Centraal Moderatortopic

26-11-2018 14:43 3008 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

In dit topic kun je terecht met je verzoekjes voor de moderators zoals het wijzigen van topictitels, sluiten van topics, anonimiseren van accounts etc.

Het is natuurlijk ook mogelijk om een melding van een topic of een specifieke posting te maken d.m.v. het toverstafje. Dit toverstafje kun je vinden aan de rechterbovenkant van een topic, of rechtsonder een posting. Daarnaast kun je ons ook bereiken per e-mail: forum@viva.nl

Off-topic berichten en berichten over beleid zijn op dit topic niet toegestaan. Het forumbeleid, waar iedere gebruiker bij aanmelding mee akkoord is gegaan, is door Sanoma vastgesteld en geen onderwerp van discussie. Daarom hoort dit niet op het forum thuis. Wanneer er toch off-topic berichten geplaatst worden, zullen wij deze verplaatsen naar het Napraattopic.

Mocht je een vraag hebben over genomen beslissingen, of de uitvoering van het beleid kun je ons een e-mail sturen op bovenstaand e-mailadres. Elke mail zal in behandeling worden genomen en worden beantwoord.

Handig om te weten:

Algemene voorwaarden en de huisregels
https://www.viva.nl/huisregels/

Veel gestelde vragen over het beleid:
https://www.viva.nl/moderatorbeleid/

Het vorige deel van het CM topic
overig/centraal-moderatortopic/list_messages/426421

Bantopic
overig/bantopic/list_messages/235701

Topic om na te praten over beleid, bans etc zodat dit topic gebruikt kan worden voor vragen etc.
overig/napraattopic-deel-113/list_messages/443976

Waar meld je een bug op het Viva forum?
overig/bugtopic/list_messages/396233

Twee wekelijkse update
overig/community-manager-topic/list_messages/403603

Hier vind je alle linkjes naar de 2e pagina van alle pijlers:
overig/kijk-hier-voor-de-linkjes-naar-d ... =4&style=4

Maak een melding van de bug per mail naar communitymanager@viva.nl o.v.v. bug viva forum. Vermeld in je mail altijd de url van waar je het probleem bent tegen gekomen, de browser die je gebruikt, welk device je gebruikt (tablet, mobiel of desktop) en stuur indien mogelijk ook een screenshot mee. Zo kunnen wij het probleem snel terugvinden en oplossen. Uiteraard zullen we alle mails beantwoorden en je ook laten weten of de bug al eerder gemeld is.

Vragen over de huisregels en het beleid kun je stellen aan forum@viva.nl.

Mochten er problemen zijn met banners, dan willen we je graag vriendelijk verzoeken om even een mailtje te sturen naar forum@viva.nl, zodat we hier zo adequaat mogelijk op kunnen reageren en het forummen voor iedereen even prettig kan verlopen.

Met vriendelijke groet,

Moderators Viva forum
communitymanagerviva wijzigde dit bericht op 15-04-2019 11:46
5.83% gewijzigd
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen. (Mr. Visser) (Blijfgewoonbianca)

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Werken de glitterava’s voor kerst al of is er gewoon niets mee gedaan?
Alle reacties Link kopieren
Het topic 'Participanten 'Momnesia' - Europees Onderzoek' is verwijderd ivm onderzoek.

Met vriendelijke groet,
Moderator Viva
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen. (Mr. Visser) (Blijfgewoonbianca)

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Alle reacties Link kopieren
Nemaìn’ schreef:
05-12-2018 22:03
Werken de glitterava’s voor kerst al of is er gewoon niets mee gedaan?
Beste Nemaìn,

Dit werkt helaas nu niet. Ik ben aan het kijken of dit snel opgelost kan worden, maar ik kan niets beloven helaas.

Vriendelijke groet,
Community Manager VIVA
CommunityManagerViva schreef:
06-12-2018 14:20
Beste Nemaìn,

Dit werkt helaas nu niet. Ik ben aan het kijken of dit snel opgelost kan worden, maar ik kan niets beloven helaas.

Vriendelijke groet,
Community Manager VIVA
Zou wel super zijn als het lukt.
Alle reacties Link kopieren
De topics "Stewardess --> BrilSterkte" en "Oog laseren" zijn verwijderd i.v.m. te jonge TO.

Met vriendelijke groet,
Moderator Viva forum
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen. (Mr. Visser) (Blijfgewoonbianca)

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Zouden jullie dit in postzegelformaat (wat is een postzegelautomaat?!) willen veranderen?

overig/de-avatars-zijn-nog-kleiner-dan- ... ges/432875
Alle reacties Link kopieren
Nemaìn’ schreef:
06-12-2018 20:32
Zouden jullie dit in postzegelformaat (wat is een postzegelautomaat?!) willen veranderen?

overig/de-avatars-zijn-nog-kleiner-dan- ... ges/432875
Beste Nemaìn’,

We hebben de titel voor je aangepast!

Met vriendelijke groet,
Moderator Viva forum
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen. (Mr. Visser) (Blijfgewoonbianca)

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Ik had nog een vraagje. Hoe wordt de prioriteitenlijst van de bugs bepaald en wie doet dat?
Ik lees namelijk net in het topic van de CM wat de hoogste prioriteit gaat krijgen de komende periode en was daar enigszins verwonderd over.
Alle reacties Link kopieren
Het topic "Booking.com kortingscodes - vriendenvoordeel" is verwijderd ivm spam.

Met vriendelijke groet,
Moderator Viva forum
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen. (Mr. Visser) (Blijfgewoonbianca)

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Alle reacties Link kopieren
Het topic "Hond bang voor vuurwerk" is verplaatst naar de pijler 'Thuis'.

Met vriendelijke groet,
Moderator Viva forum
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen. (Mr. Visser) (Blijfgewoonbianca)

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Nemaìn’ schreef:
06-12-2018 22:40
Ik had nog een vraagje. Hoe wordt de prioriteitenlijst van de bugs bepaald en wie doet dat?
Ik lees namelijk net in het topic van de CM wat de hoogste prioriteit gaat krijgen de komende periode en was daar enigszins verwonderd over.
Hebben jullie hier nog een antwoord op of zijn jullie dat aan het navragen?
Alle reacties Link kopieren
Nemaìn’ schreef:
07-12-2018 18:23
Hebben jullie hier nog een antwoord op of zijn jullie dat aan het navragen?
Beste Nemaìn',

De lijst wordt gemaakt door de community manager in overleg met het moderatorteam en de IT.
Verdere vragen hierover kun je mailen naar forum@viva.nl of communitymanager@viva.nl.
Hopende je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,
Moderator Viva
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen. (Mr. Visser) (Blijfgewoonbianca)

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Alle reacties Link kopieren
Het topic "Wat is er eigenlijk gebeurt met...." is verwijderd ivm een topic over een forummer.

Met vriendelijke groet,
Moderator Viva
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen. (Mr. Visser) (Blijfgewoonbianca)

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
ModeratorViva schreef:
07-12-2018 21:09
Beste Nemaìn',

De lijst wordt gemaakt door de community manager in overleg met het moderatorteam en de IT.
Verdere vragen hierover kun je mailen naar forum@viva.nl of communitymanager@viva.nl.
Hopende je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,
Moderator Viva
Nou ja, voor een leergierig mens is het nooit genoeg natuurlijk. Het is dan wel weer een antwoord op mijn vraag, dus bedankt daarvoor :)
Ik heb iets teveel gedeeld op dit forum, mag ik op anoniem?
Dank u.
Alle reacties Link kopieren
Het topic "Het kan niet, in de sauna" is verwijderd ivm plagiaat.

Met vriendelijke groet,
Moderator Viva forum
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen. (Mr. Visser) (Blijfgewoonbianca)

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
De laatste die op anoniem is gegaan is nog steeds te zien in de quotes. Dat was toch opgelost? Ik zie ook andere geanonimiseerden nog zichtbaar als ze hun bericht voor die tijd gewijzigd hadden.
Alle reacties Link kopieren
De topics "Verslaad aan een soort van befgeur, waar vind ik die?" en "Mij aangetrokken voelen tot oudere dames (60+)" zijn verwijderd i.v.m. trollen.

Met vriendelijke groet,
Moderator Viva forum
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen. (Mr. Visser) (Blijfgewoonbianca)

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Alle reacties Link kopieren
the_Wicked_Witch schreef:
08-12-2018 10:13
De laatste die op anoniem is gegaan is nog steeds te zien in de quotes. Dat was toch opgelost? Ik zie ook andere geanonimiseerden nog zichtbaar als ze hun bericht voor die tijd gewijzigd hadden.
Beste the_Wicked_Witch,

Helaas is dit nog niet opgelost.

Met vriendelijke groet,
Moderator Viva forum
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen. (Mr. Visser) (Blijfgewoonbianca)

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Alle reacties Link kopieren
Iemand stelt hier een vraag aan jullie. Jullie antwoorden niet. Ik beantwoord de vraag. En vervolgens wordt mijn post naar het Napraattopic verhuisd. Wat is dat voor achterlijk gedoe? Ik wil helemaal niet in het Napraattopic zijn en ik wil het Napraattopic ook helemaal niet in mijn lijstje zien. Ik kan al niet eens alle topics zien waar ik wél zelf in gereageerd heb doordat dat lijstje al zo beperkt is. Ik reageerde on-topic op een on-topic vraag aan de mods. Waarom verplaatsen jullie mijn bericht?
ModeratorViva schreef:
08-12-2018 12:14
Beste the_Wicked_Witch,

Helaas is dit nog niet opgelost.

Met vriendelijke groet,
Moderator Viva forum

Volgens mij voldoen jullie dan niet aan de privacywetgeving.
Het enorm gezellige topic, hebben wij het zo slecht in Nederland, is vol.
:cheer2:
Alle reacties Link kopieren
Hier ook.
En mods, sluit alsjeblieft het topic Hebben wij het zo slecht in Nederland.
Ik kom oorspronkelijk uit Ironië. Dat ligt bij de Sarcastische zee.
Alle reacties Link kopieren
Waarom verplaatsen jullie het bericht van Nemain over het trage forum en witte schermen naar napraat?
Ik kom oorspronkelijk uit Ironië. Dat ligt bij de Sarcastische zee.
Alle reacties Link kopieren
Trotter schreef:
08-12-2018 13:13
Iemand stelt hier een vraag aan jullie. Jullie antwoorden niet. Ik beantwoord de vraag. En vervolgens wordt mijn post naar het Napraattopic verhuisd. Wat is dat voor achterlijk gedoe? Ik wil helemaal niet in het Napraattopic zijn en ik wil het Napraattopic ook helemaal niet in mijn lijstje zien. Ik kan al niet eens alle topics zien waar ik wél zelf in gereageerd heb doordat dat lijstje al zo beperkt is. Ik reageerde on-topic op een on-topic vraag aan de mods. Waarom verplaatsen jullie mijn bericht?
+1. Sterker, na verplaatsen antwoorden jullie hier alsnog, waarmee blijkt dat het ontopic was.
Like a great eternal Klansman
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven