Mooiste cadeau dat je ooit gekregen hebt

06-12-2018 21:14 63 berichten
Je begrijpt het al: ik zoek inspo.

Binnenkort is er een hele dierbare vriendin jarig :flirting: en heb al wat dingen bedacht maar wil volgende week pas de knoop doorhakken. Tot die tijd blijf ik rondkijken en over een week uiteindelijk beslissen wat het wordt. Het is een heel bijzonder persoon, dus niet te even te beschrijven in deze OP. Daarom ben ik benieuwd naar wat ooit aan jullie gegeven is en waar jullie enorm blij van zijn geworden. Is ook gewoon leuk om te vertellen en te lezen :biggrin:
Alle reacties Link kopieren
Ik vind de mooiste cadeau's de cadeau's die met veel aandacht zijn bedacht. Dus dat het cadeau echt op mij slaat. Bijvoorbeeld een etentje in mijn favoriete restaurant of iets dat ik echt graag wil hebben.
Freedom is just another word for nothing left to lose - Janis Joplin
Een first edition van Spinoza's ethica.
Alle reacties Link kopieren
Mijn kind :love:

Maar dat wordt lastig voor je denk ik ;-D

Materieel gezien geen idee eigenlijk. Zou ze een huisdier leuk vinden? Of iets van een soort DNA /voorouderonderzoek?
The most exciting, challenging and significant relationship is the one with yourself. And if you can find someone to love the you you love that’s fabulous
Een mooi sierraad? Hoeveel kan je uitgeven?
Alle reacties Link kopieren
Mijn sieraden. Bijna allemaal van dierbaren gekregen. Met zorg uitgezocht naar mijn smaak. Van mijn ex, mijn ouders, grootouders, mijn huidge vriend. Dus ze hebben veelal een betekenis.
En veel van de kunst in huis. Iets dat jaren in het huis van mijn grootouders heeft gehangen, of wat door mijn oma is geschilderd, door mijn overgrootvader, of een foto door mijn moeder, een kunstwerk dat ik van een familielid heb gekregen of van mijn vriend.
Een zilveren ketting met hanger, omdat de hanger een deel van een, speciaal ontworpen, grotere hanger is. Mijn zus en moeder hebben allebei een ander deel. Staat dus voor eenheid.
anoniem_348213 wijzigde dit bericht op 06-12-2018 21:23
8.91% gewijzigd
De mooiste cadeau's zijn persoonlijk dus het heeft niet zo veel zin om dat hier zo te vragen. Wat de een geweldig vindt betekent voor een ander helemaal niets.
carrie-bradshaw schreef:
06-12-2018 21:18
Mijn kind :love:

Maar dat wordt lastig voor je denk ik ;-D

Materieel gezien geen idee eigenlijk. Zou ze een huisdier leuk vinden? Of iets van een soort DNA /voorouderonderzoek?
Aaaawww ja dat wordt lastig maar super leuke input :flirting:
Naar een wellness centrum, met overnachting.
(En dan niet zo'n massale grote sauna, maar een wat kleinere.)
Samen relaxen en tijd voor elkaar hebben.
De mooiste kado's vind ik niet materiele kado's maar herinneringen maken.
RikM schreef:
06-12-2018 21:20
De mooiste cadeau's zijn persoonlijk dus het heeft niet zo veel zin om dat hier zo te vragen. Wat de een geweldig vindt betekent voor een ander helemaal niets.
Precies.

Ik vind een mooi sieraad wat iemand hierboven tikt dus helemaal niks. Omdat ik niks met sieraden heb sowieso. En een hele specifieke smaak. ik heb nog nooit iets gehad wat ik mooi vond.

;-)
anoniem_370013 wijzigde dit bericht op 06-12-2018 21:23
4.70% gewijzigd
Heb al twee sieraden in gedachten. Prijzen zijn zo rond €40 à €50 omdat er nog wat kosten erbij komen. Aan de reacties te zien is een sieraad (mits met zorg uitgezocht) in ieder geval een goede optie.
Head* schreef:
06-12-2018 21:18
Een first edition van Spinoza's ethica.
Wauw! Waar heb je het staan?
Alle reacties Link kopieren
Maloochem schreef:
06-12-2018 21:23
Heb al twee sieraden in gedachten. Prijzen zijn zo rond €40 à €50 omdat er nog wat kosten erbij komen. Aan de reacties te zien is een sieraad (mits met zorg uitgezocht) in ieder geval een goede optie.
Denk wel goed in haar smaak. Ik heb ook wel dingen gekregen die ik echt wel lief vond, maar nooit draag omdat ik ze niet echt mooi vind.
Alle reacties Link kopieren
Glittersokken. Die kreeg ik van mijn zoontje voor mijn verjaardag. Hij had ze zelf uitgekozen en riep ‘waauwwww!!!’ toen hij ze uitpakte (want de cadeautjes hier in huis worden slechts en alleen door de dreumes uitgepakt ;) ).

Try beating THAT. :love:

Mooiste/leukse cadeau materieel gezien.. ski’s.
Statistics are used much like a drunk uses a lamppost: for support, not illumination.
Kaartjes voor mijn favoriete band allertijden. Maar nooit eerder had kunnen zien ivm geldissues toen ze groot waren en vaker lang kwamen.

Rage against the Machine op een festival in 2008. Vrienden die met mij mee gingen. :heart: :heart:

En de knutsels van mijn kinderen. Hoe lelijk ook.
Vergeetmenietje1980 schreef:
06-12-2018 21:22
De mooiste kado's vind ik niet materiele kado's maar herinneringen maken.
Dat wordt lastig vanwege verschillende factoren. Anders had ik het wel geweten :)
Mooiste kado was een grote reis naar Azie, van mijn lieve vader. Samen echt een fantastische tijd gehad :heart:
Alle reacties Link kopieren
Mijn vriendinnen hadden een tijdschrift voor me gemaakt. Het stond vol herinneringen, foto's grapjes en andere gekke dingetjes die vooral wij samen begrepen. Ik vond het heel lief! Kon echt zien dat ze er met z'n allen aandacht aan hadden besteed. Ik zou gaan voor zoiets persoonlijks.
Alle reacties Link kopieren
Een zelfgemaakte malle muts van mijn ene vriendin.

Een vliegticket van mijn andere vriendin om mijn ene vriendin te kunnen bezoeken.

En mijn dochters namen me mee naar Twenty One Pilots.
Alle reacties Link kopieren
Een foto van mijn kinderen die ze apart voor mij hebben laten maken.
Alle reacties Link kopieren
Een schilderij van Prince gemaakt door mijn dochter. Gekregen op moederdag net 2 weken na zijn overlijden. Ik heb zo vreselijk gejankt toen ik het kreeg.
Alle reacties Link kopieren
vivapimpelmees schreef:
06-12-2018 21:36
Een schilderij van Prince gemaakt door mijn dochter. Gekregen op moederdag net 2 weken na zijn overlijden. Ik heb zo vreselijk gejankt toen ik het kreeg.

Dat heeft je dochter goed uitgezocht dan.

Je bent fan van Prince begrijp ik? :)
Zo leuk om te lezen allemaal!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven