Centraal Moderatortopic

26-11-2018 14:43 3008 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

In dit topic kun je terecht met je verzoekjes voor de moderators zoals het wijzigen van topictitels, sluiten van topics, anonimiseren van accounts etc.

Het is natuurlijk ook mogelijk om een melding van een topic of een specifieke posting te maken d.m.v. het toverstafje. Dit toverstafje kun je vinden aan de rechterbovenkant van een topic, of rechtsonder een posting. Daarnaast kun je ons ook bereiken per e-mail: forum@viva.nl

Off-topic berichten en berichten over beleid zijn op dit topic niet toegestaan. Het forumbeleid, waar iedere gebruiker bij aanmelding mee akkoord is gegaan, is door Sanoma vastgesteld en geen onderwerp van discussie. Daarom hoort dit niet op het forum thuis. Wanneer er toch off-topic berichten geplaatst worden, zullen wij deze verplaatsen naar het Napraattopic.

Mocht je een vraag hebben over genomen beslissingen, of de uitvoering van het beleid kun je ons een e-mail sturen op bovenstaand e-mailadres. Elke mail zal in behandeling worden genomen en worden beantwoord.

Handig om te weten:

Algemene voorwaarden en de huisregels
https://www.viva.nl/huisregels/

Veel gestelde vragen over het beleid:
https://www.viva.nl/moderatorbeleid/

Het vorige deel van het CM topic
overig/centraal-moderatortopic/list_messages/426421

Bantopic
overig/bantopic/list_messages/235701

Topic om na te praten over beleid, bans etc zodat dit topic gebruikt kan worden voor vragen etc.
overig/napraattopic-deel-113/list_messages/443976

Waar meld je een bug op het Viva forum?
overig/bugtopic/list_messages/396233

Twee wekelijkse update
overig/community-manager-topic/list_messages/403603

Hier vind je alle linkjes naar de 2e pagina van alle pijlers:
overig/kijk-hier-voor-de-linkjes-naar-d ... =4&style=4

Maak een melding van de bug per mail naar communitymanager@viva.nl o.v.v. bug viva forum. Vermeld in je mail altijd de url van waar je het probleem bent tegen gekomen, de browser die je gebruikt, welk device je gebruikt (tablet, mobiel of desktop) en stuur indien mogelijk ook een screenshot mee. Zo kunnen wij het probleem snel terugvinden en oplossen. Uiteraard zullen we alle mails beantwoorden en je ook laten weten of de bug al eerder gemeld is.

Vragen over de huisregels en het beleid kun je stellen aan forum@viva.nl.

Mochten er problemen zijn met banners, dan willen we je graag vriendelijk verzoeken om even een mailtje te sturen naar forum@viva.nl, zodat we hier zo adequaat mogelijk op kunnen reageren en het forummen voor iedereen even prettig kan verlopen.

Met vriendelijke groet,

Moderators Viva forum
communitymanagerviva wijzigde dit bericht op 15-04-2019 11:46
5.83% gewijzigd
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen. (Mr. Visser) (Blijfgewoonbianca)

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Alle reacties Link kopieren
Eerlijk zullen we alles delen Orisa, doe ik er de koffie bij:

Afbeelding
Oh, een latte! Ik zal me een week lief gedragen :lips:
Alle reacties Link kopieren
Orișa schreef:
12-06-2019 19:44
Oh, een latte! Ik zal me een week lief gedragen :lips:
deal!
:D
Alle reacties Link kopieren
JuniorModeratorViva schreef:
12-06-2019 19:43
Eerlijk zullen we alles delen Orisa, doe ik er de koffie bij:

Afbeelding

Moet dit niet naar Napraat verplaatst worden vanwege off-topic? :P
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
himalaya schreef:
12-06-2019 20:34
Moet dit niet naar Napraat verplaatst worden vanwege off-topic? :P
ssstttt :P
Alle reacties Link kopieren
himalaya schreef:
12-06-2019 20:34
Moet dit niet naar Napraat verplaatst worden vanwege off-topic? :P
Nou, inderdaad.

Wat gij niet wilt dat u geschiedt,..... hier krijgen - sommige - forummers gewoon een ban voor, voor gezellig geneuzel. En als ze pech hebben en het is hun zoveelste; een perma.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
BlijfgewoonBianca, ik snap op zich je reactie, maar ik vond en vind dat een geintje af en toe moet kunnen om de spanning een beetje te doorbreken. :)
Alle reacties Link kopieren
JuniorModeratorViva schreef:
12-06-2019 21:40
BlijfgewoonBianca, ik snap op zich je reactie, maar ik vond en vind dat een geintje af en toe moet kunnen om de spanning een beetje te doorbreken. :)
Ik vind het leuk. :)
Life is short. Eat dessert first.
Alle reacties Link kopieren
JuniorModeratorViva schreef:
12-06-2019 21:40
BlijfgewoonBianca, ik snap op zich je reactie, maar ik vond en vind dat een geintje af en toe moet kunnen om de spanning een beetje te doorbreken. :)
Het klinkt meer als een onderonsje. Jij moet de napraatjuun zijn.
.
Alle reacties Link kopieren
JuniorModeratorViva schreef:
12-06-2019 21:40
ik vond en vind dat een geintje af en toe moet kunnen

Daar denken je collega's heel anders over...
Alle reacties Link kopieren
JuniorModeratorViva schreef:
12-06-2019 21:40
BlijfgewoonBianca, ik snap op zich je reactie, maar ik vond en vind dat een geintje af en toe moet kunnen om de spanning een beetje te doorbreken. :)
Welke spanning precies?
Alles komt goed, alleen de rest niet
Alle reacties Link kopieren
Trotter schreef:
12-06-2019 22:14
Daar denken je collega's heel anders over...
Zeg dat.
Alles komt goed, alleen de rest niet
Alle reacties Link kopieren
impala schreef:
12-06-2019 22:01
Het klinkt meer als een onderonsje. Jij moet de napraatjuun zijn.
Als de situatie zich ervoor leent reageren wij beiden weleens op napraat.
Alle reacties Link kopieren
Edit
Deze moest op napraat, verplaatst.
impala wijzigde dit bericht op 12-06-2019 22:32
82.35% gewijzigd
.
wat raar, het komt een beetje over als een middelvinger naar degene die commentaar hadden op het constante off topic geneuzel over koffie en chocola. Zei ik ‘komt een beetje over?” nee het is natuurlijk gewoon een middelvinger. Ik heb daar geen problemen mee hoor, maar de plek is wel raar. Mods houden niet van off topic en pleuren alles in napraat. Napraten over de discussie op napraat hoort daar dus plaats te vinden. evenals je gram halen achteraf onder het mom van geintje. Mods hebben een voorbeeldfunctie
Alle reacties Link kopieren
Een béétje als een middelvinger? Tsss
.
impala schreef:
12-06-2019 22:33
Een béétje als een middelvinger? Tsss
ja ik corrigeerde mezelf al
Alle reacties Link kopieren
Wauw, volgens mij wordt mijn vriendelijk bedoelde reactie wel heel erg uit zijn verband gerukt. Dit heeft absoluut niets te maken met de discussie op het napraattopic, laat dat even heel duidelijk zijn! Ik kan prima kritiek hebben, maar dit gaat me echt te ver!

Prima als hier verder over gesproken wordt, maar dan wel graag op napraat.
Alle reacties Link kopieren
Beste modus,
Kunnen jullie voor mij de pijlers psyche, klussen, mode&beauty, en zwanger blokkeren?
Alvast bedankt!
Zoals verwacht loopt alles anders
Alle reacties Link kopieren
Wici schreef:
13-06-2019 00:11
Beste modus,
Kunnen jullie voor mij de pijlers psyche, klussen, mode&beauty, en zwanger blokkeren?
Alvast bedankt!
Beste Wici,

We pakken je verzoekje morgen op!

Met vriendelijke groet,
Moderator Viva forum
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen. (Mr. Visser) (Blijfgewoonbianca)

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Juun
Mijn reactie slaat nergens op nu ik begrijp waarom die kitkat werd geplaatst. En ik snap dat jouw reactie een luchthartige was. Totaal verkeerd begrepen. Sorry

Ik zal mezelf even staffen
Alle reacties Link kopieren
S-Meds schreef:
13-06-2019 01:28
Juun
Mijn reactie slaat nergens op nu ik begrijp waarom die kitkat werd geplaatst. En ik snap dat jouw reactie een luchthartige was. Totaal verkeerd begrepen. Sorry

Ik zal mezelf even staffen
Ik waardeer het zeer dat je er op terugkomt en wat mij betreft zand erover. Excuses aanvaard :)
Als reactie had het dan geen latte moeten zijn, maar deze

Afbeelding
Alle reacties Link kopieren
Wici schreef:
13-06-2019 00:11
Beste modus,
Kunnen jullie voor mij de pijlers psyche, klussen, mode&beauty, en zwanger blokkeren?
Alvast bedankt!
Hi Wici,

Ik heb de pijlers zojuist voor je geblokkeerd.

Vriendelijke groet,
Community Manager VIVA

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven