Mooiste cadeau dat je ooit gekregen hebt

06-12-2018 21:14 63 berichten
Je begrijpt het al: ik zoek inspo.

Binnenkort is er een hele dierbare vriendin jarig :flirting: en heb al wat dingen bedacht maar wil volgende week pas de knoop doorhakken. Tot die tijd blijf ik rondkijken en over een week uiteindelijk beslissen wat het wordt. Het is een heel bijzonder persoon, dus niet te even te beschrijven in deze OP. Daarom ben ik benieuwd naar wat ooit aan jullie gegeven is en waar jullie enorm blij van zijn geworden. Is ook gewoon leuk om te vertellen en te lezen :biggrin:
Yasna schreef:
06-12-2018 21:34
Een foto van mijn kinderen die ze apart voor mij hebben laten maken.
Ook een mooi cadeau.
Alle reacties Link kopieren
Puppies.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
botanietje schreef:
06-12-2018 21:59
Van mijn man: twee kittens uit het asiel. :cat: :flirting:
Mijn ex- man ook! Ik ben opgegroeid met dieren, hij niet en hij wilde geen katten. Toen onze vrienden twee kittens kregen vond ik dat best lastig.
Een week later werd ik door hem ontvoerd naar het asiel en heb ik twee kittens uitgezocht.
Bij de scheiding mocht ik alles meenemen behalve de katten.... Hij was helemaal om.
Alle reacties Link kopieren
Mijn vriendin ging trouwen, maar haar vriendinnen zaten niet in mijn groep, ze had die vriendengroep, en wij waren 1 op 1. Ik wilde haar trakteren op een etentje, dus stuurde haar een brief, dat ik een afspraak met haar wilde maken op de markt, om te vieren dat ze ging trouwen. Afz een bekende. En zij mailde me, dat ze goh, een brief had gehad enz. En ik maar reageren met goh en oh. Ik stuurde nog een 2e brief, dat ze me op de markt zou treffen en me kon herkennen aan een roos. Zij mailde me dat het wel irritant was, diegene wilde haar treffen met een roos, haha.
Alle reacties Link kopieren
Onze kinderen!

Kaartjes voor Nena concert.
Een mooie leren handtas, partner gekocht op een (zaken)reis.
Partner is nooit zo van de sieraden, ik niet van het materialistische (liever iets met het gezin dan een duur sieraad oid) dus naast trouwring kwam het er nooit van. Nu heb ik echter van partner met 10 jarig huwelijks jubileum een hele mooie ring gehad. Ben er verrassend echt blij mee! Echt een ring die ik ook echt mooi vind. :heart:
Not my circus, not my monkeys
Alle reacties Link kopieren
Toen ik net gescheiden was en het moederdag was kreeg ik van mijn kinderen (toen 4 en 5 jaar oud) ontbijt op bed. Een boterham met hagelslag in een plastic zakje en een glas water...... maar zo ontzettend lief!
Het kroost is inmiddels volwassen, maar elke moederdag denk ik hier aan.
Ga je mee verdwalen? Ik weet de weg...
Alle reacties Link kopieren
Een reis naar bonaire gekregen van mijn vriend afgelopen zomer ;)
Alle reacties Link kopieren
Een goede vriend van mij heeft door omstandigheden vaak mijn auto geleend. Een hele tijd was de radio stuk. Daar had ik toen geen geld voor om een nieuwe te kopen. Op een dag kreeg ik mij auto terug met een nieuwe radio erin. Dat was echt heel lief
Alle reacties Link kopieren
Niet zelf gekregen of gegeven, maar een vriendin heeft voor haar vriend een horloge gekocht dat NET ZO OUD WAS als haar vriend - adhv serienummers en veel zoeken had ze er een aantal gevonden - online en offline - die allemaal in de maand dat haar vriend werd geboren gemaakt waren. Ik vond dat heel bijzonder.
billyjack schreef:
06-12-2018 23:16
Toen ik net gescheiden was en het moederdag was kreeg ik van mijn kinderen (toen 4 en 5 jaar oud) ontbijt op bed. Een boterham met hagelslag in een plastic zakje en een glas water...... maar zo ontzettend lief!
Het kroost is inmiddels volwassen, maar elke moederdag denk ik hier aan.
Veeg me op :love:
Alle reacties Link kopieren
Een ereader!
en me vriend die wilt ook nog wat zegge
Alle reacties Link kopieren
Familielid die heel goed kon tekenen heeft mijn kinderen getekend dat ze beiden 5,5 maand zijn. En mijn kleindochter.
die ik wilde bestaat al...
-Jenny- schreef:
07-12-2018 18:12
Een goede vriend van mij heeft door omstandigheden vaak mijn auto geleend. Een hele tijd was de radio stuk. Daar had ik toen geen geld voor om een nieuwe te kopen. Op een dag kreeg ik mij auto terug met een nieuwe radio erin. Dat was echt heel lief.
Ach, wat lief.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven