neer
Alle reacties Link kopieren
gizzmo-returns schreef:
07-11-2018 15:08
Plemp het dan ook niet neer
Plemp? Kijk vooral naar jezelf!
:-[

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven