Action

11-12-2018 18:15 18 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi,

Weten jullie of je spullen van Action kan terugbrengen/ruilen in een ander filiaal?
Dacht het wel
Je krijgt een te goed bon als je spullen terug brebgt, maar volgens mij kan dat in elk filiaal worden terug gebracht.
TanteBedelia schreef:
11-12-2018 18:19
Je krijgt een te goed bon als je spullen terug brebgt, maar volgens mij kan dat in elk filiaal worden terug gebracht.
Dat is al lang niet meer zo. Je krijgt gewoon je geld terug. En dat kan ook in een ander filiaal. Vorige week nog gedaan. Succes.
ja dat kan
hertje89 schreef:
11-12-2018 18:20
Dat is al lang niet meer zo. Je krijgt gewoon je geld terug. En dat kan ook in een ander filiaal. Vorige week nog gedaan. Succes.
Dat wist ik niet. Ik breng eigenlijk nooit wat terug.
Alle reacties Link kopieren
Afhankelijk van het filiaal krijg je (uit coulance) je geld terug of een tegoedbon / kun je het product ruilen.

Bij de meeste ketens kun je dit bij ieder filiaal doen waar ze dat product ook verkopen.
Alle reacties Link kopieren
TanteBedelia schreef:
11-12-2018 18:22
Dat wist ik niet. Ik breng eigenlijk nooit wat terug.

Misschien moet je dan ook geen antwoord als waarheid posten :lightbulb:
chocolol schreef:
11-12-2018 18:24
Misschien moet je dan ook geen antwoord als waarheid posten :lightbulb:
:facepalm: :popcorn:
Alle reacties Link kopieren
Dank jullie wel dames ;)
Alle reacties Link kopieren
Alleen als je de bon niet meer hebt dan moet je wel in hetzelfde filiaal ruilen, omdat ze het dan in de computer moeten opzoeken. Ik heb namelijk wel eens wat geruild bij Action zonder bon, maar met de gegevens van de bankafschrift.
TanteBedelia schreef:
11-12-2018 18:25
:facepalm: :popcorn:

facepalm voor jezelf en popcorn om jezelf te troosten zeker?
Alle reacties Link kopieren
suusj91 schreef:
11-12-2018 19:12
Alleen als je de bon niet meer hebt dan moet je wel in hetzelfde filiaal ruilen, omdat ze het dan in de computer moeten opzoeken. Ik heb namelijk wel eens wat geruild bij Action zonder bon, maar met de gegevens van de bankafschrift.

Doet ook niet elk filiaal. Hier doen ze niks zonder kassabon.
Alle reacties Link kopieren
Je krijgt gewoon je geld terug (die tegoedbon is echt al jaren geleden afgeschaft) en kan bij elk filiaal dan maakt het ook niet uit of zij het zelf verkopen.
Bon is sowieso wel handig.
Liefhebben
is meer
lief
dan hebben
Alle reacties Link kopieren
TanteBedelia schreef:
11-12-2018 18:25
:facepalm: :popcorn:

Kun je wel zo'n domme reactie posten maar toch is het zo.
Alle reacties Link kopieren
Meestal wel. Je moet wel meerekenen anders heb je kans dat je te weinig geld krijgt.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
Ik denk dat het elektronisch betalen niet veel goeds doet voor hun rekenvermogen.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
cookie84 schreef:
11-12-2018 19:30
Doet ook niet elk filiaal. Hier doen ze niks zonder kassabon.
Tot nu toe nog geen problemen mee gehad. Als ik op mijn telefoon de afschrift laat zien zoeken ze gewoon op datum, tijd en bedrag.

En oja het stukje over de tegeboed bon klopt ook niet helemaal. Bij sommige actions kun je namelijk ook retour pinnen 😉

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven