Kruidnoten-kwestie

06-12-2018 21:05 39 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dit is waarschijnlijk het meest onzinnige topic van de week, maar de afgelopen weken viel mij iets op en ik wil het even peilen onder een grotere groep :proud:

Als ik chocoladekruidnoten eet, doe ik dat selectief: ik eet namelijk altijd één witte en één melk tegelijk (de pure eet ik niet). Nu dacht ik dat iedereen wel zoiets heeft met die dingen, maar mijn vriendin was hier deze week en die at ze random :O
Toen ben ik gaan rondvragen en inderdaad had bijna iedereen wel een "structuur". Random kwam maar 1x voor.

De vraag is dus: hoe eet je je chocolade kruidnoten?

Als ik ze eet, eet ik ze:

Totaal aantal stemmen: 106

Random (33%)
Per kleur (of één tegelijk) (44%)
1 puur, 1 melk, 1 wit (13%)
Anders, namelijk: (9%)
Mijn keuze en volgorde gaat nog verder dan melk, puur en wit, want er zitten ook nog truffelchocoladekruidnoten en kale kruidnoten, èn pepernoten tussen. Ik eet ze allemaal netjes omstebeurt.
Per kleur, eerst alle pure, dan alle melk en dan de witte. Die zijn nl het lekkerst! Ik kan beter gewoon een zakje witte kopen :mrgreen:
Alle reacties Link kopieren
Ik gooi de pure weg, eet dan eerst alle melk en daarna de witte op :-D
If you can dream it, you can do it.
Alle reacties Link kopieren
Niet, ik vind chocolade kruidnoten niet lekker. Als ik zou moeten kiezen random melk en puur. De witte mag iemand anders opeten.

Gewone kruidnoten vind ik dan wel weer heel lekker. Die eet ik per twee mer de platte kanten op elkaar en niet anders. Ook een neurotisch tikje :)
Alle reacties Link kopieren
Lust ik niet.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
1 puur, 1 melk, 1 wit.

In die volgorde ook nog.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb even getest.
Eerst alle pure en dan zorgrn dat er even veel witte als melk zijn. En die per 2 met de bodem tegen elkaar opsnoepen.

Je zou er een studie van maken :rofl:
Been there, done that, got the T-shirt.
Alle reacties Link kopieren
Yaaay, veel reacties! Dank allemaal voor het meewerken aan mijn studie :cheer2:
Alle reacties Link kopieren
Oh, en over de titel zeg ik maar gewoon even niets :proud:
Alle reacties Link kopieren
Chocoladekruidnoten niet gegeten dit jaar. Maar ik eet kruidnoten/ nootjes/ chips altijd 1 voor 1. Als ik alleen eet: lekkerste tot het laatste bewaren (het kruidigste chipje, lekkerste nootje uit de mix ect). Eet ik samen met iemand: het lekkerste als eerst voordat de ander die pakt :biggrin: :lol:
"Even if I knew that tomorrow the world would go to pieces, I would still plant my apple tree."
Ik schijn als peuter altijd met grote happen aan mijn koekje te beginnen, dan zag ik opeens dat mijn koekje bijna op was en ging muizenhapjes nemen. Altijd al een gulzig typje geweest blijkbaar!
Ligt aan mijn bui. Als ik en schransbui heb dan eet ik alles door elkaar. Anders doe ik ook vaak 1 wit en 1 melk of puur tegelijk. Lekker!
Ik krijg meestal alleen de pure, die vinden de kinderen het minst lekker. Liefst hebben ze alleen wit. Prima, dan word ik niet in de verleiding gebracht om ze te eten.
Heb ik er meer in een bakje, dan eet ik eerst de melk, dan de puur, en de witte geef ik weg.
Ik heb wel gestemd voor random, maar dat klopt dus eigenlijk niet. Wel als je het beschouwt per hele zak, dan ga ik niet uitzoeken maar pak gewoon wat.
Alle reacties Link kopieren
Ik eet mijn kruidnoten ook altijd per 2: met de vlakke kant tegen elkaar. Het liefst puur en wit gecombineerd, Melk is bij mij minst favoriet.
Disclaimer: ik heb een mannelijk brein.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven