Hoge dierenartskosten

13-12-2018 13:45 8 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hey allemaal,
Ik zit met mn handen in t haar, heb een kat met patella luxatie aan beide kanten. Dit houd in dat haar knie telkens uit de kom gaat en veel pijn doet. Hieraan is zij gister geopereerd maar ik schrok van de rekening: €800. En dan moet over 2 maand de linkerpoot ook nog..
Ze is verzekerd maar ze vergoeden het niet ivm aangeboren:(
De rekening is voorgeschoten door iemand want ik heb het geld echt totaal niet. Alleen deze persoon heeft het ook niet breed en moet snel terugbetaald worden.
Daarom had ik een crowdfunding opgestart, hier nu door omgeving etc 10% van het bedrag opgehaald.
Iemand enig idee waar ik nog meer deze link op kan plaatsen of andere tips/ideen?
Weet niet of ik het hier mag neerzetten daarom hier geen linkje.
Alvast bedankt!
Alle reacties Link kopieren
FB ? Ik zie vaak zulke linkjes voorbij komen.
Kosten verhalen op fokker? Als het aangeboren is lijkt me dat meer dan redelijk.

Ik had een pup met aangeboren nierproblemen. Fokker heeft toen de medische kosten vergoed uit coulance.
Alle reacties Link kopieren
Jammer dat de verzekering het niet vergoed. Als het aangeboren is, is de kat dan nog erg jong? Waar heb je haar vandaan?

Verder lijkt me inderdaad Facebook een goede plek op je actie te plaatsen. Vertel het hele verhaal en voeg foto's toe.

Heeft de dierenarts van te voren niet vermeld hoe duur het zou zijn? Want dat kun je wel vragen. Vraag ook of een betalingsregeling mogelijk is.
Alle reacties Link kopieren
Betalingsregeling vragen idd.

Om deze reden heb ik dus nooit mijn huisdieren verzekerd. Hoor zo vaak dat verzekeraars niet over de brug komen, daar gaat je premie. Altijd zelf geld achter de hand gehouden voor het geval dat.

Dit is wel een erg hoog bedrag idd. Je zou bij een andere dierenarts kunnen vragen wat de kosten van zo'n operatie zijn, dat wil nog wel eens verschillen.
Such fun!1
Alle reacties Link kopieren
Wat MarindaH zegt, even een rondje bellen, maar verwacht geen wonderen, misschien dat je 200 euro goedkoper uit bent. Het scheelt in ieder geval als je in bijvoorbeeld Utrecht woont en je Belt naar de uithoeken van Nederland is mijn ervaring. Maar de auto rijdt ook niet gratis...Zorg ook voor een goed spaarpotje voor zulke noodgevallen, maar daar heb je nu niks aan.
Maak reclame voor je crowdfunding op facebook
Alle reacties Link kopieren
Je vraagt vantevoren niet naar de kosten?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven